2 Eylül 2012 Pazar

SEYYAH VE KIZLARI DÖNÜŞ YOLUNDA


        Aslına bakarsanız alışkanlıklarımızdan çok da kolay vazgeçemiyoruz galiba belkide ben vazgeçemiyorum tam emin değilim doğrusu.Şimdi bunu niye yazdığıma geleyim cumartesi sabah saat 7de kızlarım ve ben Korkutelinden İstanbula doğru yola çıktık.Genelde her zaman ilk molayı Afyon İkbal yada özdilek ne bileyim işde o meşhur kavşaktaki avm lerden birinde veririz yıllardır bu hep böyle oldu.
     Bu sefer belkide içimdeki SEYYAH lık ruhu nunda tesiri olarak molayı başka bir yerde yapma kararı aldım tabi bunda kızların karnının erken acıkması da etken oldu .Isparta Burdur arasındaki bu şirin yere HU ALLAH HAY diyip girdik.
     Bahçede güller pembesinden kırmızısına, erikler sarısından kırmızısına ,kediler siyahından beyazına ,üzümler siyahından beyazına her neyse efendim lafı uzatmayayım bir taraf da yer masaları eski usul bir taraf da benim gibi yer özürlüleri için masalar sallanan salıncaklar,hoş zaten salıncak sallanır kısacası gayet güzel bir o kadarda mütevazi bir yer.
     Kızlar söylemesi ayıp patatesli gözleme istedi biraz sonra gözleme yanında bir tabak bahçeden yeni kopmuş domates ve sivri biber eşliğinde geldi bizde afiyetle yedik.Gayet lezzetli.Kısacası günün birinde yolunuz buraya düşer sizde bir değişiklik yapmak isterseniz öğretmenin yerine uğrayın derim ben.
     Cesaret insanı zafere götürür bazende böyle değişik lezzetlerin olduğu güzel yerlere.
HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER DİLERİM

8 yorum:

  1. Lakabına yaraşırsın MAŞALLAH ne çok geziyorsun:))
    Afiyetler olmuş:))
    yeni şablonunu da güle güle kullan çok zarif olmuş canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM EE SEYYAH OLMAK KOLAY DEĞİL GEZMEK GEREKİYOR.
      GÜZEL YORUMLARIN İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
  2. Afiyetler olsun..:)çok şirin bir yere benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTEN ÖYLEYDİ.
      TEŞEKKÜRLER

      Sil
  3. iyi ki geziyorsun bizde sayende oralara gittik...

    YanıtlaSil
  4. Ahh bende de senin cesaretin %1 'i filan olsa:)

    YanıtlaSil
  5. OLUR OLUR MERAK ETME SEN
    ZAMANLA

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu