7 Eylül 2012 Cuma

SINAAAAAAAAAAAAAAAAV VE DUASIIIIIIIIIIIIII

SEVGİLİ ARKADAŞLAR KIRKINDAN SONRA OKUMAYA KARAR VEREN YAŞI GEÇMİŞ BİR TALEBEYİM :)
YARIN VE PAZAR GÜNÜ SINAVLARIM VAR HEM SİZDEN DUA İSTEYEYİM HEMDE SİZLERE SINAVA GİRMEDEN OKUNACAK DUA PAYLAŞAYIM İSTEDİM.ONDAN SONRADA ZAHMET OLACAK AMA BİRAZ DAHA DERS ÇALIŞACAĞIM.

      BAZEN KENDİ KENDİME KIRKINDAN SONRA SENİN NEYİNE SEYYAH GEZMENE BAK DİYORUM AMA BİR YANDAN DA O HEYECAN HOŞUMA GİDİYOR O SIRALARDA OTURMAK TABİ BİR KERE SİNDE OLDUĞU GİBİ BİRİNCİ SINIF SIRALARI OLMAZ İSE



Sınav için sıraya oturunca şu âyet okunur;

رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي 
“Rabb’şrah li Sadri ve yessir li emri,va’hlül ukdeten min lisani,yefkahü kavlî.” 

ANLAMI:”Ya Rabbi!,Göğsümü ve gönlümü genişlet,işimi kolaylaştır,Dilimin bağını çöz,sözümü anlaşılır eyle.”


Allahümme rabbizitni ilmen ve fehmen ve imanen
anlamı:Allahım zihnimi aç, ilmimi artır ,fehmimi aç, imanımı genişlet ....

Sınav Başlayınca da şu dua okunur:


ياَحَيُّ ياَقَيّوُمُ بِرَ حْمَتِكَ أَسْتَغِيثُ
"Ya Hayyu Yâ KayyûM, Bi Rahmetike esteğisû."

ANLAMI:”Ey Hayy ve Kayyum olan Allah'ım, Senin Rahmetine Sığınıyorum."

BÜTÜN İMTİHANA GİRECEK ARKADAŞLARA BAŞARILAR DİLER DUA EDER DUA BEKLERİM.
ZİRA KİŞİNİN BAŞKASI İÇİN YAPTIĞI DUA GÜNAHSIZ AĞIZDAN ÇIKAN DUA GİBİDİR.
RED OLUNMAZ.
ALLAHA EMANET OLUN

25 yorum:

  1. başarılarr umarım verirsin sınavını, yarın benimde tek dersten sınavım var ve hiçççç ama hiçç çalışmadım, bakalım napcam :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYIRLISI İLE VERMİŞSİNDİR İNŞALLAH

      Sil
  2. okumanın yaşı yok ki, benim teyzem 46 yaşında, hala okuyor :)

    başarılar dilerim, umarım kolayca atlatırsınız :)

    YanıtlaSil
  3. Allah yardımcınız olsun, inşallah çok iyi geçer sınavınız.
    İnsanın sürekli bir şeyle meşgul olması kendisi için en iyisi, yoksa boş boş işlere sarıyor, hastalık hastası oluyoruz:)

    YanıtlaSil
  4. inşaallah harika bir sınav geçirirsin Seyyah teyze ^^ Allah zihin açıklığı versin :)

    YanıtlaSil
  5. hiç te öyle şu yaştayım okuyamam lafına inanmıyorum, Allah insan öyle bir mekanizma kurmuş ki, isteyip te yapamayacağı şey yok, inş sınavınız başarılı geçer, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  6. Allah kolaylık versin, güzel bir sınav geçirirsiniz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH
      GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
  7. Canım ablam,sınavında başarılar diliyorum.
    Rabbim yar ve yardımcın olsun..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. rabbi yessir vela tuassir rabbitemmim bil hayr (zorlaştırma kolaylaştır ve hayırla sonuçlandır ) bu dua da çok etkili.


    allah kolaylıklar versin ve yardımcın olsun inşallh...

    YanıtlaSil
  9. Şengül ablacım başarılar diliyorum sana inşallah çok güzel geçer sınavın..ayrıca okumanın öğrenmenin yaşı olduğuna inanmıyorum o yüzden okumaya tam gaz devam:))

    YanıtlaSil
  10. seyyahım sen başarırsın.
    haydi sana kolay gelsin.
    başarılar.

    YanıtlaSil
  11. Geldik sınavdan birini altattık ikincisi yarın Allah büyüktür bakalım inşallah güzel geçmiştir başarılar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KABUS GİBİYDİ.BÖYLE BİR GÜN YAŞAMAMIŞTIM HİÇ

      Sil
  12. Okumanın yaşımı olurmuş. Şu aralar öğrencilik/ders çalışma bıkkınlığı geçmemiş olsa da. bende bir AÖF işletme- iktisat okumak istiyorum. Daha doğrusu zorunluluk gibi bir şey. Rabbim sınavlarınızda başarılı olmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  13. Sengül ablam kim tutar seni tebrikler şimdiden sen Uhud'a başarırsın bende acik öğretimden dört yıllığa tamamlamayı düşünüyorum ama daha düşüncede :)

    YanıtlaSil
  14. bugün herşey yolunda gitti miii.
    yarın için de başarılar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYATIN MARATONU ADLI YAZIMI OKURSAN NE KADAR GÜZEL GİİTİĞİNİ ANLARSIN DEEP
      FELAKETLER ZİNCİRİYDİ

      Sil
  15. baktım ama geçmişten bi hikaye sandımdı.
    du okuyim.
    :)

    YanıtlaSil
  16. Dün olan oldu canım artık bugüne ve yarına bakalım bütün dualarım yarın ki sınavının çok çok güzel geçmesi için kalbim seninle .Üstün başarılar Şengül'üm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım canım çok teşekkür ederim

      Sil
  17. Canım hangi bölümü okuyorsun ? Ne güzel yapmışsın, birşeyler öğrenmeyi çok seven bir insanım, herkese de tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım evlendikten beş sene sonra dışarıda Kadıköy İmam Hatip lisesini bitirdim.20 yıl sonrada ilahiyat ön lisans
      çok gecikmeli gidiyorum anlayacağın:)

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu