6 Ekim 2012 Cumartesi

ARTIK DÖNME VAKTİ



                                      ŞU GÜLEN ÇEHREMİ SANMA BAHTİYAR 
                        HER KAHKAHA'MIN ALTINDA BİNLERCE GÖZ YAŞI YATAR

BAZEN HAYATIMIZDA HER ŞEY ÜST ÜSTE GELİYOR.ZAMAN ZAMAN BİR TİYATRODA ROL ALDIĞIMI DÜŞÜNÜRÜM.SAHNE AÇILIR BÜTÜN SIKINTILAR DERTLER KEDERLER UNUTULUR VE OYUN BAŞLAR.TAKİ PERDE KAPANANA KADAR.

ONDAN SONRASI DERİN BİR YALNIZLIK.BAZENDE ETRAFINDA BİR SÜRÜ İNSAN OLMASINA RAĞMEN  YAPAYALNIZ HİSSEDERİM KENDİMİ NE KADAR ÇOK KİŞİ O KADAR ÇOK YALNIZLIK DURUP DURURKEN GELİR YAPIŞIR ÜSTÜME SEBEBSİZ NEDENSİZ.

BAZENDE İSTEKSİZLİK ARKADAŞIM OLUR.YAPILACAK ÇOK İŞ VARDIR AMA YAPMAK İSTEMESSİNİZ  ŞU AN BENİM YAŞADIĞIM GİBİ.DAHA DOĞRUSU YAPMAYI,YAZMAYI İSTERSİNDE SANKİ YAPAMAYACAĞINI YAZAMAYACAĞINI DÜŞÜNÜRSÜN.

KAFAMDA BİR SÜRÜ PLANLARIM VARDI.KİMİNİ BAŞARDIM KİMİNİ BAŞARAMADIM .BAŞARAMADIKLARIMDAN BAHS EDERSEM OKUL DERSLERİMLE İLGİLİ BEYAZITTA KURSA GİDECEKTİM YOLDAN GÖZÜM KORKTUĞU İÇİN GİDEMEDİM DAHA DOĞRUSU BENİM YERİME BAŞKASI DAHA ÇOK KORKTU,MALUM KALİGRAFİ KURSUNA GİTMEYİDE BAŞARAMADIM.

BAŞARDIKLARIMA GELİNCE PAZARTESİ PERŞEMBE NAKIŞ KURSUNA BAŞLADIM PAZARTESİ HESAP İŞİ PERŞEMBE ANTEP İŞİ.AYRICA PAZARTESİ ÖĞLEDEN SONRA SAAT 2DE ÜMRANİYE TUĞRA TUHAFİYEDE  BENİM KENDİ NAKIŞ KURSUM VAR.ANLAYACAĞINIZ SABAH DERS ALIP ÖĞLEDEN SONRA DERS VERECEĞİM BU GÜZEL BİR ŞEY BENİM İÇİN YENİ BİR HEYECAN.

ŞU AN İÇİN BAŞKA BİR ŞEY YOK.ZİYARETLERİNİ İHMAL ETTİĞİM ARKADAŞLAR KUSURUMA BAKMASIN UFAK BİR DEPRESYON ATLATTIM HER HALDE.ŞİMDİ İYİYİM.YİNE BURADAYIM .

HAYIRLI GECELER

18 yorum:

  1. Olur arada böyle canım Seyyahım,
    Çok yoğun bir tempon var arada dengeler şaşar,insanız....
    gel öpimmm moralin yerine gelsin:)) mucukssss:)))

    YanıtlaSil
  2. O KADAR İYİ GELDİKİ, ANLATAMAM
    SAĞOL ARKADAŞIM
    BENDE SANA GÜL KOKULU ÖPÜCÜKLER GÖNDERİYORUM YAKALA

    YanıtlaSil
  3. Bozmayın moralinizi. Sabah kaltığınız zaman pencereyi açın bugün çok sağlıklıyım, çok mutluyum, daha da sağlıklı olacağım, daha da mutlu olcağım deyin, bir taraftan derin nefesler alarak. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM İLHAN BEY
    GALİBA BU ARALAR BUNU İHMAL ETTİM
    SABAH İLK İŞİM TAVSİYELERİNİZİ TATBİK ETMEK OLACAK
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  5. hepimiz zaman zaman yaşıyoruz böyle depresif zamanları.allah dermanı olmayan hastalık vermesin,gerisi hep yoluna girer zaten..
    etkinliklere daldıkça daha iyi hissedeceksin kendini diye umuyorum..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN DİYORUM GÜZEL DİLEKLERİNE

      HAKLISIN GALİBA BİRAZ ZAMANA İHTİYACIM VAR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  6. Sevgili Sengul nasil soyleyecegimi bilmiyorum ama ozelden ulasamadigim icin buradan yazmak istedim, su an benim icin cok ama cok onemli bir donem, ve duaya cok ihtiyacim var, rica etsem sayfamda yazdigim duami benim icin paylasabilirmisin.....

    Sevgili arkadaslar, sizden kucuk bir ricada bulunacagim....
    Cok onemli bir isimiz icin duaniza ve pozitif enerjinize ihtiyacimiz var.
    Lutfen dularinizi eksit etmeyin ....

    YanıtlaSil
  7. Bu arada bende ilhan beye katiliyorum, gercekten kismetten oteye yol gitmiyor, hersey icin hakkinizda hayirlisi olsun insallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN.
      ŞİMDİ GİDİYORUM SAYFANA BAKMAYA TATLIM
      MEVLAM HAKKIMIZDA HAYIRLISINI VERSİN İNŞALLAH

      Sil
  8. Postunu okudum sonuna geldim sabah ezanı okundu hepimiz girip girip çıkıyoruz o depresyona önemli olan hala nefes alabilmek hasta olmamak gerisi sınavımızın cilveleri Rabbim içimize ferahlık işlerimize kolaylık versin sen güçlü bir hanımın ve çoğu kişinin yapamayacağı bir hayat tempon var burdan sana kocaman sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM AMİN AMİN DİYORUM
      BENDE SANA KOCAMAN SEVGİLERİMİ YOLLUYORUUUUUUUUUUUM
      İNŞALLAH BENDE İYİ OLACAĞIM :)
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  9. Kime olmuyor ki bu haller geçip gidiyor Elhamdülillah. Fark etmese de insan zihnen yoruluyor en kısa zamanda geçer gider tekrar olmaz inşallah :) Kocaman sevgilerle...

    YanıtlaSil
  10. Bügün güzel bir yerlere git,eve dönerken en güzelinden bir demet çiçek al,ailecek dışarıda bir akşam yemeği yiyin,ev halkına bakıp gülümseyin ve çayınızı mutlulukla yudumlayın.Depresyon mepresyon kalmaz.Siz güçlü bir hanımsınız.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. Ablacım aslında her insanın dönem dönem yaşadığı şeyler bunlar.
    Kendimden çevremden biliyorum.
    Hayat hep zikzaklarla dolu, ömür boyu aynı renkte pespembe bir tablo yok hiçbir yerde.
    Önemli ve aslolan, her defasında silkelenebilmek,ben burdayım,ayaktayım,güçlüyüm diyebilmek.
    Sen müsterih ol,zaten her dilediğimiz şeyi de başarmış olsaydık,belki de başarının bir anlamı kalmayacaktı.
    Ki sen çok şeyler başarmış bir insanın.
    Dilerim tez zamanda neşen yerine gelsin,sen bize lazımsın:)
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  12. Kursların da hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  13. Ablacim..depresyon deme düşüş de veya yavaşlama da olabilir aksiyon varsa reaksiyon da kaçınılmazdır ablam hem Rabb'inin sayısız meleği ve dilsiz kulları varken etrafımızda her an nasıl yalnız olabiliriz ki?
    Ey Allah'ın kulları yardım edin desen İnan ki yardımına koşarlar ..
    Uzulmeyesin hep hep gülesin :)

    YanıtlaSil
  14. hımmmm depresyon sana iyi geliyor baksana demek ki.
    güzel şeyler olmuş sen depresyondayken.
    hesap antep filan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINA BAKARSAN HER HALDE BOŞLUKLAR BENİM CANIMI SIKIYOR
      BU SENE YAVAŞ BİR TEMPO HAZIRLAMIŞTIM KENDİME

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu