22 Eylül 2012 Cumartesi

SEYYAHIN GÖZÜNDEN SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİ

2.BÖLÜM (YATAK ODASI)


Eveeeeeeet bir kaç gündür sizinle paylaştığım muhteşem terası hatırlıyorsunuz her halde şimdide o kattaki yatak odasına bir göz atalım.yatağın üstünde patchwork altıgenlerden yatak örtüsü var.yaklaşık olarak 3bin yada dört bin altıgenin birleşmesinden oluşuyor bu yatak örtüsü.


Bu arada bir detayı daha söylemeden geçemiyeceğim önce şeritler halinde kumaşlar kesiliyor.Sonra üzerine kağıttan kestiğimiz altıgen kalıplar yerleştiriliyor.Sonra tek tek kesiliyor,sonra tek tek teğelleniyor,sonra tek tek elde ince ince dikiliyor çiçek blogları meydana geliyor sonrada o bloglar birleştiriliyor.Bu kadar basit yani nerdenmi biliyorum eeeeee çünki bende  kızlarıma yaptım bu yatak örtüsündende ordan biliyorum:)


     Burasıda yatağın tam karşısındaki duvar burda'da minik parfüm şişesi kolleksiyonları var bizim çifte kumruların yalnız burda'da bir açıklama yapmak zorundayım bir parfüm şişesinden bir tane var ikinci si yok.Kuru bir kalabalıktan ibaret değil anlayacağınız özel bir emek yılların birikimi.Laf aramızda ara sıra aynıları oluyormuş verecek yer arıyorlarmış sakın üzülmeyin ben alırım dedim :)
Ne kadar iyiyim değilmi:)   Bende seviniyorum kendi kendime 15tane parfüm şişem olmuş diye bunları görünce benimki çok komik kaldı


Bu kolleksiyonu Gurme Şirine'nin görmesi lazım çok sevimliler böyle bir kolleksiyonda hiç görmemiştim eeeeene demişler her şeyin bir ilki vardır


 Burdada kelebekler var bunları görünce mauritius daki çok büyük kelebek müzesi geldi aklıma.Binlerce kelebek vardı



Bu köşedede yine şirinler minik askerler eski fotoğraf makineleri ve takılar var


Burdada takıların devamı var hepside otantik şeyler ama zaten arkadaşımında tarzı bu.Çok pişman oldum resmini çekmediğime evini çekmekden kendini çekmeye fırsat olmadı.Ben bu eve daha öncede çok gitmiştim ama işde blog sahibi olunca böyle oluyor.Her şey sizler için :)


 Bu kısım'dada deniz kabukları var yanlış hatırlamıyorsam bu çerçevelerde Ufuk Beyin eseri.Elinden gelmeyen şey yok maşallah.Karı koca hamaratlar yani


       Şimdi siz olsanız bu köşede bir kitap okumakistemezmiydiniz.Ben isterdim doğrusu.Gerçi sağa sola bakmaktan okuyabilirmiydim bilmiyorum ama denemesi bedava.3.postta buluşmak üzere hoşçakalın
       Paylaşımıma son verirken evlerinin kapılarını benimle birlikde sizlerede açan Fadim&Ufuk Akkaya çiftine teşekkürlerimi borç bilirim.

SEYYAH FERAH GÜZEL GÜNLER DİLER

23 yorum:

  1. Her şey çok güzel ve zevkle döşenmiş bir ev.Ama kelebekleri görünce bayıldım.onları çok sevdim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NİLGÜN'CÜĞÜM GÜZEL ZİYARETİN İÇİN BEN TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. Çok hoş bir ev..Rengarenk...Yatak örtüsüne bayıldım..Ne çok emek var..Ama değmiş..Parfüm şişelerinden bizdede var..Rafları çok beğendim..ama toz alması nasıl olur hayal edemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TOZ ALMASINI BENDE HAYAL EDEMİYORUM
      NURSENCİM KAFAYI YER İNSAN
      YATAK ÖRTÜSÜNÜ BEĞENMENE SEVİNDİM BENDE KIZLARIMA YAPTIM
      ÇOK KEYİFLE YAPILIYOR

      Sil
  3. Bende evi açanada bizim için gezip anlatan seyyahıma da çok çok teşekkür edrim. Harikaydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VUSLATIM TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN
      BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM

      Sil

  4. Selam canım, hayırlı akşamlar,

    Süperr ev mi şimdi burası dur bakayım hemen terası görmem lazım.
    koleksiyonlara bayıldım
    en çok hoşuma giden küçük parfüm şişeleri oldu
    evlerine küçük bir çocuk girmesini pek istemezler sanırım):) o şişeleri düşürüp kırarlar diye:))
    yılların emeği olsa gerek bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİMDE FAVORİM PARFÜM ŞİŞELERİ
      AMA KENDİMİ ONLARIN TOZUNU ALIRKEN DÜŞÜNEMİYORUM
      BU ARADA GÖZLERİM YOLDA KALMIŞTI
      ÖZELLİKLE SENİN VE DEĞMESİN YAĞLI BOYANIN ZİYARETİME HİÇ GELMEMESİ ÜZMÜŞTÜ BENİ
      TEKRAR HOŞ GELDİNİZ

      Sil
  5. Evet!!!!..son karedeki koseye bittim bayildim..aaah severim boyle seyleri boyle durumlari..sevgilerimi birakiyorum ablacim gunler oldu kimsenin bloguna ugramadim artik is basi yapptim :)
    Sevgiler guzel ablam guzel insan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖZLERİ,M YOLDA KALMADI DESEM YALAN OLUR İNSAN BEKLİYOR DOĞRUSU
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. çok ilginç koleksiyonlar ,güzel dizayn edilmişler gerçekten ama deniz yıldızı çerçeveri kaymış mı ne:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇEKERKEN HEYECANDAN FARK ETMEMİŞİM
      SONRADA EĞRİLİĞİNİ GÖRDÜM AMA BİR DAHA ÇEKME ŞANSIMK OLMADIĞI İÇİN KOYDUM ARKADAŞIM

      Sil
  7. Büyük bir sabır ve emekle hazırlanmış bir ev.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE ARKADAŞIM
      AMA BENİ BİR TEK TEMİZLİĞİ DÜŞÜNDÜRÜYOR:)

      Sil
  8. çok teşekkürlerr sana ve bize güzel dileklerini sunan arkaşlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE DEMEK GÜZEL ARKADAŞIM SEN EVİNİ GÖNLÜNÜ AÇTIN BİZLERE
      BİZDE BLOGUMUZDAN BİR PENCERE AÇTIK SİZLERE.:)

      Sil
  9. Ne hoş ne güzel.. Özelikle kelebeklere bayıldım çünkü kelebekleri çok severim.
    Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN BİRDE MARİTİUS ADASINDAKİ KELEBEKLERİ GÖRSEN AKILLARA ZARAR AMA ÖNCEKİ BİLGİSAYARIM ÇÖKTÜĞÜ İÇİN ONLARI PAYLAŞAMADIM SİZLERE

      Sil
  10. Artık şaşırmıyorum senin yaptığın şeylere:)
    Ne hadar maharetli olduğunu biliyorum çünkü:)
    O yatak örtüsünün çeyreğini rüyamda bile yapamam ben:)
    Görseller de harika yine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇEYREĞİNİ YAPTIRACAĞIM MERAK ETME
      AZ KALDI

      Sil
  11. müze burası bence. ev olarak kalmamalı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AKKAFA MÜZE

      GİRİŞLER ÜCRETSİZ DERMİŞİİİİİİİİM

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu