5 Eylül 2012 Çarşamba

HEP GEZİ HEPGEZİ BİRAZDA MODA

      Bu gün Erenköyde küçük bir aksesuar dükkanı olan arkadaşımı ziyarete gittim.Sohbet sohbeti açtı derken gözüm takılara ilişti.Muammer Ketencinin tasarımlarıymış.Hepsi birbirinden güzel zaten ne zaman gitsem ya eşarp ya çanta almamak için kendimi zor tutuyorum.Efendim neyse sözün özü onları hemen resimleyip sizinle paylaşmak istedim.
   Bakalım siz hangi takıyı beğeneceksiniz.






                Benim favorim tabiki bu üstünde İstanbul resmi var ya benim için yetip arttı bile
                Bunlar kibar hanımlarım bileklerine göre benim gibi balık etlilerin ellerine olmuyor.
              Çok şık çantalar var ben bir tane kendime kaptım kırmızı siyah çok hoş yukarıdaki boşluk ondan meydana geldi.Şu mavidede gözüm var ama karar veremedim daha doğru tam tonunda bir eşarp bulsa idim kaçmazdı her halde:)

Burda beğendiğim şeyler oldu ama benim dolmalık biber parmaklarıma olmadı malesef.Large larıda kalmamış yüzüklerin tek ben değilim demekki ayol

Orjinal atlı eşarbada bayıldım ama sadece bayıldım.Zaten fiyatını duyuncada otamatikman bayılıyorsunuz


İşde bu sevimli mağazanın sahibi Şükran kızım yukarıda arkadaşım dedim ama ancak kızım olur

İşde bu sevimli mağazanın sahibi Şükran kızım yukarıda arkadaşım dedim ama ancak kızım olur.Sizde bir gün merak eder gitmek isterseniz bu sevimli mağaza Erenköyde.
     Bu kadar moda benim için yeter artık.
HEPİNİZE HAYIRLI SABAHLAR DİLEYİP YAYINLA BUTONUMA BASIYORUUUUUUUUUUUUUUUM

9 yorum:

  1. At desenli şalı ben de çok beğendim bir çok şeyle kullanılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle gülüm ama dediğim gibi orjinal olduğu için el yakıyor

      Sil
  2. Hepsi çok güzel...çantanı da güle güle kullan ;) accık eşarpları daha yakından çekseydin keşke ;) kıyısından köşesinden gördüm katlanmış olanları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülüm bilseydim çekerdim.neyse bir daha gittiğimde senin için eşarplarıda çekerim :)

      Sil
  3. hayirli sabahlar arkadasim
    taki vazgecilmezimdir ama yüzük kullanabiliyorum tek
    özellikle özel tasarimlara müthis ilgiliyimdir .
    simdilerde takilarin yerini ise daha cok canta aldi
    cünki tek aksesuarim o
    sevgilerimi dualarimi birakiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum takıyı çantayıda çok severim ama yüzüğün yeri bende her zaman farklı.
      hayırlı günler

      Sil
  4. bileklikleri sevdim en çok.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZELDİ VALLA
      AMA BANA KÜÇÜK GELİYOR NE FAYDA

      Sil
  5. Hani senin kızın bendim :)Neyse Şükran da kardeşim olsun,pek cici,pek hoş işyeri.
    Rabbim hayırlı müşteri,bol kazanç ihsan etsin..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu