24 Eylül 2012 Pazartesi

SEYYAHIN GÖZÜNDEN SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİ 3

     Bu gün arkadaşım Fadim Akkafa 'nın evindeki güzelliklerden son postu yayınlayacağım.Aslına bakarsanız daha kaç postluk malzeme vardı evde ama artık ben utandım çekemedim.Daha önceki yayınlarımda arkadaşlar bu kadar incik cıncığın tozunun nasıl alındığını merek ediyorlardı sordum bütün bu güzelliklerde emeği olan UFUK BEY burda'da devreye girip tozlarını alıyormuş.Maşallah diyelimde nazar değmesin sonra



Evet yukarı kattan aşağıya doğru iniyoruz artık .Gördüğünüz gibi merdivenler bile boş değil


Karşınıza böyle güzel bir köşe çıkıyor.Nereye bakacağınızı şaşırdığınız bir köşe sedef kakmalı aynadan tutun patiklere ,eski bir radyo,ne ararsanız var yani


Şu sandığın güzelliğine bir bakasanıza Allah aşkına bayıldım ben bayıldı


Bu gemide Ufuk beyin elinden çıkmış daha bir çok detay gibi






KİTRE BEBEKLER




Burada gördüğünüz bütün  detaylar yine Ufuk beyin marifeti şu testerenin küreğin baltanın güzelliğine bakarmısınız lütfen.














        Burasıda  oturma odasından bir köşe dediğim gibi evimizin her yeri ayrı müze kıvamındaydı.Bana çok ilginç geldi bu ev bakalım sizde benimle aynı fikirdemisiniz.
                                          HAYIRLI AKŞAMLAR











21 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim
      hayırlı geceler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim
      hayırlı geceler

      Sil
  3. müthiş güzel hele Ufuk Bey'in tozları almasına bir MAŞALLAH da benden..:)

    YanıtlaSil
  4. O sandigin aynisindan cop onune birakmisti biri gecen gun ama alamadim nasil alirim esim beni kovar mi evden?..kovar :)
    Ev guzel yasanasi oturulasi ve her anin tadina varilasi rabbim nazarlardan korusun ben masallah dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle diyorum
      çok keyifli bir ev
      hayırlı geceler

      Sil
  5. Ellerine sağlık ne güzel ciciler bunlar..Süper bir paylaşım...sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim arkadaşım

      Sil
  6. sengül arkadaşım naptın sen yaaa nekadar güzel resimler çekmişsin bayıldım teşekkür edrim sana ve paylaşımlarına ellerine gönlüne sağlık seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadim malum Kayserililer eşşeği boyayıp satmışlar
      bende ucundan Kayserili olarak senin evi sana yeniden sattım galiba ne dersin ?
      hayırlı geceler

      Sil
    2. yazıyı okumadan fotolara bakıyordum önce dedim ben bu evi tanıyorum :)). sevgiler fadim abla.. nisanur ben :)

      Sil
    3. nisanur canım bak dünya küçük derlerdi hakikaten iyice küçüldü artık bilgisayarlar sayesinde nasılsın çok öpüyorum seniii

      Sil
  7. Bu evi çok feciii şekilde merak ettim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çaya davet ediyorlar
      buyrun bir gün beraber çaya gidelim

      Sil
  8. bu evi müze yapsalar yaaaaa. oturulmaz burdaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam müze şeklinde zaten
      daha çekmediğim o kadar çok kare varki şaşarsın
      3 değil 13 tane post çıkardı yani
      hayırlı geceler deep

      Sil
  9. ayy süper bayılıyorum böyle otantik yerlere

    YanıtlaSil
  10. Harika bir ev. Bende otantik geçmişi yaşatan evleri çok severim. Ama sorarım sana seyyahım bu evi kaç kişi temizliyor ki:))
    Allahcc sahibini hayırla oturtsun bu evde, sende gidip geldikçe hayırla resmeyle..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu