28 Eylül 2012 Cuma

SEYYAH ULU PINARDA




            Ulupınar, Antalya-Kemer yolunda Kumluca'ya 22 km uzaklıkta. Çıralı sapağının ise 3 km gerisine düşmektedir. Yaz tatilin serinlik tadını çıkarabileceğiniz bir yer Ulupınar. Suyun çıktığı kaynak. Gerçekten doğanın tam içinde tüm streslerden arınabilirsiniz.
                   Benim için çok değerli olan  iki kardeşim beni balık yemeğe havuzbaşı restorana götürdüler.Ortam süper


                      Tesise girerken bu güzel sarmaşıklar karşılıyor sizi etraf yeşilin her tonuyla dolu
             Çift tarafda bu küçük akvaryumlar var zannediyorum bunlar anne balıkların havuzları hoş her yer zaten doğal havuzcuklarla dolu

Suda beşik gibi sallanmayı sevmeyenler için böyle otantik çardaklarda var.Sarmaşıkların içinde,çeşit çeşit yer sofralı olanından tut ağaç üstünde olanına kadar kim nereyi beğenirse.

           Oturduğumuz masa bile dubalarla su üstünde duruyor garson her yanınıza geldiğinde beşik gibi sallanıyorsunuz.Ayrı bir keyif.Bir yandan ekmeğinizi balıklarla bölüşüyorsunuz


             Açlık iyice tavan yapmışken sıcak sıcak lavaşlar ve çeşit çeşit salatalar geldi sofraya ,tulum peyniri ve tereyağınıda unutmamak gerek.


                      Kaşarlı mantar o kadar sıcakki sabredemesseniz dilinizi yakmanız içten bile değil


            Ve mutlu son alabalığımızın masaya geldiği an.Bizim İstanbulumuzda 4.5 liradan satılan limonlar burada para etmediği için bola döke her yere kullanıyorlar.Limonlar ağaçlarda kalıyor.Bu nasıl çelişki bilmiyorum.


        Karnımız doydu artık kahve zamanı bir yanda arkamızda Şırıl şırıl akan suyun sesi bir yandan serinliği insanın kalkası gelmiyor doğrusu burdan.O kadar huzur vericiki anlatamam.Helede insanın yanında sevdiği arkadaşları dostları olunca durum kaymaklı ekmek kadayıfına dönüyor.O kadar tatlı yani.
     Velhasılı kelam blog canlar bu günde güzel bir gün geçirdim yine bu arada bahsetmedim ama öğlen nişan bohçası seronimiz vardı yine.Yarın akşam kına.Bu günlük seyyahdan bu kadar .

       HEPİNİZİN  HUZURLU BİR GECE GEÇİRMENİZİ TEMENNİ EDİYORUM

27 yorum:

  1. Afiyet olsun. Hoş geldiniz Antalya ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SAĞOLUN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  3. Oyyy oyy Seyyahım amanın seyyahım beni de götür giderken .Hep aklım kalıyor.Canım keyifli bol gezmelerin olsun .Antalya'ya da sevgiler selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TAKIL BANA HAYATINI YAŞA
      ÇOK GÜZEL BURALAR DEĞİLMİ
      HAYIRLI GECELER
      GELDİM SANA AMA YORUM YAZAMADIM DAHA :)

      Sil
  4. güzel kareler size iyi gezmeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  5. yaa ben çok acıktım ama şu mantarları,sıcak lavaşları görüp hayal ettikçe:))
    antalya güzel memleket vallahi.yaz dışında her mevsim yaşarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA ARA SICAKLARI YİYİNCE BALIĞA BİLE HACET KALMIYOR
      O KADAR YANİ
      AYNEN DEDİĞİNE KATILIYORUM YAZ DIŞINDA YAŞANIR ŞU AN BİLE O0 KADAR SICAKKİ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. TAMAM GÜLÜM SEN GEL GEZDİRMESİ BENDEN

      Sil
  7. Sallana sallana yemek ha?
    O da güzel olmalı hiç denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCE DENE PEK KEYİFLİ
      HAYIRLI GÜNLER CANIM

      Sil
  8. Resimler çok güzeller gezmiş kadar oldum.Takipteyim bana da beklerim canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDİYORUM
      HAYIRLI GÜNLER
      GELDİM BİLE SANA
      TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN

      Sil
  9. Çok güzel bir ortammış :) İyi gezmeler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL AYŞEGÜLÜM
      HİÇ YALNIZ BIRAKMIYORSUN BENİ
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  10. Canım tam ismine yakışır yaşıyorsun Maşallah imreniyorum sana :) Afiyet olsun Allah sağlık sıhhat versin gezmelerin bol olsun azıcıkta bize bulaşsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM PINARIM
      GÜZEL DİLEKLERİNE AMİN DİYORUM
      BULAŞMASINI İSTİYORSAN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN MEVLAM

      Sil
  11. Bloğuma hoş gelmişsin. yoruma cevap yazarken birden çıktı ağzımdan ama hoşuma gitti burayada yazmak istedim. ÖZENİLESİ İNSAN SEYYAH. Özenmemek eldemi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AY CANIM BENİM YA
      ÇOK MUTLU ETTİN BENİ ŞİMDİ
      O SENİN GÜZEL GÖRÜŞLERİN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  12. ne güzel bi yermiş burası, yemekler de pek lezzetli. paylaştığın için tşkler Seyyah gülcüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELMA'CIM YEMEK BAHANESİ GERÇEKTEN ORTAM ÇOK GÜZEL
      SU SESİ İNSANI DİNLENDİRİYOR
      BEN SİZE TEŞEKKÜR EDERİM BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN

      Sil
  13. Her dakikayı değerlendiriyorsun bakıyorum da:)
    E insanın sevenleri çok olunca ,proğram da yoğun oluyor haliyle:)
    Afiyet şifa olsun ablacım..

    YanıtlaSil
  14. kaşarlı mantar fena halde güzele benziyor.

    kına bohça haberleri fotoları isterük.
    :)

    YanıtlaSil
  15. dEEP E KATILIYORUM O KAŞARLI MANTARLARDAN BENDE İSTİYORUM...

    YanıtlaSil
  16. Afiyet bal olsun canım :))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu