19 Eylül 2012 Çarşamba

mim




SAG OLSUN HER SEYDEN BIR TUTAM ARKADASIM BENI MIMLEMIS BENDE KEYIFLE MIMIMI YAPTIM BAKALIM SIZLER BEGENECEKMISINIZ



GÜNÜN NASIL GEÇTİ?
BU GÜN DAHA GEÇMEDİĞİ İÇİN BUNU DÜNE GÖRE CEVAPLAYACAĞIM .ÖNCESİNDE SABAH BİR DOST LA BAĞ PASTAHANESİNDE YAPILAN BİR KAHVALTI,SONRASINDA EVDE TEMİZLİK,ONDAN SONRADA 14YAŞINDAKİ BİR FİDANIN KALP KRİZİNDEN ANİDEN ARAMIZDAN AYRILMASI.ÖLÜMÜN YAŞI YOK GALİBA SIRASI GELEN GİDİYOR.YAŞAMADIĞI ÇOK ŞEY VAR DİYE ÜZÜLSEMMİ YOKSA YAŞAYIPDA NE OLACAKTI İHANETİ GÖRMEDİ ALDATILMAYI BİLMEDİ TERÖRE KURBAN GİTMEDİ DİYE SEVİNSEMMİ BİLEMEDİM.İŞİN ÖZÜ ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKIYOR 

İSİM VERMEDEN BAHS ET
EDEYİM BAKALIM.DOSTUM,ARKADAŞIM,SIRDAŞIM,CANIM,ABLAM,ANNEM ,GEL DEDİĞİMDE GELEBİLEN GİT DEDİĞİMDE GİDEN,KISACASI O BENİM HER ŞEYİM.
HER KEZE BİR TANE LAZIM

NEDEN HEP CAM KENARI?
BUNUN NEDENİ GAYET BASİT ASLINDA BİR ELİNİZİ BAŞINIZIN ALTINA YASLAYIP GÜZEL HAYALLERE DALMAK ,YADA (UZUN İNCE BİR YOLDAYIM )TÜRKÜSÜNÜ MIRILDANMAK,YADA BELKİDE EN DOĞRUSU,RAHATÇA YANINIZDA OTURANINDA HAFİF ÜSTÜNE KAYKILIP UYUYABİLMEK :)

BU GÜN KENDİN İÇİN NE YAPTIM.
KENDİM İÇİN BU GÜN SÜTLÜ KAHVE YAPTIM.SABAHKİ KAHVALTIYI SAYMASSANIZ.

TWİTTER ANA SAYFANI AÇ İLK GÖZÜNE TAKILAN
AÇAYIM BAKAYIM HEMEN AÇTIIIIIM BAKTIM,umut sepeti
(NE GÜZEL TESELLİ... ''VE ZAMAN GELDİĞİNDE,,, RABBİN SANA KALBINDEKINI VERECEK VE SENI HOSNUT TUTACAK\duha ayet5

DUSUNKI O BUNU OKUYACAK
BILMEMKI OKUSUN FARK ETMEZ

KAHAKAHA ATMAMA SEBEB OLAN KARIKATURLER














BENDEN BU KADAR BUNLAR HEMEN BULDUGUM KARIKATURLER KAHKAHA OLMASA BILE GULUMSETIYOR

SIRA BENIM KIMLERE MIM YAPTIGIMA ASLINDA BAZEN CEKINIYORUM MIM LEMEYE OZELLIKLE BANA MIM YAPMAYIN DIYENLER VAR EGER YANLISLIKLA BIRINI MIMLERSEM HIC USTUNE ALINMASINLAR 

UMUT SEPETI  \VISNAP\SIRIN TARIFLER\GURME SIRINE\BIR KASE LEZZET\VUSLAT\OTUZ SIRIN YIL\DERYA SEZGIN\SEKER KEDIM\



7 yorum:

  1. Tatlım benim cevapların öyle yerinde ki seyyahımın sözünün üzerine söz olurmu:)) günaydın canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım arkadaşım teşekkür ediyorum.
      İltifat ediyorsun
      Hayırlı akşamlar

      Sil
  2. ahahahaa çok güldüm karikatürlere,özellikle sonuncusuna:)))
    bu arada başınız sağolsun,çocukmuş resmen.allah kimseye vermesin böyle acı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım teşekkürler.rabbim ailesine sabır versin
      son karikatür benimde favorim
      HUNNİİ :)
      hayırlı akşamlar

      Sil
  3. Maalesef ölüm habersiz çıkıp gelen misafir gibi yakalıyor bizi

    Hayırlı bir gün geçirmeniz dileğiyle
    Selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum canım
      hayırlı akşamlar

      Sil
  4. birinci madde üffff yaaaa.

    karikatürler ne komik yaw.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu