14 Eylül 2012 Cuma

MİMLER MİMLER MİİİİİİİİMLEEEEEEEEEEEER


1_Favori rengin?
Ölene kadar kırmızı galibaa

2_Favori hayvan?
Tabiki kedi başka hayvan desem Karamel beni ne yapar sonra

3_Favori sayın?
Favori sayımın 3,6,9, olduğunu düşünüyorum.Biri işe yaramazsa diğeri yarar nasıl olsa

4_Favori içecek?
Favori içeceğim bu sene karadut suyu oldu.Geçen sene Uludağın limonatasını içerdim,şimdi şekerli geliyor artık.Önceleri çok cola içerdim çok şükürki artık damla ağzıma sokmuyorum.Çocuklarda yavaş yavaş bırakacaklarını söylüyorlar onlarda soğuk çaya geçiş yaptılar.

5_Facebook'mu,Twitter'mi?
Twitter hesabım var ama daha bende çok alışamadım blog dan sonrada Face olan tutkunluğum kalmadı pek çok az bir iki oyun oynayıp çıkıyorum

6_Tutkunuz ?
Günün en zor sorusu bu tutkum değil tutkularım o kadar çokki kısaca okumak okumak yeni şeyler öğrenmek resim çekmek ve gezmek

7_Hediye almak mı vermek mi?
Her insan hediye almayı sever ama ben genelde hediye veren grubunda yer alırım.çok da severim ufacıkda  olsa hediye alıp insanları sevindirmeyi

8_Favori Gün?
Tabiki günlerin en hayırlısı olan Cuma günü

9_Favori çiçek?
Gül...Her rengi büyüğü küçüğü

Hareketli Pembe Gül Resmi




13 yorum:

  1. Canım cevapların için teşekkür ederim:)))İnşallah önemli bir sorun yoktur kıyamam Rabbim ferahlatsın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gülüm sağol Allah razı olsun.

      Sil
  2. Yakınımda olsan seninle iyi arkadaş olurduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede
      kimbilir günün birinde bir yerde karşılaşıp tanışmakda nasip olur

      Sil
    2. İnşaAllah.. hayırlısı olsun canım ;)

      Sil
  3. ne güzel yanıtlar.
    :)
    karadut suyu miam miam en sevdiklerimden.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu sefer vuruldum hele soğuk soğuk nefis oluyor

      Sil
  4. bende kırmızı severim benim bloğuma da gelirseniz sevinirim,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım gelmezmiyim hemen gidiyorum bloguna

      Sil
  5. Çok güzel cevaplar cuk oturmuş:))
    iyi pazarlar canım.

    YanıtlaSil
  6. sağol tatlım bende nerelerde bu güzel kuğum diyordumki güzel yorumların geldi

    YanıtlaSil
  7. Ben de kırmızı seviyin

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu