2 Eylül 2012 Pazar

HARDANGER


       Ankaraya gidince bir sürü malzemem oldu .Bu örtüde daha önce annem için yapmış olduğum bir örtü.Yine hardenger tekniği.Bu örtünün benim için bir anlamı daha var bu örtüm iğne iplik dergisinede çıktı.


    Zivegart  keteninin üstüne dmc iplerle işledim.Zivegart kumaşını nerden bulabilirim derseniz Ümraniye deki Tuğra tuhafiyeden şaşmayacaksınız.Sahipleri olsun çalışanlar olsun müşterilerle çok ilgileniyorlar.Ben artık gide gele akraba gibi oldum.Çok zengin çeşitler var.Hiç bir şey almayacaksanız bile gidin gezin derim gözünüz gönlünüz açılır.Bu arada o güzel goblenleride bu mağazadan alıyorum.
  

      Daha öncede belirttiğim gibi eğer ki bu örtüyü yapmak isterseniz şemasını göndermek benden.Bu tarz işler sayılabilir keten üzerine yapılıyor.Günün birinde bu işe bulaşırsanız emin olun bir daha bırakamayacaksınız.Bağımlılık yapıyor.
    HEPİNİZ ALLAHA EMANET OLUN.BOL HOBİLİ GÜNLER

20 yorum:

  1. Ne kadar hoş bir örtü, ellerine sağlık, hardanger hiç denemediğim bir çalışma, çok hoşuma gidiyor, inşallah günün birinde denerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. tavsiye ederim çok keyifli.zevk alacaksınız

    YanıtlaSil
  3. nekadar marifetlisin Şengül ablacım nekadar güzel bir örtü ..ellrine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gülüm be sadece meraklıyım.beğenmene sevindim

      Sil
  4. Allahım seni nazarlardan sakınsın kollasın korusun canım .Ne güzel işlemeler yapıyorsun.Her biri ayrı güzel ayrı değerli Ellerine,emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM.BİR GÜN DENİZ KENARINDA BERABER İŞLERİZ BAKARSIN:)

      Sil
  5. eskiden elişi çok yapardım yaş ilerdikçe hastalıklar sebebiyle yapamıyorum örtü çok hoşmuş mutlu bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sağolasın

      Sil
  6. Hamarat arkadaşım maşallah sana emeğine sağlık sımsıcak sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol deryacım çokda hamarat sayılmam biraz fazla meraklıyım sadece :)

      Sil
  7. bunlardan nerde satılır.
    hangi tür mağazalarda.

    YanıtlaSil
  8. deep cim bunları genelde mağazalarda görmek zor
    çok ince ve zor işler
    daha ziyadee sipariş üzerine yapılıyor.:)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar ince,ne kadar zarif bir iş.
    Ben ömrümce uğraşsam yapamam herhal:)
    Bir de,sen hem o kadar gezip,hem bu kadar iş yapıyorsun ya,saygıyla eğiliyor,sevgiyle selamlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK YOK YAPARSIN
      SENEYE GELİRKEN BEN MALZEMELERİ GETİRİRİM SANA
      EN AZINDAN BİR TEPSİ ÖRTÜSÜ YAPARSIN
      NE DERSİN

      Sil
  10. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Bu Tuğra'ya bizim de Annem ile bir uğramamız lazım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEKLERİZ CANIM
      EKİMDEN İTİBAREN PERŞEMBELERİ BENDE ORADAYIM
      HARDANGER DERSİ VERECEĞİM ALLAH NASİP EDERSE
      EN AZINDAN TANIŞMIŞ OLURUZ
      SEVGİYLE KAL

      Sil
  11. Aaaaa süper, o zaman Ekim'de bir perşembe uğruyoruz Annem ile, çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE SEVİNİRİM TATLIM HEM BAHANE İLE TANIŞMIŞ OLURUZ.

      Sil
  12. arkadaşta daha ne işler var bir görseniz bayılırsınız


    YanıtlaSil
  13. İyi günler sizinle ilisme geçebilir mi yiz ürünlerimizi magzama almak istiyorum

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu