1 Eylül 2012 Cumartesi

KİTAPLAŞMA ETKİNLİĞİ

CİCİLERİM GELDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

       Her Şeyden Bir Tutam uzun zaman önce bir kitaplaşma etkinliği yapmıştı.Bende bu etkinliğe seve seve katıldım.Bana arkadaş olarakda Zaman Akıp Giderken çıktı.Yalnız gerek ramazan olması gerekde benim beceriksizliğimden olsa gerek bizim hediyeleşmemiz biraz gecikti.
    Sağolsun Merveciğim hediyelerimi göndermiş ama ben o gezi senin bu gezi benim derken eve dönüşüm geciktiği için kısmet ancak bu güne oldu.
     Hepsi bir birinden güzel kitabım çok güzel ama ne yalan söyleyeyim ben cüzdana bayıldım.Her halde artık yanımdan hiç ayırmam onu.
     TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM ARKADAŞIM

18 yorum:

  1. Bu tarz cüzdanlara bende bayılırım..sanırım bu da silikonlu olanlarından olsa gerek hepsi çok güzel ablam güzel günlerde kullan güzel günlerde oku..tekrar hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkür ederim.bu arada yüklemeyi başardım.sonsuz sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güzel kitap geçen yıl okumuştum.Hediyeler de çok hoş güzel günlerde kullanın ve keyifle okuyun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM.DAHA GÜZELLERİ SENİN OLSUN

      Sil
  4. Hediyeleşme etkinliklerini çok severim, senin hediyelerin de çok şirinmiş güle güle kullan. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE ÇOK SEVERİM ALMAYIDA VERMEYİDE

      Sil
  5. Hoşgeldini..z..hediyeleriniz çok cici..iyi günlerde kullanın..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM DAHA İYİLERİ SENİN OLSUN

      Sil
  6. cüzdana bende bayıldım şengül ablacım iyi günlerde kullan hediyelerini kitabınıda keyifle oku:)

    YanıtlaSil
  7. Rocco şekerli günler, keyifli okumalar, cüzdanınla birlikte bereketli zamanlar ve güzel kalemlerinle iyi yazılar yazmanı dilerim!İyi günlerde kullan İnşallah güzel hediyelerini ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL TEMENNİLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM

      Sil
  8. küçük arı iyi kitap.
    diğerleri de hoşş.
    :)

    YanıtlaSil
  9. hediyeleşme etkinliğime beklerim:

    http://kirmizikiraz.blogspot.com/2012/09/hediyeleselim-mi.html

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller hediyelerin,güle güle kullan ablacım.
    Küçük arı bir solukta okuduğum bir kitaptır.
    Beğeneceğine eminim:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu