10 Eylül 2012 Pazartesi

( PATCHWORK) KIRKYAMA YATAK ÖRTÜSÜ 2

PATCHWORK YATAK ÖRTÜSÜ

     ACEMİ İŞİ YATAK ÖRTÜLERİNİ BİTİRİP  GERÇEK YATAK ÖRTÜLERİNE GEÇMEK İSTİYORUM ONUN İÇİN BU GÜN BİR ACEMİ İŞİ DAHA PAYLAŞACAĞIM SİZE.BU ÖRTÜDE ÖNCEKİLERDENDE KOLAY GÜZEL BİR YAPRAK KALIBI ÇIKARIYORSUNUZ.DERGİ SAYFASI OLUR MÜSVETTE KAĞITLAR OLUR BU KALIPLARI ÇOĞALTIYORSUNUZ.ONDAN SONRA RENK RENK KUMAŞLARIN ÜZERİNE İĞNELEYİP KESİYORSUNUZ.SONRADA BU YAPRAKLARI TEK TEK TEĞELLİYORSUNUZ.
        BİR YATAK ÖRTÜSÜNE 160 İLA 200 YAPRAK LAZIM .KAHVERENGİ VEREV BİYE Yİ  İKİYE KATLAYIP ÜTÜLEYECEKSİNİZ DAL FORMAT'I VEREREK KUMAŞA TUTTURACAKSINIZ.RESİMDE GÖRÜLDÜĞÜ ÜZERE YAPRAKLARI MONTE EDECEKSİNİZ
     SONRAMI ,SONRADA ÇOK GÜZEL BİR YATAK ÖRTÜNÜZ OLACAK.BU YAPRAKLARLA ÇOK GÜZEL SECCADELER DE YAPABİLİRSİNİZ.HEMDE KALAN KUMAŞLAR INIZ ÇOK GÜZEL DEĞERLENMİŞ OLUR.BU ARADA  KIRKYAMA DA KUMAŞ SEÇİMİ ÇOK ÖNEMLİ KUMAŞLARIN PAMUKLU OLLMASI GEREKİYOR.
      HAYIRLI GÜNLER HEPİNİZE



28 yorum:

  1. peçvörk.
    çok severim çok.
    :)
    ne güzelmiş şeyler.
    :)

    YanıtlaSil
  2. beğenmne sevindim ne yapayım
    senin gibi güzel yazılar yazamayınca kendimi dikişe nakışa veriyorum bende :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel üzerinde ne çok emek var ellerine sağlık .Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım daha güzelleri senin olsun inşallah

      Sil
  4. ben buna bayıldım.
    Sizden heveslenip uygun zamanda yaptığım yatak örtüsünü paylaşayım
    Sonrada elimde kalan kumaşlarla bu fikri çalışayım:)

    Fikir için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz beğenince ben çok mutlu oluyorum
      aslında bunu koyaken ya bu çok kolay koysammı koymasammı dedim ama beğendiniz
      eminim sizinki daha güzel olur
      hayılı akşamlar

      Sil
  5. Ellerinize sağlık acemi falan diyorsunuz ama ben çok beğendim. Benim gibiler için bir harika :) Ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. beğenmenize sevindim
    ziyaretiniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyor :) Seyyah teyze her geçen gün daha bir marifetlerini görüyorum hehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marifetli olayım diye uğraşıp duruyorum zeeeeeeennn :)

      Sil
  8. acemi işi gibi durmuyor çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Baya bir emek var.Acemi böyleyse, usta işlerini çok merak ettim.Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EMEKLİ OLDUĞU DOĞRU.
      AMA ÇOK KEYİFLİ
      TEŞEKKÜRLER ZİYARETİNİZ İÇİN

      Sil
  10. Merhabalar Efendim,

    Birinci Dünya Savaşı ve işgaller sırasında Akdamar Adası'nda Ermeni'lerin mezalimine, vahşetine Türk ve Müslüman vatandaşlarımız ile bilhassa Ermeni çeteler tarafından tecavüze uğramış onurlu kadınlarımızla ilgili paylaşmış olduğum bloğumu ziyaret edip, yorumda bulunduğunuz için şükranlarımı sunuyorum.

    Hem arayüzü hem de içeriği itibariyle çok güzel bir blog sayfanız var, sizi kutlar, başarılı bir bloglama dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM.DAHA YENİ BİR BLOG CUYUM
      İYİ ŞEYLER YAPMAYA GAYRET EDİYORUM
      SİZDE ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  11. süper güzel olmuş ellerine sağlık seyyah gül'üm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım
      daha iyileri senin olsun inşallah

      Sil
  12. Ellerinize sağlık,maşallah bu ne hamaratlık.Hiçte acemi işi durmuyor.Diğer posttaki bebekli patcwork de çok güzel,iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARKADAŞIM BEĞENMENE ÇOK SEVİNDİM
      DAHA GÜZELLERİ SİZİN OLSUN İNŞALLAH

      Sil
  13. buna bayıldım,
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM.
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  14. Orda olsam ögrencin olmak isterdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz daha şanslısınız esasında
      biz burda kitap bulmak için çok uğraşıyoruz
      sizin kitaplar elinizin altında
      Anna (burda ) dergilerinin eski sayılarını arıyorum eskicilerde

      zaten yurt dışına çıktığımda millet müze müze gezer ben kitapçı kitapçı geziyorum:)
      anlayacağın benimki artık saplantı

      Sil
  15. Hem gezentisin hem marifetli senden korkulurr:)))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu