8 Ekim 2012 Pazartesi

DUYGULARIM DİLE GELSE


TAM DA BÖYLE BİR ŞİİR OLURDU

21 yorum:

  1. Sıkıntılı durumunuz devam ediyor anlaşılan. Güzel İstanbul bile nasıl anlatılmış ? :)) Bu bir dönem, hemen atlatacaksınız ve güzel bir İstanbul şiiri ve güzel bir yemek ( bir sözünüz vardı ) paylaşımı bekliyoruz sizden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABALAR
      HAKLISINIZ GALİBA TAM ATAMADIM AMA GAYRET EDİYORUM
      SÖZLERİMİDE EN KISA ZAMANDA YERİNE GETİRECEĞİM
      DESTEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM

      Sil
  2. Sana İstanbul'un ışıl ışıl cıvıl cıvıl halleri yakışıyor ablam..
    Bu da gelir,bu da geçer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM YAVRU KUŞUM TEŞEKKÜR EDİYORUM
      SAĞOLASIN

      Sil
  3. Rabbim bütün sıkıntılarınızı gidersin inş..Sizin ve tüm sıkıntı çeken kardeşlerimizinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYŞEGÜL'ÜM AMİN DİYORUM TÜM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN

      Sil
  4. Ah ablam ah..sen resimdeki dem gibi derin,resimdeki renkler gibi yanik yurekli ve sicaksin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ARKADAŞIM GÖRMEDEN SEVDİĞİM NE GÜZEL YORUMLAMIŞSIN BENİ ÇOK İYİ GELDİ DOĞRUSU
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. Canım sana tek kelime yazayım. İstanbul gibiyim demişsin unutma gelen vazgeçemiyor burdan :) 'Vazgeçilmezim' demek istemiştin çaktırmadan :) Geçer herşey bir düşün neler neler geçmedi ki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARKADAŞLAR BENİ O KADAR ÇOK DUYGULANDIRDINIZKİ ANLATAMAM
      İYİKİ VARSINIZ
      HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
  6. Görmedim gezmediğim, sevmediğim hiçbir yer.Sade bir semtini sevmek bile bir ömre değer Demiş Yahya Kemal .Seyyahım Gülümmm canımmm hadi silkelen at ruhundaki sıkıntıları .Hepimize ara sıra oluyor bu ruh durumları .Bazılarımıza nedense fazla oluyor.Sanırım mevsimsel.Gözlerim hep neşeni sevinçini arıyor canımm benim.





    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM TAM ATMIŞTIM ANNEM ANJİYO OLMUŞ BENDEN SAKLADILAR
      ONU ATLATMAYA ÇALIŞIRKEN BABAM DA SIKINTILAR VAR YANİ TAM DA BU DÖNEMDE ÜST ÜSTE GELDİ ZATEN KENDİ Bİ SIKINTIM VARDI ŞİMDİ BEN BURDAYIM ONLAR ANKARADA AKLIM ONLARDA KALIYOR.
      YAŞLANDIKLARI İÇİN HER AN KAYBETME KORKUSU YAŞIYORUM
      BİRAZ HASSAS BİR DÖNEMDEYİM GALİBA
      İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM
      İYİKİ VARSINIZ

      Sil
  7. O tükenmişliğin arkasında biliyorsun ki koskocaman bir mimari yatıyor ve güç yatıyor..Demek ki sen çok güçlüsün ve kolay kolay tükenemezsin canım..

    YanıtlaSil
  8. Rabbim tüm sıkıntılarını bertaraf etsin. Gönlüne huzur ve sukünet versin. Eğer arzu edersen sana Piskolog Fatih Reşit Civelekoğlu`nun programı olan "Çözüm Kapısı" nda ki sohbetlerini dinlemeni öneririm. Ben sürekli dinler çok istifade ederim. Bak linkinide paylaşıyorum canım:

    http://www.moralfm.com.tr/arsiv/cozum-kapisi/

    Umarım sende istifade edersin canım :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam mı canım bi bakarsın artık :)
      Hayırlı geceler :)

      Sil
    2. CANIM EN KISA ZAMANDA BAKACAĞIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
    3. Baktın mı dinledin mi peki. Bak sana iyi geleceğini umduğum için tekrar soruyorum. Önemli yani :)
      Sende Allah`a emanet ol Seyyahım :)

      Sil
  9. İstanbulu okadar güzel anlatıyorsunuz ki bugün ta kanlıcaya gittim aklıma hep siz geldiniz sıkıntılarınız tez zamanda geçsin inşşallah.

    YanıtlaSil
  10. Çook büyük geçmiş olsun annecim..
    Rabbim acil şifalar versin inşAllah anne ve babacığına..
    İnşAllah bunları da atlatacaksın..

    YanıtlaSil
  11. :)

    bilmiyodum bunu ama çok güzelmiş.
    :)

    YanıtlaSil
  12. evim sensin e mutlaka git. filmdeki gibi bir adama rastlarsan adresimi ver. gene döktürmüşsün.................oy.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu