21 Ekim 2012 Pazar

AKVARYUM & FLORYA& BEBEK



 Bu gün kızlarım ve ben arkadaşlarla Yeşilköydeki Akvaryuma gittik.Sizlere dah önce buradan bahs etmiştim

 Fakat o zaman kızlarımın gözünden anlatmıştım şimdi ise Seyyahın gözünden bir kere daha anlatacağım.Umarım sıkılmassınız.


Bu gün şansımızdan hava çok çok güzeldi.uçaklar ardı arkası kesilmeden inip kalkıyor


Birbirinden değişik balıklar çeşit çeşit renk renk. Hepsini çekmeye kalksan ne zaman yeter ne mekan


                                 Buda İstanbulun buzdağı Antartikanın olurda bizim olmazmı yani


Aslında çok resim çektim ama dediğim gibi sizi sıkmamak adına yayınlamıyorum.Birazda merak edinde gidin diye.taktik yani

 Bu kadar çok balık görünce aklımıza açlığımız geldi ve canımız balık yemek yemek istedi.Ne yapsak nasıl etsek diye düşünürken aklıma belediyenin Florya sosyal tesisleri aklıma geldi doğru oraya


 Nasıl kalabalık nasıl kalabalık anlatamam.Yemek yiyebilmek için sıraya giriyorsunuz en az bir saat sonra.Eeee o bir saat nasıl geçer sahile indik kayaların üstüne oturduk.Öyle güzel zamanda geldikki hem güneşin batışını hemde uçakların inişini seyrettik.Manzara süpper


Buda SEYYAH kayalıklarda pozu.Her şey sizin için tek eksiğim güzel bir makine.Telefondan istr istemez çok güzel resimler olmuyor.


Tam elli dakka bekledikten sonra sıra bize geldi ve oturduk buda oturduğumuz yerden manzara.Bir şey dikketimi çekti ne çok evlenen var yahuu.Her neyse mevzuyu saptırmayayım güzelce balıklarımızı yedik .Kahvelerimizi içmek üzere kafetarya bölümüne çıktık.Manzara çok güzeldi ama hava iyice karadığı için benim telefonun ayküsü yetmedi buna


 Çok keyifli geçen günümüzün tek eksiği güzel bir tatlı idi.Bunuda Bebek deki meşhur  Güneş dondurma &waffel giderdik.Burası çok meşhur bir yer ünlüsü ünsüzü her kez buraya gelir  ben kusurmu kalsaydım yani:)


 Şekil a da görüldüğü üzere tadı inanılmaz güzel .Görüyorsunuz sizler için hiç bir şeyden geri kalmıyorum.


Birazda Bebek sahilinde yürüyüş yaptıkdan sonra bu güzel günü sonlandırıp eve dönme vakti geldi.Karşıda Kandilli kız lisesi.Işıklandırma çok güzel ,tekneler yatlar bir ara güzelde yağmur yağdı.Havada o güzel koku.Her şeye değdi yani.Şu anda yorgunluktan ayakta  duramıyorum ama  sıcağı sıcağına yayınlayayım dedim.
     Bir gezi daha böylece sonlanmış oldu.                                                                                                          SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER TATLI RÜYALAR DİLER

19 yorum:

  1. Eşarbını yüzüğünü sevsinler senin:) (Ben çok sevdim de direkt ordan dalayım dedim: )
    Valla burda ,pazarını evde pinekleyerek geçirmiş biri olarak imrenmedim desem büyük yalan olur.
    O ne güzel manzaralar,onlar ne güzel yerler öyle.
    Bayıldım ki ne bayılma:)
    Ayılabilene aşkolsun.
    Gezmelerin,tadın,tuzun daim olsun seyyahım..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HIIIM DEMEK YÜZÜĞÜMÜ FARK ETTİN DÜN ALDIM
      YAZMAYI UNUTTUM DÜN ÖĞLEYE KADARDA VİA PORT TA İDİM ÇOK GÜZEL TAKILAR ALDIM KENDİME
      SENİ İYİCE BAYILTIYORUMKİ EN KISA ZAMANDA GEL DİYE
      GÜZEL DUANA AMİN DİYORUM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. ne güzel bir gün geçirmişsiniz imrendim size

    İnşallah o makineyi tez zamanda alırsınız

    hayırlı güzel bir gün diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER TATLIM
      MAKİNE DUA SINADA CANI GÖNÜLDEN AMİN DİYORUM
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  3. Bir gul yuzunu goremedim ona yanarim!!..
    Guzel kareler..iyi olmani bilmek iyi olmam anlamina da geliyor :)
    Sevgiler ablacim,Allah daim etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BAYRAMDA ÇİKOLATA YEMEYE GELECEĞİM YA O ZAMAN GÖRÜRSÜN.

      TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  4. Seyyah'ım bizim için feda edeceğine kendini gönder o wafılı ben senin yerine feda edeyim Kendimii:))
    Böyle tatlı fedaya can kurban. Günaydın arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK GÜLÜM YOK BEN FEDA EDERİM :)

      SEN GÜNAYDIN DEDİN BENDE HAYIRLI AKŞAMLAR DİLİYORUM SANA
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. Gezmiş kadar oldum canım
    çok güzel bir gün olmuş
    her günün böyle olsun canım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM GEZMİŞ KADAR OLMANA SEVİNDİM
      GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN AMİN DİYORUM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Guzel bir paylasim olmus tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN TEŞEKKÜR EDRİM GÜZEL ZİYARETİNİ İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. yazıııık sanaaaaa bizim için nelere katlanıyorsun.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA YA GÖR İŞDE ABLALIK BÖYLE BİR ŞEY

      YEDİRMESSİN YERSİN :)

      GEZDİRMESSİN GEZERSİN :)

      KIYMETİMİ BİLİN

      BU ARADA BUMERANG KABUL ETMEDİ BENİ

      BEN ZATEN ANLAMALIYDIM SENİN LİSTENE GİREMEDEN İYİ BLOG CU OLMAYA KALKTIM
      BUDA BANA DERS OLSUN.

      NE YAPARSIN SABIRSIZLIK İŞDE

      Sil
  8. Harika bir gün geçmiş... fotoğraflara bayıldım... Hayırlı ve mutlu akşamlar... :)

    YanıtlaSil
  9. DİLEKÇİM TEŞEKKÜRLER GÜZEL ZİYARETİN İÇİN
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  10. Hızınıza yetişmek mümkün değil. Yeşilköy nire, Bebek nire? Ama gerçekten değmiş. Resimler güzel de ben en çok yediğiniz her neyse waffle mı acaba ona imrendim. :)) Afiyet olsun size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYIRLI AKŞAMLAR
      İLHAN BEY İNANIN GÜNÜN EN KEYİFLİ ANI O ANDI
      TAVSİYE EDERİM BİR GÜN SİZDE DENEYİN TABİ TATLI SEVİYORSANIZ
      TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  11. Florya'ya gidip koskoca akvaryumu gezip, sonra da Bebek'e gitmek... Işınlanma keşfedildi sanırım :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu