9 Eylül 2012 Pazar

      lama orada surada ve burada dometesli tarif etkinliği başlatmıştı.Aslına bakarsanız yemek de hiç iddialı değilim iddiayı bırakın böyle bir marifetim de yok.Akşam birden aklıma domates çorbası yapmak geldi,diyeceksiniz ki ne var bunda her kez domates çorbası yapar.Dur dedim ya her kez bir orjinal tarif yapıyor ben yapamaz mıyım ne yapsam ne etsem diye düşünürken gözüme dolaptaki mantarlar ilişti.Bende domatesli mantarlı tavuk sulu bir çorba yaptım.
      Malzemeler

  1. 3büyük mantar
  2. bir tane knor tavuk bunyon 
  3. domates un
  4. tereyağ
  5. sivribiber

    YAPILIŞI
   1_Malum yağ ile un kavrulur,sonra daha önce rondoda çekmiş olduğum  (2tane sivri biber,2tane domates,3tane iri mantar birkaşık salça biraz su )karışım ilave edilir.
   2_Üzerine bir miktar su ilave edilip yavaş yavaş karıştıra karıştıra pişirilir
   3_İçine bir parça fesleğende koyabilirsiniz
   4Arzuya göre üzerine kaşar peyniri rendesi ilave edilir.

Ben yeni blog cuyum belki böyle bir tarif önceden verilmiştir,ama ben görmedim ve mantarlı domates çorbasını ilk defa yapıyorum,bizim aile beğendi,belki sizlerde beğnirsiniz

14 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık...Seyyahçım bu blog olayını oldukça geliştirdin canım, Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu diye bir kısım eklmemişsin, o kısmı falan sağ kısımdaki bölümleri nasıl ekledin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım
      elimden geleni yapıyorum geliştirmek için
      anketi yukarıda tasarım yazan bir yer var oraya girip gadget ekle diye bir yer çıkıyor oraya bastığın zaman değişik seçenekler çıkıyor karşına
      bende ekledim ama 5kişi girmiş ankete

      doğrusu umduğum etkiyi bulamadım

      Sil
  2. domates çorbasını kaşarlı çok severim...
    sende zaten kaşar atmışsın...
    o zaman bu kase benimdir...
    elelirne sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bir kase koyuyorumm canım
      bol kaşarlısından
      afiyet olsun

      Sil
  3. domates çorbası en sevdiğim.
    not aldım.
    yaparııım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamarat deep in halide bir başka canım

      Sil
  4. mantıklı bir fikir, ellerine sağlık Seyyah teyze :) çorbanın altındaki fırın tepsisi herhalde değil mi :) onun oval şeklinde olanı bizim evde var çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemende görmesen olmaz dekor yapayım dedim ama beceremedim her halde :)
      hayırlı geceler

      Sil
  5. Sen mi iddialı değilsin:)
    Hayatta inanmam.
    Öyle tahmin ediyorumki,senin elinde de bambaşka bir lezzet var.
    Hem Güldehan kime çekti o zaman:)
    Bir de,klasik yemekleri herkes yapar, önemli olan farklı tarifler geliştirmek.
    Hakikaten enfes gözüküyor.
    Ellerine sağlık ablacım.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  6. değilim tabi
    ben kiiiiim yemek yapmak kim
    ama heveslendim işte

    her ne kadar Ali abin tarhana çorbası niyetine yesede biz beğendik

    YanıtlaSil
  7. En sevdiğim çorbalardan acaba bugün yapsam mı :)

    YanıtlaSil
  8. Domates çorbasını çok severim
    sana afiyetler olmuş
    bana da resimlere bakmak kalmış:)))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu