12 Eylül 2012 Çarşamba

SEYYAH YİNE BOĞAZDA (resim ilaveli)

                                                HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR
       Bazı arkadaşlar hızıma yetişemediklerini söylüyorlar haklılar aslında bende kendi hızıma yetişemiyorum.Ama olaylar kendiliğinden gelişiyor mesela bu  gün evde oturma kararı almıştım.Belkide bu akşam seyyah evde diye bir yazı yazardım ama öğleye doğru gelen telefon programlarımı değiştirdi.

Çok sevdiğim arkadaşım Esmanın onun kadar çok sevdiğim kardeşi Bedia İstanbula gelmiş.Tabi hemen Capitol de buluşma kararı aldık oradan benim en sevdiğim mekan olan Paşalimanına gittik. Her gelen misafirimi en önemli ziyaret yeri olarak muhakkak götürürüm.Usül değişmedi yine buradaki manzara beni benden alıyor bu günde boğaz çok hareketliydi yatlar,gemiler tekneler,balıkçılar,ne  arasanız var biri gidiyor biri geliyor

    Oradan da Hidiv Kasrına geçtik sahilden Beylerbeyi,Çengelköy,Kandilli,Vaniköy,Göksu,Anadolu Hisarı Kanlıca,hava çok çok güzeldi.Aslına bakarsanız güzel resimler çektim ama daha önce buralarla ilgili kayıtlarım olduğu için sizi sıkmamak adına onları yayınlamıyorum.Velhasılı kelam evde oturmaya karar verdiğim bir gün böyle dostlarımla çok keyifli  geçti.Seyyahlık benim ruhumda var her halde ,ben istesemde istemesemde  gezme gelip beni buluyor.
   Haaaaaa bundan şikayetçimiyim yok canım ne  şikayeti ben halimden memnunum gayet keyifle geziyor ve gezdiriyorum.Bir gün sizde benimle İstanbulu gezmeye  varmısınız ?

    GELEN İSTEK ÜZERE SEYYAHIN GÖZÜNDEN                           HİDİV     KASRI











26 yorum:

  1. Canım sefanız bol olsun benim yerimede gez olurmu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM GELDE BERABER GEZELİM :)

      Sil
  2. hah hah haaaaaaa gezme bahanesi çooook.
    :)
    ivit sana sen bile yetişemez.
    :)
    hidiv kasrı miam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EEE ŞİMDİ BENİM BUNDA SUÇUM NE BEN EV HANIMI GİBİ OTURUP ELİŞİMİ YAPACAKTIM
      OLMADI AZİZİM
      GEZME GELİYOR BENİ BULUYOR
      :)

      Sil
  3. :)) Ah bu gezme arada sırada da bizi bulsa ne güzel olcak:)
    Hakkım geçiyor anneeem:)
    5 yıllık kalkınma planını daha öne çekelim biz,lütfen dua et komuşun olayııım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM BEN YENİ DUAYA BAŞLADIM
      ALLAHA EMANET OL GÜLÜM

      Sil
  4. Yakında çok yakında yollarımız kesişecek canım.Hep aynı güzergah üstündeyken bu kaçınılmaz.Keşke fotoğraflarını da koysaydın .Seyretmelere doyamıyorum Boğaziçini.Sevgiler canımmm.

    YanıtlaSil
  5. Canım senimi kıracağım
    hemen ekledim resimleri
    Allaha emanet ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim Bak ne güzel fotoğrafları ekledin ben de gidip görmüş kadar oldum oraları.Hele de Hidiv Kasrını çok severim.Sevgiler

      Sil
  6. Tamamdır o zaman:) Sana güveniyorum annem:)
    Resimler de şahane vallahi,emeğine sağlık..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  7. seyyahım sefan olsun gez gülüm.

    İstanbulun her yeri evliya...
    banada dua et tamam canım.

    YanıtlaSil
  8. resimler çok güzel maşallah hep gezmelerdesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖYLE OLDU BU ARALAR.
      HİÇDE SEVMEM GEZMEYİ :)
      (inandırıcı oldumu)

      Sil
  9. yine en güzel mekanlara gitmişsin...
    ama fotolarda seni göremedim :((
    sevgiler ablam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım
      ben resim çekilmeyi pek sevmiyorum
      mümkün mertebe kaçarım çekerim çekilmem misali:)
      hayırlı günler canım

      Sil
    2. napalım sağlık olsun...

      Sil
  10. Resimleri iyiki eklemişsiniz,
    Gezemezsekte bakmakla yetinelim bari...
    Sefanız olsun...

    YanıtlaSil
  11. Resimler yine herşeyi anlatıyor.. Seyyahım sen devam gez biz burdan seni izleyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben zaten sırf sizin için geziyorum.
      canım mahsuru yoksa Almanya'nın hangi şehrinde olduğunu öğrenebilir miyim.
      buraya yazmak istemezsen (sengul_oncel1969@hotmail.com)
      Almanya'da çok sevdiğim bir arkadaşım var Köln de

      Sil
    2. Hımm Köln demek.. Canım orası kuzey ren vestfalye eyaletinde. Bende şuan bavyera eyaletindeyim. Ama kendi ailem Köln`e çok yakın olmasada o civarlarda yaşıyorlar. Sanırım Köln ile bir iki saatlik mesafeleri var. Yani onların yanına gittiğimde ancak Köln`e gidebilme imkanım olabilir. Yoksa şimdiki kaldığım yere çok uzak.

      Sil
  12. Boğazda balık ekmek yemek istiyorummm::( çok özendimm:))
    çok güzel resimler canım.

    YanıtlaSil
  13. SENİN YERİNE BEN EN KISA ZAMANDA YERİM İSTERSEN GÜZEL KUĞUM
    RESİMLERİ BEĞENMENE SEVİNDİM

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu