9 Eylül 2012 Pazar

( PATCHWORK) KIRKYAMA YATAK ÖRTÜSÜ 1


  Sınavdı ders çalışmaktı derken nihayet rahata erdim.Bu gün sizlerle ilk yaptığım Patchwork yatak örtüsünü paylaşayım dedim.uzun yıllar önce patchwork e merak saldım yine kursa gitmek istedim kayıtlar dolmuş bende çok meraklıyım yapmakda istiyorum ne yapsam ne etsem o zamanlarda patchwork dergisi çıkıyor,hemen aldım bir tane içini açtım bu örtü bana bakıyor ben bunu yaparım dedim kursa felan gerek yok (çok bilirim ya)

  
Gerçekdende öyle ama evde parça kumaşlarım var yetmesse gider parçacılarda alırım dedim ve kolları sıvadım.

Sonuçta yatak örtüsünün teması bu sevimli bebek çeşit çeşit renk  renk bebekler.Yapım aşamasıda çok keyifli oldu.Önce bebeğin kalıplarını çıkarttım sonra teğelledim derken sonra ana kumaşa bebeklerimi monteledim el aplikesi.
   O zamanlar kızımın yatak odası sarı renk di.çok yakıştı.Her kezde çok beğendi.Patchwork yapmak insanı çok rahtlatıyor ben çok keyif alıyorum bu aralar zamansızlıktan pek yapamıyorum daha doğrusu gönlüme göre bir dikiş makinem olmadığı için.Ondan sonraki sen kursa gittim çılgın yatak örtüleri yaptım zamanı gelince onlarıda sizlerle paylaşacağım.Şimdilik benden bu kadar.
     ALLAHA EMANET OLUN

20 yorum:

  1. Zahmetli bir iş kırkyama,ama güzel zevkli olmuş abla,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANLARIM BUNLAR DAHA ACEMİLİK İŞLERİM SİZ ESAS DİĞERLERİNİ GÖRDÜĞÜNÜZ ZAMAN BAYILACAKSINIZ.
      BU ARADA EVET ZAHMETLİ AMA BİR O KADAR KEYİFLİ

      Sil
  2. çok şirin görünüyor :) annemde yapıyor kırk yama, bir ara kendime örtü yaptırıcam eheheh :) devamını bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etme daha 8tane var belki daha fazla
      yavaş yavaş görücüye çıkardım
      bendee ikişer tane yaptım çocuklarıma
      anneciğine söyle bir an evvel yapsın sana tatlım

      Sil
  3. Maşallah size marifetlerinize ne yapsak yetişemeyiz vallahi çok beğendim örtünüzü :) Dikiş işine cesaret edemiyorum çok bir gün mutlaka denemek isterim bende inşallah sizlerden öğreneceğim çok şey var çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gülüm be marifet felan kalmadı
      eskilerle avunuyoruz
      muhhakkak dene çokk keyifli

      Sil
  4. Maşallah hiç bilmeden böyle bir örtü yapılıyorsa öbürlerini çok merak ettim.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavaş yavaş yayınlıyorum tatlım
      bakalım en çok hangisini beğeneceksiniz

      Sil
  5. çok çok çok güzel! ben de dikiş yapabilmek istiyorum, ama hiç bilmiyorum, dikişi daha hemen sonrasında ise kırk yamayı öğrenmek istiyorum.

    Gerçekten harika olmuş bu, maşallah diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece başla yeter
      biilmene gerek yok her şey kendiliğinden geliyor

      Sil
  6. Acemilik işleri bunlarsa,ötekileri düşünemiyorum..ellerinize sağlık,süper olmuş..çok emek,büyük sabır..sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. ilk deneme için gayet başarılı. iyi cesaret:)) ellerinize sağlık.
    iyi günlerde kullansın kızınız
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok ama çok güzel bu. sempatik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severim bbunu
      büyük kızımın
      evlenirken yine ona hatıra vereceğim :)

      Sil
  9. En sevdiğim figürdür Sunbonnet girl :) Benzerini dörtlü olarak ben de yapmıştım, duvar panosu, blogumda var bir yerlerde :)Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa bakayım bir ara bende bu gün çok güzel yeni bir kitap gördüm
      yeni bir tane yapmak istiyorum
      hayırlı günler

      Sil
  10. Ama bu çok şeker.. Çok beğendim ellerine sağlık ne güzel yapmışsın ;)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu