4 Eylül 2012 Salı

SEYYAH ALANYA'DA (2)


Ankaradan sonra artık eski dosyaları birer birer kapatayım dedim ve Alanya dosyasına tekrar döndüm.Yandaki turistik yat Alanya limanındaki en popüler yat lardan Turistlerin büyük çoğunluğu yerli yabancı bu yatın önünde resim çektiriyorlar e bizde kusur kalmayalım dedik



Kentin sembolü olan sekizgen planlı yapı 13. yüzyıl Selçuklu eseridir. İnşaat sırasında belli bir yükseklikten sonra taş blokları kaldırmak güç olduğu için üst kısmı pişmiş kırmızı tuğlalarla yapılmış ve bu nedenle Kızılkule adını almıştır. Denizden gelecek saldırılara karşı limanı ve tersaneyi korumak amacıyla yapılan Kule, yüzyıllar boyunca askeri amaçla kullanılmıştır.


Elektrikli scooter kızlar israrla binmek istedi.Eeeee onlar binerde ben kusur kalırmıyım hemen bende bindim.İnanılmaz keyifli tavsiye ederim bir tane de İstanbula lasammı diyorum park derdi yok bir şey yok.Oh gel keyfim gel.

Alanyadan bir kesit alabildiğine sahil ,yürüyüş yolu,bir yanınızda deniz,bir yanınızda gördüğünüz birbirinden güzel çiçekler .Hangi tarafa bakacağınızı şaşırıyorsunuz.Ara ara da oturup dinlenmek için özel bölümler.Çok çok keyifli.Eskiden merak ederdim Alanya Alanya millet ne buluyor bu Alanya da diye bu sefer galiba keşfettim nefis bir manzara inanılmaz güzel bir deniz ve kumsal.Tam bir görsel şölen.
   Şimdilik Alanyadan size aktaracaklarım bu kadar bitti sanmayın sakın Dim çayı,Dim mağarası,Damlataş mağarası var sırada bakalım ne zaman?
  HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER DİLİYORUM


9 yorum:

  1. canım sen bu yaz baya gezmişsin....
    oooh sefan olsun...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. daha önce hiç gitmedim.benim de çok görmek istediğim bir yer Alanya içinize sinsin çok güzel bir gezi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAVSİYE EDERİM ÇOK GÜZEL GEZİLECEK YERLERİ VAR.
      BU SEFER BENDE KEYİF ALDIM
      BABAMIZ VE ABİMİZ YOKTU AMA YANIMIZDA BİZ 3 SİLAHŞÖR ÇOK KEYİFLİ GEÇTİ

      Sil
  3. Cok guzel. gercekten de tam bir seyyah olmussun.

    YanıtlaSil
  4. Bugün gönderdigin hediyeleri aldim. Gercekten cok ama cok tesekkur ederim. Dusunup de zahmetlerde bulunman cok guzel ve ince bir davranis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gülüm be çam sakızı çoban armağanı önemli bir şey değil
      :)

      Sil
  5. ha ha haaa bitmez sende gezi fotosu.
    :)

    YanıtlaSil
  6. bitmeeeeeez bitmeeeeeeez
    şimdiden sonra bitemez
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu