21 Eylül 2012 Cuma

HARDANGER (HESAP İŞİ )

                                                             HARDANGER


 Bu gün sizlere yine hesap işi yapmış olduğum bir örtüyü paylaşacağım.Buda acemilik zamanımda olduğu için biraz kalın iple yapmışım siz kusuruma bakmazsınız artık.


Formatından dolayı bu örtüyü çok severim.Evde aynı formatta bir sehpam var  ama örtüm şu an Tuğra tuhafiyenin vitrininde olduğu için oradaki masanın üstünde çekmek zorunda kaldım resmini.


Burdada örtüyü biraz daha yakın detaydan çektim merak eden hamarat arkadaşlarım olabilir diye.Beğendinizmi arkadaşlar.


27 yorum:

  1. Oyyyy maşallah canım çok beceriklisin bayıldım ellerine,emeğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. TEŞEKKÜRLER DERYACIM BEĞENMENE ÇOK SEVİNDİM.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ablam...
    senin yaptığın herşey güzel olur :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OOOO ŞİRİNEM BU NE İLTİFAT
      DUYGULANDIM VALLAHİ
      TEŞEKKÜRLER

      Sil
  4. becerikli hatunlara hep eli öplesi hatunlar derim masAllah öylesin
    bir süredir izlemeye alamiyordum kimseyi sonunda becerdim izlemeye aldim .
    aslinda uzun zamandir izlemedesin
    yorumlarina bayiliyorum bilesin
    pozitifligini cok seviyorum
    en emine emanet olasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM NE GÜZEL ŞEYLER YAZMIŞSIN TEŞEKKÜR EDERİM
      BENDE HEP SENİ TAKİP EDİYORUM
      AMA NE YALAN SÖYLEYEYİM BURDADA GÖRÜNCE DAHA Bİ MUTLU OLUYORUM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. Kocaman bir MAŞAALLAH sana canım Rabbim nazarlardan korusun.Tek kelime söyleyeceğim harikaaaaa.Eline,emeğine,o güzel yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KOLTUKLARIM KABARDI HABERİNİZ OLSUN
      BU GÜN ÇOK ŞIMARDIM VALLA
      HAYIRLI GECELER VİŞNEM ÖPÜLDÜN

      Sil
  6. beautiful work. hats off to you.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm so glad you like it
      good afternoon

      Sil
  7. Beğendinizmi arkadaşlar? bu ne biçim soru arkadaşım ya.. Arkadaşlar bayıldınız değilmi demen lazım bizde hep bir den bağırıyoruz işte BBAYILDIK; ŞAHANE; HARİKA:.ellerine sağlık SEYYAH'ım.. Beğenine, paylaşımına, zevkine sağlık...Öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyy canım arkadaşım beni çok mutlu ettin yahu

      akşamakşam güzel yorumlarınızla sevindirdiniz beni rabbimde sizi sevindirsin inşallah
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  8. Ay Şengul ablam bilmediğin is yok sana komşu olmak istiyorum banada öğret banada öğret diye ama komşun olsamda seni evde bulamam ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILLARDIR KOMŞULARIMA HEP YALVARMIŞIMDIR.HADİ SİZEDE ÖĞRETEYİM HADİ SİZEDE YAPALIM DİYE AMA HİÇ OLMADI
      HATTA BİR ARA YANIMDA DURUN YATAK ÖRTÜSÜ DİKELİM B,LE DEDİM
      KEŞKE OLSAYDIK KOMŞI OTURUP ELİŞİ SAATİ YAPARDIK NE GÜZXEL:)
      yinede beklerim

      Sil
  9. Selamlar canım,
    Güzel olmuş ,kalın iple olsun farketnmez, ilk göz ağrısı kıymetlidir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım
      teşekkürler

      Sil
  10. sengülcüğüm ben aranıza yeni katıldığım için yeni gördüm muhteşem bi örtü ellerine ve gönlüne sağlık.hardanger işini çok seviyorum bigün mutlaka yapacağım eğer öğretirsen canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SEN İSTE YETERKİ
      BEN ÖĞRETİRİM SANA
      SENİN YAPTIĞIN İŞLERİN YANINDA BENİMKİNİN LAFI BİLE OLMAZ

      Sil
  11. MasaAllah çok beceriklisin.. ellerine sağlık.
    Birşey soracaktım bu arada.. Dikiş biliyormusun canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİKİŞ GENÇLİĞİMDE DİKİYORDUM
      AMA SİNGER MAKİNESİ BENİ HER ŞEYDEN SOĞUTTU
      GÜNÜN BİRİNDE HAYALİMDEKİ MAKİNEYİ ALIRSAM TEKRAR BAŞLAYACAĞIM

      Sil
  12. Betüller bana geldiğinde bahsetmiştik bu işinden,ismini bi türlü hatırlayamadık:)
    Acemilik mi dedin sen?
    Muhteşem ötesi bu iş gerçekten,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. bundan yaptırıcam anneme.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAPTIR YAPTIR
      BEN MODELİNİ AYARLARIM SEN MERAK ETME

      Sil
  14. Bana göre harika olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. muhteşem....bende iki çarpı yapıyorum da bir şey yaptım sanıyorum...ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  16. NE OLDU BİLEMİYORUM... YORUM KAYBOLDU İKİNCİ GELİYOR:) MAŞALLAH SÜBHANALLAH NELER GÖRÜYORUZ ELLERİNİZE SAĞLIK SAĞLICAKLA KULLANIN

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu