13 Eylül 2012 Perşembe

KOLLEKSİYONLARRRRRRRRRRRRR

      Hepimiz çocukluğumuzda gençliğimizde,yada orta yaşımızda zaman zaman kolleksiyon yapmışızdır.Benim kendimde hatırladığım çocukluğumda TİPİTİP sakızları vardı onların karikatürlerini,sonra CANDY diye bir çizgi film vardı onun çıkartmalarını,bir zaman sonra peçete,daha sonra kartpostal,daha sonra magnet ve pul kolleksiyonum kaldı aklımda.
    Bir daha kolleksiyon yaparmıyım yapmazmıyım derkeeeeeeeeeeeeeen    Almanya da  çarşı pazar gezerken günün birinde gözüm bozulursa yakın gözlüğüm hazır olsun deyip kolyesi ile birlikde aldığım bu gözlükle başladı :)

E şimdi kırmızı bir kıyafet giysem ben o gözlüğü nasıl takacaktım birde kırmızı gözlük almak icap etti.Malum imaj her şeydir benim içinde uyum öyle
Birde resmi kıyafet derken aklıma kolleksiyon yapmak geldi.Henüz yolun başındayım


Bu gözlüğümü de Kıbrıs dan aldım.Çok pahalı bir şey sanmayın 1euro cu lardan aldım 5 euro felandı


Bu gözlükde Filiz ablamdan Kıbrısdan sana ne getireyim diyince direk yakın gözlüğü dedim sağolsun o da bana bu gözlüğü almış

 Bunlarda kolleksiyona son katılan 3 parça,oğlumun arkadaşları Güney Afrikaya gitmişlerdi sağolsunlar beni çok severler Sengül teyze sana ne getirelim dediler bende gözlük ve nakış kitabı dedim sağolsunlar 3 tane almışlar

Gözlüklerime bakarken gözünüz gönlünüz açılsın diye yanlarına uygun takılarımdan koydum.Fotoğraf çekmekde henüz çok başarılı değilim ama idare edin artık canım


Buda yine Afrika'dan gelen gözlüğüm.Yeri gelmişken Abdüssamet ve Emre ye teşekkürlerimi iletiyorum. Kolye ve bilezik ise Mısırdan sedef kakma.

Bu yine Filiz ablamın Kıbrıs dan getirdiği bir gözlük


    Bunca Avrupa gözlüğe birde yerli malı lazım.Yerli malı Türkün malı her kez onu kullanmalı diye bir söz hatırlıyorum yanlış hatırlamadı isem bu gözlüğüm de Erenköy Perşembe pazarından.Şimdilik SEYYAH' ın yakın gözlüklerinden aktaracaklarım bu kadar.
   Olurda sevdiklerim bana yeni gözlükler hediye ederlerse onlarıda sizlerle paylaşırım.
    HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLERİM

47 yorum:

  1. Çok ilginç bir koleksiyonmuş gerçekten. Benim teneke kutu ve içki şişesi koleksiyonum var. Ne zamandır yayınlamayı düşünüyorum bloğumda ama bir türlü vakit olmadı. En kısa sürede ben de yayınlarım inşallah koleksiyonlarımı. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinkide ilginç bekleriz.Bende bu güz sakin bir gün geçirince yazacak bir şey bulamadım bari kolleksiyonumu paylaşayım dedim.
      ziyaretiniz için teşekkürler

      Sil
  2. Gözlük kullanan biri olarak pek imrendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyden zevk almak taraftarıyım.Günün birinde ihtiyacım olursa keyifle kullanacağım gözlüklerim hazır:)
      hayırlı geceler

      Sil
  3. kırmızı gözlükler çok güzel, benim de kart koleksiyonum vardı, şimdi nerde acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYIRLI SABAHLAR
      TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  4. çok güzel yaaa ne tatlı gözlüklerin var :)) ilk defa böyle bir koleksiyon görüyorum takılarla kombinlemen de çok güzel olmuş güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER TATLIM
      KOMBİNLEMEYİ ÇOK SEVİYORUM
      DETAYCIYIMDA ÇOK
      MESELA MİSAFİR ODASI İLE OTURMA ODASINDA KULLANDIĞIM TABAKLAR BİLE AYNI DEĞİLDİR.
      HEPSİ ODALARIN KOMBİNİNE GÖRE
      DELİLİK BEDAVA ANLAYACAĞIN BENDE :)

      Sil
  5. Çok ilginç gerçekten ama bir o kadar da güzel.

    Benim gibi biri için çok zor farklı gözlük çerçevesi kullanmak ama çok beğendim. Uyumları da bir o kadar hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      EBNİM OLDUM OLASI BİR GÖZLÜK TAKINTIM VAR
      ŞİMDİLİK GÜNEŞ GÖZLÜKLERİ İLE İDARE EDİYORUM :)

      Sil
    2. : )) O takıntı bende de var, ortaokul zamanımda babama az götürtmedim kendimi göz doktorlarına. Ama pek çok sağlam çıktı gözlerim, hala takmam gözlük ama pek özenirim: )))

      Sil
    3. ALBENDENDE O KADAR DOKTORA GİDİYORUM BEN ÇOK NAL-KIŞ İŞLİYORUM
      BİR DİNLENDİRİCİ BARİ VERSENİZ DİYORUM
      DOKTOR;ALLAH O GÖZÜ NİYE VERMİŞ SANA DEVAM ET DİYOR
      BEN HALA BEKLEMEDEYİM
      AMA GÖZLÜKLERİM HAZIR EN AZINDAN:)

      Sil
  6. kolleksiyon güzeldir ;) bir süreçtir aynı zamanda, etki tesiri bittiğinde de kaldırılacak yer bulunamamasıda gerçektir ;) bazen biten parfüm şişelerini atmaya kıyamam; orda burda sürünür ve sonra arındırma bünyem devreye girer ve şişeler giderrr... giden peçeteler, pullar vs. gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYIRLI SABAHLAR
      YERDEN GÖĞE KADAR HAKLISIN.
      HER HALDE UYGUN MEKANLAR OLSA NELERİ SAKLARDIK
      BENİM BİRDE MİNİK PARFÜM ŞİŞESİ KOLLEKSİYONUM VAR
      PEÇETELERE GELİNCE ONLAR HEP İŞE YARIYOR:)

      Sil
  7. Çok hoş ve sıradışı bir kolleksiyon:) Kolleksiyon deyince düşündüm ben de, ben ne kolleksiyonu yapıyorum diye, galiba tek kolleksiyonum "yarım kalmış el işleri":)))) sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım hiç üzülme o konuda benimde bir kolleksiyonum var :)
      yarım işlerde yarışabiliriz yani
      hayırlı cumalar

      Sil
  8. güzel bi kolleksiyon olmuş Seyyah gül hnm, rengarenk hepsi :)
    benimde oyuncak kolleksiyonum var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel
      bende geçenlerde eşimin çıngırağanı buldum kayınvalidemin evinde gerçektende nostaljik
      bu arada bende çocuklarımın oyuncaklarından birer ikişer saklıyorum
      evlenirken çeyiz vereceğim onlara :)
      hayırlı cumalar

      Sil
  9. benim parfüm şişesi koleksiyonum var:)))))
    ne zevkli şey oluyor:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE GÜZEL
      O ZAMAN PAYLAŞIM BEKLİYORUZ
      HAYIRLI CUMA LAR

      Sil
  10. hoş bir koleksiyon, rengarenk:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI CUMALAR

      Sil
  11. mor ve yeşil set çok hoşmus:)
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende onlara bayıldım görünce tatlım
      beğenmene sevindim

      Sil
  12. Really nice and full of stylish this useful glasses.

    YanıtlaSil
  13. Thank you very much
    I'm glad you like it

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzel bir koleksiyon. Ama ben en çok takılara bayıldım. Özellikle gümüş rengi bileklik çok hoş. Çok şıklar.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım beğenmene sevindim
      hayırlı cumalar

      Sil
  15. Çok hoş bir koleksiyon olmuş. Her birinin ayrı yerlerden gelmiş olası da değerlerini artırıyordur.
    Ben de çocukken her şeyi biriktirirdim desem yeri.
    Para, mektup kağıdı, düğün davetiyesi, mini poşet, kıyafet etiketleri, renkli kokulu not defterleri.
    Keşke atmasaymışım eskisi kadar güzel ürün bulunmuyor, hemde hatırası var.
    Şuan sadece para koleksiyonum kaldı. Bloggumda da paylaşmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE ARKADAŞIM.
      BLOG DÜNYASI GİT GİDE DAHA KEYİFLİ BİR HAL ALIYOR BENİM İÇİN BİR YANDAN SİZLER İÇİN PAYLAŞIRKEN BİR YANDANDA ÖLÜMSÜZ GÜNLÜĞÜM
      BELKİ BURAYA YAZMASAM BEN BİLE UNUTURUM HENGİSİNİN NERDEN GELDİĞİNİ

      Sil
  16. hepsi de birbirinden güzeller ve gerçekten de ilginç bir koleksiyon olmuş. gülerek kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER MEHTAPCIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  17. ha ha haaaaa hepsi hoş.
    sende yok yok zaten.
    ortaya karışık olsun blogun zaten.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismi değiştirsemmi ne yapsam acaba
      ortaya karışık :)
      türümün son örneğiyim ben deep

      Sil
  18. Bayıldım.. Hepsi çok güzel.
    Ben bundan sekiz sene önce lazer tedavisi oldum ve o günden beri gözlük takmıyorum. Ama inan gözlüğü yinede çok seviyorum. İnsana ayrı bir hava veriyor bence :)

    YanıtlaSil
  19. Hepside çok uyumlu olmuşş,güzel:)

    YanıtlaSil
  20. çok hoşlar :) birbirlerine çok güzel uymuşlar Seyyah teyze :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teyzen kurbaaaan olsun sana
      teşekkür ederim

      Sil
  21. kolleksiyonuna bayıldım ;) güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
  22. Çok renkli bir kişiliksin vesselam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz fazla renkliyim galiba
      ne yaparsın idare et artık :)

      Sil
  23. Yanlarina takilar konulunca sanki benim aldigim degillermis gibi geldi. Ama cok sik duruyorlar . :)

    YanıtlaSil
  24. Yanlarina takilar gelince sanki benim aldigim gozlukler degillermis gibi geldi :) . Ama sengul teyzecim cok hos bir koleksiyon olmus. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BĞENMENE SEVİNDİM ABDÜSSAMETCİM
      SENİN SAYENDE
      EN GÜZEL PARÇALAR SENDEN

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu