27 Ekim 2012 Cumartesi


HAYIRLI SABAHLAR TÜM GÖNÜL DOSTLARINA




14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. SANADA CANIM GÜZEL GÜNLER SENİN OLSUN :)

      Sil
  2. Hayırlı sabahlar ablacım,bugün duaya çok ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİŞİNİN BAŞKASINA YAPTIĞI DUA GÜNAHSIZ AĞIZDAN YAPILAN DUA GİBİYMİŞ
      İNŞALLAH DUALARIMIZ KABUL OLUR
      GÖNLÜM SENİNLE CANIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. Canım benim şu an tek başıma çalışıyorum:(((Bu
    harika güller ve şiir çok iyi geldi sabah sabah
    öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE MUTLU BANA DERYA CIM SENİ BİR NEBZE OLSUN RAHATLATABİLDİ İSEM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Haklısın. Bu ülkede ki hiç bir şey bizleri şaşırtmıyor artık.
    Bayramının sevdiklerinle neşeyle ve huzurla geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN AMİN DİYORUM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. Çok güzeldi Seyyah'ım. Hayır dolu pazarlar..Sevgilerimle canım arkadaşım. Sen sakın paylaşmaktan yorulma emi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK YOK BEN PAYLAŞMAKTAN YORULMAM YETERKİ SİZ GELİN İKİ KELİMEDE YORUM BIRAKIN BEN SEVE SEVE PAYLAŞIRIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  6. ben de omuzlarıma ağır gelen yükün yorgunuyum.. şiir iyi geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH O OMUZLARDAKİ YÜKLER İNSANI KENDİNDEN GEÇİRİYOR ZATEN
      YÜKÜNÜZÜN HAFİFLEMESİ DİLEĞİİLE
      HAYIRLI SABHALAR

      Sil
  7. Hayırlı akşamlar canım:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu