20 Eylül 2012 Perşembe

SEYYAH'IN GÖZÜNDEN SİZLER İÇİN SEÇTİKLERİ

      Size bu gün öyle bir ev gezdireceğim'ki bu ne bir katalogdan alıntı ne fotomontaj apaçık gerçek hayatın içinde bir ev arkadaşım Fadim Gülsün Akkafa'nın evi kendinizi zaman zaman botanik bahçesinde hissedeceğiniz zaman zaman eski bir köy evinde zaman zamanda bir müzede ,daha bir çok bir çok  yerde hissedebileceğiniz bir ev burası.Şehrin içinde ama şehirden uzak.Neyse lafı daha fazla uzatmadan sözü resimlere bırakıyorum.
     Bu gün sadece sizlere teras'ı paylaşacağım diğer odalar bir sonraki postlarımda olacak Allah izin verirse haydi buyrun rüya alemine 



 Evveeeeeeeeet burası terasa çıkınca kafanızı sola doğru çevirdiğiniz zaman karşılaştığınız manzara,küçük bir havuz çeşit çeşit bitkiler


Okadar o kadar çok detay varki hangi birini çekeyim hangi birini yazayım bilemedim doğrusu


Ya bu Japon balıklarına ne demeli doğal ortam gibi salına salına yüzüyorlar.


 Çeşit çeşit çanlar irili ufaklı tepenizden sallanıyor


 Güğümler güğümler testiler belkide çoğunuz bir güğüm bile görmemişsinizdir sözüm gençlere


     Burasıda terasa açılan hobi odasından bir bölüm birazda kedimiz Zargan ın malzemeleri de var burda mamaları felan bir yandan da ev sahibi Ufuk beyin malzemeleri bu gördüğünüz eşsiz güzellikde tabiki onun rolü çok fazla özellikle daha sonraki postlarda süpriz olsun söylemiyorum değişik meteryaller hep Ufuk beyin elinden çıkmış.Görmediğiniz tarafda onun malzemeleri var 


Şu çiçeğin güzelliğine bir bakarmısınız.Küpeli çiçeği gibi ama küpeli değil.Beyaz ve kırmızıdaki güzellik


 Ya bu mavi mineler ne dersiniz insan bakmalara doyamıyor değilmi



             Ya bu kırmızıya ne demeli.Bu güzellikler karşısında insan rabbini nasıl anmaz.

Ey insanlar! Allah'ın üzerinizdeki nimetini anın. Allah'tan başka bir yaratıcı mı var? O size gökten ve yerden rızık verir. O'ndan başka ilâh yoktur. O halde (haktan) nasıl çevrilirsiniz?


        Testiler ve içindeki bitkiler

(Biz insana bir nimet verdiğimiz zaman o yüz çevirir, yan çizer. Ona bir kötülük dokunduğu zaman da uzun uzun yalvarır.)



 Ali İmran Suresi 148 Allah da onlara hem dünya nimetini verdi hem de ahiret sevabının en güzelini.Allah güzel düşünüp güzellik sergileyenleri sever.



Şükür, her şeyin Allah'tan geldiğini bilen bir insanın Allah'a olan sevgisini, teşekkürünü gösteren bir ibadettir. Gün içinde yaratıcımız olan Rabbimiz'e şükretmemiz için çok fazla sebep vardır. 


Uyuduğunuz uykunuzdan sizi uyandırıp, tekrar can veren Allah'tır. 

Sabah uyandığınızda nefes alabileceğiniz bir hava var eden Allah'tır. 




“Yaratan, hiç yaratmayan gibi midir? Artık öğüt alıp-düşünmez misiniz? Eğer Allah'ın nimetini saymaya kalkışacak olursanız, onu bir genelleme yaparak bile sayamazsınız. Gerçekten Allah, bağışlayandır, esirgeyendir.” (Nahl Suresi, 17-18)



"Allah, gökleri ve yeri yaratan ve gökten su indirip onunla size rızık olarak türlü ürünler çıkarandır. Ve O'nun emriyle gemileri, denizde yüzmeleri için size, emre amade kılandır. Irmakları da sizin için emre amade kılandır. Güneş'i ve Ay'ı hareketlerinde sürekli emrinize amade kılan, geceyi ve gündüzü de emrinize amade kılandır. Size her istediğiniz şeyi verdi. Eğer Allah'ın nimetini saymaya kalkışırsanız, onu sayıp-bitirmeye güç yetiremezsiniz. Gerçek şu ki, insan pek zalimdir, pek nankördür."(İbrahim Suresi, 32/34)




      Bu güzellikleri görünce insan rabbini anmadan geçemiyor doğrusu.şu kuru çiçeğe bir bakın acaba canlı iken ne renk'di nasıl böyle dalında kurudu,nasıl hala çiçeklerini dökmüyor ,insanın aklı hayali ermiyor doğrusu



      Bu da evimizin yaşlı kedisi Zargan pek oralı olmadı resminin çekilmesi ile temizlenmesine devam etti.Çok sakin bir kedi.Bu güzel sabah kahvaltısından size aktaracaklarım şimdilik bu kadar daha paylaşılacak çok şey var.Bunlar ilk anda gözüme çarpanlar.Umarım sizi sıkmamışımdır.
  HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR DİLİYORUM
Seyyah yine iş başında
Aklıma bir şey geldi söylemeden geçemiyeceğim bunlar benim acemice telefonumdan çektiğim fotoğraflar kimbilir bu fotoğrafları AYS (GEZGİNAY) çekse idi size ne kareler yakalardı bilmiyorum
Bir nokta daha varki sakın burayı bahçe içinde bir ev hayal etmeyin burası bir teras :)

36 yorum:

  1. elinize sağlık çok güzel evmiş Seyyah hnm, sahibi doğaya olan özlemini evine yansıtmış sanki. şehir hayatı bizleri dört duvara hapsederken bizde kendimize örnek alabiliriz bu evi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem nasıl Selma cım kalkmak tekrar o şehrin hengamesine girmek gelmediiçimden
      sanki ayrı bir dünyaydı
      hayırlı akşamlar

      Sil
  2. O kadar yeşil ki maşallah :) Balıkları ayrı bir severim onları pek sevdim.. Hafif rüzgarda çanların sesi mis kokular yaşanılası yermiş canım güle güle otursunlar.. Hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım güzel dileklerin için
      hayırlı akşamalr

      Sil
  3. teras mı
    bende bahçeli bir ev olarak baktım. bir ara yüksek binalar göründü ama müstakil bir ev zannettim şehrin içinde orman havası neredeyse tebrik ediyorum sahiplerini sağlıkla iyi günlerde otursunlar inşallah
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET CANIM YANLIŞ OKUMADIN TERAS
      GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜRLER
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Burası herhalde şehir içi bir yer değil. Ya ben takla atıyorum karşısında o mine çiçeği bir tane açmıyor. :)) Sahibi iç mimar falan olmalı, ne kadar zevkli ve huzur verici bir yer. Paylaşım için teşekkür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İLHAN BEY NE SAHİBİ İÇ MİMAR NEDE ŞEHRİN DIŞI
      KARI KOCA ZEVK SAHİBİ OLUNCA BÖYLE OLUYOR HER HALDE
      ZEVKLERİ DE ORTAK OLUNCA BU MANZARA ÇIKIYOR
      ÇİÇEKLERE BENDE BİTTİM BİTTİM
      AYRILMAK İSTEMEDİ CANIM BU GÜN ORADAN

      Sil
  5. Balıklara bayıldım..Evin sahibi doğaya olan özlemlerini evlerinde yansıtmış..Çok güzel çicek serası gibi..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENE SEVİNDİM TATLIM
      AYRILMAK GELMEDİ İÇİMDEN HUZUR LU BİR GÜN GEÇİRDİM BU GÜN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. Merhabalar Seyyah Gül,

    Emin olun post girişinizde bahsettiğiniz gibi bir yermiş burası. Hali vakti yerinde olan ve birbirleriyle de uyumlu olan bir çift için çok ideal bir mesken olmuş burası. Elbette bu mekandan ayrılmak istemez insan.

    Japon'ların Kırşehir-Kaman-Çağırkan Kalehöyük kazı çalışmalarında sergiledikleri botanik bahçeleri gibi olmuş.

    Bu güzellikleri üreten ve sergileyen çiftin ellerine ve emeklerine sağlıklar dilerim.

    Size de bu güzellikleri bizlerle paylaştığınız için teşekkürlerimi sunarım.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYIRLI AKŞAMLAR RECEP BEY
      BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM
      BLOG DÜNYASI BÖYLE BİR ŞEY İNSAN GÜZELLİKLERİ PAYLAŞMAK İSTİYOR
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  7. Off off nekadar zevkli bir aile :)İnsan orada sitreslerinide atar hiç bişeyciği kalmaz ..Benimde eski şeylere merakım çok..Hatta memleketten gelirken bizim taaa eskilerden kalma güğüm vardı onu getirdim..Havalimanında x ray 'den geçirirken güvenlik birbirine güğüm geçirebiliyormuyuz diye bir tedirginlik yaşadılar :) Ezilir diye bagaja vermedim elimle getirdim taa :))

    Çok güzel resimler kendinize haksızlık etmeyin bence ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      BENİMDE MEMLEKETTE GÜĞÜMLER KUŞHANELER VAR
      DAAHA CESARET EDİP GETİRMEDİM
      BEĞENMENİZE ÇOK SEV,NDİM RESİMLERİMİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  8. Çicekleri ne kadar çok seviyorlar.Her bir çiceğin yüzünde güller açıyor MaşaAllah .İki üç tanecik çiceğim var.Onlar benim onları çok ihmal ettiğimi düşündüklerinden hep suratları asık yaprakları solgun oluyorlar..Canım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VİŞNEM BEĞENDİNMİ
      ÇOK GÜZELLER DEĞİLMİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  9. İnanılmaz.
    Tebrik ederim.
    Paylaşım için de teşekkür ederim.

    Apartmanları görüp, inanamayan anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. balıklar harika
    çok zevkli herşey
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. cANIM sEYYAHIM BENİM EVİNDE TERASI VAR AMA HEM KUZEY CEPE, HEMDE ENİ DAR UZUN BİR TERAS AMA BENDE ONU EMEKLİ OLUP ÇİÇEKLENDİRMEK İSTİYORUM:) İNŞALLAH.. PAYLAŞIMINA TEŞEKKÜRLER. SEVGİLER CANIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN ÇİÇEKLENDİR BENDE GELİP ÇAY İÇEYİM OLURMU CANIM

      Sil
  12. Çok güzel kareler hepsine bayıldım bizede bekleriz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GELİRİZ EFENDİM SEVE SEVE
      BEĞENMENE SEVİNDİM

      Sil
  13. ama bu nasıl teras öyle.
    sahiden de almanyadaki filan botanik bahçeler gibi.
    ne zevklilermiş. ne şanslılar.
    :)
    huzur evi gibi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK GÜZEL DEĞİLMİ DEEP

      BENCEDE ÇOK ŞANSLILAR
      İNSANIN BURDA CANI SIKILMAZ

      BU ARADA GÖZLERİM YOLDA KALMIŞTI
      İYİKİ GELDİN

      Sil
  14. teras olduğunu yazmasaydın ben kesin doğal park falan zannederdim :) MaşaAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ONUN İÇİN BİLHASSA ÜZERİNDE DURDUM CANIM ÇOK GÜZEL DEĞİLMİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  15. Çok beğendim. Bizde ablamla teras da mini sera yapalım diyoruz. Babam normal ev istiyor, ben hem kış bahçesi istiyorum, hemde spor yapabileceğimiz geniş alan istiyorum. Yürüme bandı bir kenarda, akvaryum bir kenarda. Tabi hep hayalde kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCE YAPIN VALLA
      NE GÜZEL OLUR YÜRÜ DUR
      BENCE BİR UCUNDAN BAŞLAYIN:)

      Sil
  16. Selamlar canım
    Bu az önce sayende gezdiğim evin terası yani hmm harikaymışş cennetten bir köşe:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET GERÇEKDENDE ÖYLE
      2YAYIN DAHA VAR BU EVDEN ONLARIDA KAÇIRMA TATLIM

      Sil
  17. Güzel fakat sürekli uğraşmak gerek. Bu iş de pek bana göre değil. :)
    Bizim de bir terasımız var ama açık olduğu için hiç çiçek vs. koymadık. Kışın içeri almak gerekir, yazın da aşırı güneşten kavrulur herhalde. Sadece bir salıncak koymakla yetindik şimdilik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ODA YETER
      ÇOK EMEK VERMEK GEREKİYOR

      Sil
  18. güzel şeyleri güzel insanlarla paylaşmak çok güzel hazan

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu