26 Eylül 2012 Çarşamba

TAKSİMDE BİR GECE


TAKSİM VE BEN


Çok uzun zamandır Taksim meydanına gitmemiştim belkide 2sene oldu belki daha fazla dün akşam eşim taksimde işim var hadi sizide götüreyim deyince hiç düşünmeden atladım gelirim diye hala kendimi genç zannederek.


Ben diyeyim 7 siz diyin 17 milletten insan her tarafdan müzik sesleri her tarafdan insan yoğunluğu Allahım ben nereye geldim dedim bir an.Köyden indim şehire misali her yer cıvıl cıvıl alabildiğine kalabalık ve benim bünyeme bu kalabalık fazla geldi doğrusu .
Tam dizlerimde dermen kalmadı ben nasıl gezeceğim burayı derken karşıma  meşhur Pera çikolatacısı çıktı


Sırf gücüm kuvvetim yerine gelsin düşen şekerim tavan yapsında sizler için rahat rahat gezeyim Beyoğlunu diyerek buraya rotamızı kırdık.Söylemesi ayıp Güldehan Fıstıklı ben Fındıklı bir paket çikolatayı mideye indirdik .Sırf sizler için yani :)


Çikolatayı anlatmama gerek yok zannediyorum şekil a da görüldüğü üzere enfes tatlarda çikolatalar laf aramızda biraz tuzluca Allahtan çok güzel bir lezzetle karşı karşıyasınızda onu çabuk unutuyorsunuz.Evet gözüm açıldı midem rahatladı yola devam




Karşıma D&R çıktı ,kitap almamam lazım bu sene sınırı aştım çünki. Bende dergi almaya kara verdim 2kendime birde  kızıma.Yatak odamda bazı değişiklikler yapmayı düşünüyorum onun için fikir alabilirim diye kendin yap dergisini blog sayesinde  fotoğraf çekmeye olan merakım daha da arttığı için bazı tüyolar alabilirim ümidi ile fotoğraf dergisi 
Sevimli bir kedinin annesi olarakda Kedici dergisi almaya karar verdim.Şu kadar söyleyeyim uzun zamandır hiç bukadar yorulduğumu hatırlamıyorum.benden geçmiş artık dedim.Gerçi benden geçti diyorum yine yollara düşüyorum biraz sonra ANTALYA yolcusuyum.Pazartesiye kadar İstanbul'umdan uzak kalacağım.
  Hepinize Hayırlı Günler Diliyorum

video

Bir hatırlatma yapmak isterim İstanbullu arkadaşlarım buraları benden daha iyi bilirler muhakkak ama benim İstanbula hiç gelmeyen yada geldiğinde çok az kalıp bir .çok yerini görmeyen gerek yurt içinden gerek yurt dışından bir çok arkadaşım+blogarkadaşım var.Bu yazılarım birazda olsa onlara İstanbul havası teneffüs ettirebilmek için.


18 yorum:

  1. canım ablam ya ne güzel gezmişsin...
    çikolataları mindeye indirmişsiniz...
    ama olmuyo böyle biizm burda canımız çekiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM BEN SENİN YERİNEDE YEDİM ÜZÜLME
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. ne güzel post olmuş Seyyah gül, bu taksim bambaşka bi yer. çoğu zaman ışıl ışıl. bazen tehlikeli.
    şahsen ben tek gitmeye korkuyorum. ama güzel bi buluşma noktası arkadaşlarla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCEDE TEK GİTMEMEK LAZIM ÇOK HAKLISIN ARKADAŞIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Ben taksime her gidişim de başbakanın "dindar nesil" lafı aklıma geliyor.

    Sık sık gidemesem de oranın havası bana iyi geliyor, çeşit çeşit insanları görmek, hallerine tanıklık etmek sanki başka alemdeymişim gibi hissettiriyor.

    İyi olmuş bence sizin gezinizde:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA DİNDARI DİNDAR OLMAYANI NE ARASAN VAR
      HER TELDEN HER DİLDEN

      İNSANIN BAŞI DÖNÜYOR
      GERÇEKTENDE İNSAN KENDİNİ BAŞKA BİR ALEMDE HİSSEDİYOR
      AMA BAŞINI DÖNDÜRÜYOR İNSANIN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. bende en son birkaç ay önce gece gitmiştim,hastane ziyareti sonrası arşınladık istiklal'i.seviyorum oranın rahat havasını,sanırım en önemli özelliği de bu.Sefan olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLAHİ BANA HİÇ RAHAR GELMEDİ BELKİDE AKŞAM GEÇ VAKİT OLDUĞU İÇİN

      AMA ÇOK DEĞİŞİK NOSTALJİK BİR HAVASI VAR BU DĞRU
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Ne güzel bir gezi olmuş,insan Beyoğlunda kendini İstanbul'un taaa içinde hissediyor.Çikolatalarda nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İÇİNİNDE İÇİNDE HİSSEDİYOR
      GÜZEL BİR O KADARDA YORUCU EN AZINDAN BENİM İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Ben de 2 yıl olmasa da uzun zamandır gitmedim .8 iki ay önce gitmiş olabilirim) ben hafta içi gündüz gitmiştim o yüzden çok sakindi. Farnsız konsolosluğunun içindeki sergiyi gezmiştik. Hafta sonu sahaflar festivaline gitmeyi düşünüyorum, takatim kalırsa bir istiklal D&R yaparım.
    Size hayırlı yolculuklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ORADA OLSAYDIM SAHAFLAR FESTİVALİ KAÇIRILMAZDI
      AMA BU GÜN İTİBARI İLE ANTALYADAYIM
      ACABA AYIN KAÇINDA BİTECEK FESTİVAL
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
    2. etkinlik 14 ekimde bitiyor belki o vakte kadar gelirsiniz.

      Sil
    3. 1EKİMDE DÖNECEĞİM KISMET OLURSA

      Sil
  7. Taksimi çok, çok severim.. Ama malesef haftaiçi - haftasonu hiç farketmiyor hep çok kalabalık :( insan kalabalıktan yoruluyor adeta..
    Ama çok sık gideriz biz de eşimle napalım seviyorum :)
    vee Taksim çikolatası.. Ne güzeldir tadı, lezzeti..
    Çok güzel bir yazı olmuş.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE DİDEM 'CÜM
      KALABALIK YORDU BENİDE AMA YİNEDE GÜZELDİ
      HAYIRLI GECELR

      Sil
  8. hah hah haaaa, hiçbir gezme fırsatını kaçırma seeeen. adın üstünde zaten. tam seyyah. bi kere, orası dünyanın en güzel yeri. o foto dergisini de sever okurum. vee yine geziyorsun. sanırım zeliha'yı da görersin seeen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE BİR ŞEY DEMEDİM ZATEN GÜZEL AMA SİZİN GİBİ GENÇLER İÇİN
      GERÇİ KOLAY KOLAY GİTMEM DİYORDUM AMA SAHAFLAR FESTİVALİ VARMIŞ
      DÖNÜNCE GİTMEYE ÇALIŞACAĞIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu