27 Ekim 2012 Cumartesi

BAYRAMDA KOMŞU ZİYARETİ

      Resimi görünce başlık ne alaka diyeceksiniz.Acele etmeyin canım anlatacağım.Malum sabah evime geldim akşama kadar ev işleri mutfak işleri,blog işleri derken sıra komşu gezme işlerine geldi.
      Bizim apartmanımız bildiğiniz aile apartmanı gibi hani aile apartmanı olsa ancak bu kadar olurdu.Her neyse uzatmayayım Hüseyin amcamızdan başladık,sulhi amca önce büyükler sonrada üst komşumuza geldi sıra e ziyaret edilen komşu bir yazar olunca elimizi boş çevirmedi sağolsun.Kitaplarını isimlerimize imzalayıp hediye etti bize sağolsun.Çok mutlu olduk.
     Bu günün bayram olması hasebiyle dahada anlam kazandı kitaplar bizim gözümüzde.Velhasılı kelam bir bayram gezmeside böylece tamamlanmış oldu.Yarında kısmet olursa günübirlik Edirne yapalım diyoruz.Seyyah aşka geldi. Edirne haberleride kısmet olursa yarın artık.
   Hadi hayırlı geceler

4 yorum:

  1. :)
    ankaradan dün geldin yarın edirne. pes pes.

    YanıtlaSil
  2. YAVAŞ YAVAŞ KENDİME GELİYORUM GALİBA DEEP NE DERSİN
    :)

    YanıtlaSil
  3. Beni de al götür desem canımmm.Hayırlı bayramların olsun ve de hayırlı yolculuklar sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BU KADARMI KALP KALBE KARŞI OLUR
      ŞİMDİ SENİ ZİYARETE GELİYORDUM
      CANIM SEN GEL BEN SENİ HER YERE GÖTÜRÜRÜM
      HAYIRLI GECELER

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu