16 Eylül 2012 Pazar

PATCHWORK


DUVAR PANOSU 

 Bu gün sizlere hamaratmı hamarat çok sevdiğim bir arkadaşımı tanıtacağım,aslına bakarsanız daha önce onun evinden bazı kareler paylaşmıştım sizinle   sanat eserleri  başlığı altında.Canan Zırh.Kendisi aslen mimar olmakla beraber mesleğini yapmamış bunun yerine Patchwork ,Brezilya Nakışı,ve diğer nakışlarda mimari işlere taş çıkartacak işler yapıyor,şimdi paylaşacağım duvar panosu bu işlerin en basitinden
  Geçen sene Büyük Kulupde Bingül Büyükoğlu ile birlikte  kişisel sergilerini  açtılar.Daha sonraki postlarımda bu müthiş sergidende resimler paylaşacağım sizinle.Bu duvar panosunuda bana sergiden sonra hatıra olarak hediye etmişti.Biraz önce tesadüfen elime geçince paylaşmak istedim sizlerle


Camın önündeki minik saksılara dikkatinizi çekmek istiyorum.Ve üzerindeki kuş kafesine acaba oda tweety gibi (bi kedi gördüm galiba ) diyormudur kim bilir
Çamaşır asan tombul teyzem nasılda sahici duruyor görüyorsunuz değilmi.Ya o küçük mandallara,çamaşırlara ne demeli bilmem


 Şöminenin karşısındaki yeşil koltuklara oturası geliyor insanın .Ateşin karşısına güzelce kurulalım şöylece
     Ya bu camın önündeki çiçeklere camı saran sarmaşığa ne demeli bilmiyorum doğrusu.Sizcede çok gerçekçi durmuyormu.İnsanın uzanıp koklayası geliyor.Şimdilik bu kudar.Ben artık nakış kursuna gitmek zorundayım bu gün ilk günümüz kaçırmak istemem.
    SEYYAH  HEPİNİZE HAYIRLI SABAHLAR DİLER


46 yorum:

  1. cok güzel gercekten emeğinize sağlık banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim
    gelmez olurmuyum hemen

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel hepsi..yapılışı tabiki büyük beceri ama bunları kafada tasarlamak çok daha büyük sanat bana göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz.
      ziyaretinize çok memnun oldum :)

      Sil
  4. meslektaşımın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz efendim iletirim kendisine:)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş. Bakınca imreniyorum bende yapmalıyım diyorum ama çok çabuk sıkılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir başlasan inan sıkılmassın.yakında bende bir patchwork etkinliği başlatmayı düşünüyorum proje aşamasında.
      o zaman yaparsın:)

      Sil
    2. Etkinliğe katılacak kadar çabuk yapamam. Daha doğrusu güzel yapamam. Siz etkinlik yapın bende yorum yapıp, kopya çekeyim :)

      Sil
  6. Çok becerikli bir hanımmış, ne güzel panoluk kıryamalar öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz efendim beğenmenize sevindik

      Sil
  7. bunlar şahane olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Tut teyzeyi düşmesin :)Hayranlıkla bakıyorum çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuttum tuttum merak etmeyin:)
      beğenmenize sevindim

      Sil
  9. seyyahım ben geldim.
    nasılsın.
    arkadaşının ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüm yollarda kaldı yahuuuuuuu
      nerelerdesiniz
      özlettiniz kendinizi

      Sil
  10. Hani banaaaaaaaaaaaaaaa :)
    İsviçreden bol bol resim çektim senin için ablam..börtünü böceğini ağacını dalını çektim..
    İnşallah en kısa zamanda sana özel bir post yapicim :)
    Sevgilerimi bıraktım ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK SEVİNDİİİİİİM
      DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM TATLIM.
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  11. peçvörk seviyom zateeen.
    :)
    ama baksan yaaaaa şu brezilya şeysini annatsana bir postta.
    hadi bakalıııım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam merak etme en kısa zamanda
      hatta belki bu gün

      Sil
    2. hah haaaaaaa yaparsıııın seeeen.
      :)

      Sil
  12. merhaba, çok güzel patchwork çalışmalarınız var, ben de ilgiliyim ama benimkiler daha basit, ellerinize sağlık, görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olurmu her birimizinki bir farklı
      mühim olan kendimizi oyalamak
      teşekkürler ziyaretinize

      Sil
  13. ben de size iade-i ziyarete geldim,siz benden daha renklisiniz ne guzel,yureginize saglik,nice paylasimlara keyifle insallah....sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞ GELDİNİZ SEFALAR GETİRDİNİZ
      İLTİFATLARINIZA TEŞEKKÜRLER

      Sil
  14. gerçekten yetenek, resim yapar gibi yapmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
  15. Allahım bunlar ne kadar güzel gözlerime inanamadım
    Gerçek bir yetenek maşaAllah subhanAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEPĞENDİNMİ ŞİRİNEM
      DAHA NELER GÖRECEKSİN NELER

      Sil
  16. Huhuuuu Ayşe teyze gene geldi:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BUYURSUN BUYURSUN
      HOŞ GELMİŞ SEFALAR GETİRMİŞ
      :)
      BEĞENMİŞMİ PEKİ GÖRDÜKLERİNİ

      Sil
  17. çoook güzeller...
    arkadaşının emeğine sağlık ablam...

    YanıtlaSil
  18. SAĞOL CANIM
    BEN TEŞEKKÜR EDERİM ZİYARETİNE

    YanıtlaSil
  19. Valla maşallah ne kadar marifetli kadınlarımız var sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende imreniyorum hamarat insanlar Deryacım.
      çok becerikli arkadaşım

      Sil
  20. müthiş :) hele çamaşır asan :)

    YanıtlaSil
  21. Bugün senden bahsettik yaptığın işlerden filan, aklımıza bi türlü gelemedi şu kareli yaptığın şeyin ismi:)
    Biz adını bilmiyoruz,sen döktürüyosun maşAllah.
    Hamarat insanın da hamarat arkadaşı oluyor tabii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hardanger

      canım uğraştım benim ayarlarla seninki aynı ama olmuyor.bir türlü sende yanıtla yazısı çıkmıyor neden anlamadım

      Sil
  22. Bende hayranlik duyuyorum bu sabir dolu dikisi basariyla yapanlara, ilerde ins. kursuna gidip yapmak istediklerimden :) arkadasinizi tebrik ederim ve basarilar dilerim Seyyah Gulcum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH ŞEKERCİM
      ÇOK KEYİF ALIRSIN BEN 2SENE ÜST ÜSTE GİTMİŞTİM
      GÜZEL YORUMUN İÇİNDE TEŞEKKÜRLER

      Sil
  23. Arkadaşının ellerine sağlık. Çok güzeller el emeği göz nuru bunlar. Yaparken sevgi katılıyor bunlara ve haliyle bizede çok güzel geri yansıyor :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE EL EMEĞİ GÖZ NURU AMA ÇOK RAHATLATIYOR İNSANI YAPARKEN
      BU GÜN YARIN ÇOK GÜZEL BİR YATAK ÖRTÜSÜ PAYLAŞACAĞIM KENDİ YAPTIĞIM SAKIN KAÇIRMA OLURMU GÜLÜM

      Sil
  24. Canan Hanım gerçekten çok marifetliymiş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  25. Selamlar canım
    çok güzel olmuş elleri dert görmesin,
    senin vesilenle görmüş olduk sağol canım.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu