27 Eylül 2012 Perşembe

UMUTSEPETİ'NDE KAHVALTI KEYFİ:)




Evveeeeet beklenen kahvaltıyı seyyah beklerken görüyorsunuz .Malum akşmadan beri açım ve sabırsızlanıyorum Zeliha son rütüşleri yaparken ben kayınvalide edası ile oturdum masaya(bunu yazarken zeliha müdahale etti kayınvalide değil anne yaz diye ama hayır ben şu an kayınvalide modundayım)


      İstanbuldan aradım Zelihayı sakın sakın fazla hazırlık yapma sade bir kahvaltı yapalım mutfakda olsun samimi olsun çünki ben mutfakda yapılan kahvaltıları çok samimi bulurume diye.Bir sürü tembihde bulundum bunların içinden sadece mutfak kısmını anlamış bizim kız gerisini anlamamış.


Özel bir şey yapma dedim ya hiç özel bir şey yapmamış bizim kız sadece su böreği yapmış su böreğini yapmakta ne var sanki hamur açıyorsun,onları suda haşlıyorsun vs vs şaka bir yana nefis bir börekti hadi bunu yaptın 

               Krep'e ne gerek vardı değil'mi canım hoş yaptı'da yemedik'mi tabiki'de afiyetle yedik,bu arada masadaki şakşuka yı ve havuç salatası'ndanda bahsetmezsem hatırları kalır.Tabiki de onlarda çok lezzetliydi.Birde geçen gelişimde zeliham çemen yapmıştı ben çok beğenmiştim sağolsun tekrar yapmış ablasına.Çok güzel bir gün geçirdik hala geçirmekteyiz şu an ben bu yazıyı yazarken yanımda oturuyor.Bir ara ben şekerleme yaptım malum yol yorgunluğu kaşla göz arasında bana muhallebili çıtır kadayıf yapmış.
    Hamarat insanın halide bir başka oluyor efendim.Şu andada resimlerini   çekiyor az sonra sıcağı sıcağına koyacağız buraya :)


Tatlı çok güzel gözüküyor değilmi ? Emin olun tadıda çok güzeldi yani sırf sizler için yedim :)
Biz çok güzel bir gün geçirdik darısı tüm bloggerların başına.


54 yorum:

  1. Canım orada sizlerle olmak varmış:)))Masa ve menü harika Zelihamın ellerine,emeğine sağlık.
    En önemlisi sohbet tabii,öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım ya çok güzel it geçiriyoruz iyi geldi bu buluşma bize
      darısı başımıza diyorum :)

      Sil
  2. yaaaaaaaaaa
    olmazki ama yaaa
    kiskanmamak mümkünmü simdi :(
    gönlüm tek bir birinizi benim icin sarip sarmalayip öptükten sonra mutmain olur ona göreee

    ben aglamaya gidiyooom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa gülüm ağlarsan üzülürüm sonra
      bellimi olur günün birinde sizinlede kahvaltı yaparız
      Allahtan ümit kesilmez
      hem ben kulaklarınızı çınlattım hep yani masamızda sizde vardınız
      sarıldım ve öptüm rahat ol

      Sil
  3. Şuanda Ofis ortamında olan bir insan olarak ağzım sulandı diyebilirimm :))) afiyet şeker olsun size :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım
      sağolasın güzel dileklein için

      Sil
  4. Sofra muhteşem gozukuyor, ellerıne saglık yapanın, agzına saglık yıyenlerın: )

    O tatlı da benım en sevdıgım tatlıdır, sunum şekli cok guzel olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadıda çok güzeldi hem hafif hem lezzetli

      güzel dilekleriniz için teşekkürler

      Sil
  5. Umut sepeti lütfeeeen benide davet et :)))
    Rabbim muhabbetinizi artırsın canım ortam şahane gözüküyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım zelihayada banada davetlsin sen yeterki gel
      kapımız ardına kadar açık sana

      Sil
    2. Ay çok teşekkür ederim çok iyisiniz ;) Ama maalesef çok uzaktayım.. Ama belki seneye gelirim :)
      İkinizede sevgilerimi sunarım :)

      Sil
  6. Afiyet şeker olsun efenim :) Zelihanın ellerine sağlık..Kişi değer verdiğine özenir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru bir söz
      sağol canım güzel dileklerin için

      Sil
  7. masa harika görünüyor...
    Zeliha nın ellerine emeklerine sağlık...
    döktürmüş valla...
    kıskandım sizi :))
    afiyet şeker bal şifa olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET CANIM HER ZAMANKİ GİBİ DÖKTÜRÜYOR BİZİM KIZ
      TEŞEKKÜR EDERİZ GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  8. Masallaaaaaah çok güzel olmuş yediniz mı hepsini?
    Hiç bir seycikler kalmadı mı??..birileri de beni çok anmış Zeliha kuşu söyledi tatlıdan da isterim karışmam artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM YOK BİRAZDA SİZE BIRAKTIK :)
      TATLIYI SENİN NİYETİNE YEDİM MERAK ETME
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
    2. Ablam benim be yarasın yarasın :)

      Sil
    3. yaramasın be gülüm yaraya yaraya yarasaya döndüm :)

      Sil
  9. kahvaltı bahane, dostluk şahane seyyahcım. afiyet olsun size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      ALLAH RAZI OLSUN
      DOSTLAR OLMAYINCA HİÇ BİR ŞEYİN TADI OLMUYOR
      HER ŞEY SEVDİKLERİNİZLE GÜZEL

      Sil
  10. HARŞKASINIZ, SOFRAYA BİTTİM BEN... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDRİZ CANIM
      ALLAH RAZI OLSUN GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN

      Sil
  11. sEYYAH'IM SEVGİLİ ZELİHAYA İLETMİŞSİN SİTEMİMİ HEMEN UĞRADI BİLİYORUM TABİKİ DÜNYA İŞLERİ BENDE DOSTLARA ZAMANINDA UĞRAYAMIYORUM VE ONU ÇOK SEVİYORUM. bENİM HATIRALARIN AYAK İZLERİ KÖŞEME YAZDIĞI TEK CÜMLE İLE AĞLATMIŞDI O BENİ O KADAR DUYGULANDIRMIŞDI. ÇOK SEVİYORUM ONU. SENİ DE ÇOK SEVİYORUM BAZEN OKUYORUM YORUM YAZMADAN ÇIKIYORUM BAZEN GEÇ GELİYORUM AMA BEN HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. İYİKİ BLOG DÜNYASINA ADIM ATMIŞIM. İYİKİ SEVGİLİ LUCK (GÜZEL GÜNLER) BANA ÖĞRETMİŞ. BAK NE GÜZEL SABAH BAŞKA BİR ARKADAŞIMIZIN MUTFAĞINDA KAHVALTI YAPTIK HEP BİRLİKTE. sEN YEDİN, BİZ YEMİŞ KADAR OLDUK..

    DOSTLUKLARIMIZ BAKİ OLUR BU GÖKKUBBEDE İNŞALLAH..ÖPTÜM İKİNİZİDE..

    YanıtlaSil
  12. Ne demiş Cemal Süreya
    "Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
    Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı..."
    Kesinlikle böyle güzel kahvaltıların mutlulukla bir ilgisi var,herşey çok güzel,afiyet olsun sizee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESİNLİKLE HAKLISIN
      KAHVALTI BENİM İÇİN HEP MUTLULUK OLMUŞTUR.
      TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN

      Sil
  13. Ben şuan sizi çok kıskandım,çok hemde çomçok:(
    Zelihayyla birbrimizi tanımıyoruz belki ama çok seviyorum ben onu.Tabi sizleride:)
    Herzamanki gibi çok güzel şeyler yapmış ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM KISKANMA
      GÜN OLUR SİZİNLEDE YAPARIZ
      HEPİNİZİN YERİ AYRI
      ALLHA EMANET OLUN

      Sil
  14. muhabbetiniz daim olsun herşey mikemmeel miss görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederizz
      güzel dilekleriniz için

      Sil
  15. afiyet olsunn, çok leziz görünüyor her şeyyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİZ ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  16. Aradım öğrendim hakikaten oradaymışsınız:)
    Çok kıskandım ama
    Siz dönün de görüşelim inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AŞK OLSUN ARKAAŞIM SEN BANA İNANMADINMI
      KISKANMA SENİNLEDE GELİRİZ BİR GÜN İNŞALLAH

      EN KISA ZMANDA İSTANBULDA BİR KAHVALTI YAPALIM
      VANİKOY OLUR SENİN SEÇTİĞİN BAŞAKA YER OLUR

      O ZAMAN DA ZELİHA KISKANIR BİZİ :)

      HEM BİZİM RESİMLERİMİZİ ÇEKEN MEŞHUR GEZGİNAY DA YANIMIZDA OLACAK :)

      NEYSE UZATTIM LAFI HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
    2. yok inandım da ne bileyim böyle aniden görünce hayal olarak gidiliyor falan sanmıştım:)

      çok sevinirim inşallah tez zamanda görüşelim:)

      Güzel bir tatil geçirmenizi dilerim
      Allah'a emanet olun sizde:)

      Sil
  17. Oy oy oy dofra cok guzel. bulusup da birlikte olmaniz ayri guzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle Mehtabım sofra bahane buluşmak şahaneeeeee

      hayırlı geceler

      Sil
  18. merhaba ,dostluklar ne güzel burdan bile olsa, bencede kahvaltı sohbetleri dostlugun en güzel zamanlarıdır sevgiyle kalın .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım katılıyorum sana
      güzel ziyaretin için teşekkürler
      hayırlı geceler

      Sil
  19. Nasıl bir sofradır o? Herhalde sabah oturdunuz akşam da kalktınız. gecenin bu saatinde gözümde şimşekler çaktı . Yapanın ellerine sağlık, sizlere de afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle İlhan bey sabah oturduk saat 4 kadar kalkmadık
      akşamda eşimin yiğenine gittim orada topak et kızartmasını öğrendim yöresel
      inşallah paylaşacağım
      hayırlı geceler

      Sil
  20. zelihanin ellerine senin de yuregine saglik,ne hos sohbet vardi eminim o masada,neler kaynatildi,afiyet olsun,sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle
      çok güzel geçti
      teşekkürler
      hayırlı geceler

      Sil
  21. Sofra harika olmus :) Kiskandim :) Afiyet olsun size...

    YanıtlaSil
  22. Allah muhabbetinizi arttırsın.... Ne güzel bulmuşsunuz birbirinizi... Allah ayırmasın... Bloğunuzu çok beğendim. Benim bloğada beklerim...

    YanıtlaSil
  23. afiyet şeker olsun..darısı bizlere..yaşasın blog kardeşliği:))

    YanıtlaSil
  24. ha ha ha haaaaaaa herşey çok hoş çok sevimli.
    :))))

    anne mi kayınvalide miii.
    :)))

    YanıtlaSil
  25. amaniin ben bunu kacirmisim... ben de hayal ediyorum benzer bir kahvaltiyi ama mutfakta omasin, en ihtisamlisindan yemek odasinda olsun :) Zell, duyuyor musun beni :)

    YanıtlaSil
  26. son kare harika..kendimi gördüm sanki...en çok benzeyen taraf tabiki yanımda sürekli tatlı bir şey bulundurmam...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu