8 Eylül 2012 Cumartesi

GÜNÜN SÜPRİZİ

   Bu gün biliyorsunuz canım çok sıkkındı.Maroton hakkındaki yazımı yazıp vurup kafayı yattım.Kalktığımda kızlar beni salona çağırdılar moralim bozuuk diye bana çiçek kurabiye ve pizza yapmışlar.Çok duygulandım ve mutlu oldum.Peygamber efendimiz bir hadisi şerifinde(ALLAHÜ TEALADAN HAYIRLI EVLAT İSTEDİM.BANA KIZ ÇOCUKLARI İHSAN ETTİ)
    Yine başka bir hadisi şerifte (İLK KIZ ÇOCUĞUNUN KIZ OLMASI KADININ BEREKETİNDENDİR  buyurmuştur.Kız çocuklarının yeri bir başka normaldede ben  hep derim bir eve bir kız lazım diye boşa demiyormuşum
      “Bir anaya bir kız, bir kafaya bir göz.” bir atasözümüzde böyle söylemiş ne doğru söylemiş meğersem boşunaa dememişler kızın olsun da sudan olsun diye bu arada beyler lütfen alınmasın.Kızlarımın bu ufak süprizi beni de biraz kendime getirdi
      Şimdi sizin aklınız çiçek kurabiyelerde kalmış olabilir  ama onun tarifini veremiyeceğim çünki o tarife kızımın blogundan ulaşacaksınız.Kendisi çiçeği burnunda bir blog yazarı  merak ettiyseniz bir genç kızın mutfak maceraları için tıklayın.Güzel yorumlarınızla yüreklendirmişde olursunuz.
     Velhasılı kelam kötü başlayan günüm kızlarım sayesinde tatlılıkla bitti.İkisinede çok teşekkür ediyorum.

37 yorum:

  1. Bazı toplumlarda kız çocuğu pek sevilmese de kızlar evin canıdır ya. huysuz bir şeyden memnun olmayan babam dahi böyle düşünüyorsa gerçekten öyledir :) 3 tane kızı olduğu için annem kendini şanslı sayar mı bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence şanslı saysın 3kız çocuğu olanlara çok güzel müjdeler var hadisi şeriflerde

      Sil
  2. Negüzel sonuçlanmış ablacım..
    Rabbimhayırlı evlatlar nasip etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah canım
      cümlemizin evlatları hayırlı olur inşallah

      Sil
  3. Canım ohh afiyet bal şeker olsun .Devamları da gelsin.Dur ben bir koşu tarife bakayım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak teyzesi bak ziyaret eden olunca çok mutlu oluyor.

      Sil
  4. çok güzel moral olmuştur sizede :) kızınızın bloğunu hemen takibe aldım :) kaç yaşında kızlarınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu olmuş zaten.12 yaşında blog açan çokda keyif alıyor.bende hevesi kırılmasın diye bir şey demedim

      Sil
  5. ha haaaa çok hoşuma gitti. ne güzelmiş herşey.
    :)

    YanıtlaSil
  6. harika :) ne güzel mutlu etmişler annelerini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ihtiyacım vardı şehrinazcım
      iyi geldi
      hayırlı günler

      Sil
  7. biz iki kızkardeşiz annemle babam bir çocuğumuz daha olsaydı yine kız olsun isterdik derler hep..:)ne güzel bir süpriz :)12 yaşında ve nekadar güzel şeyler hazırlamış ellerine sağlık..blogunun ismi ne acaba takibe alıyım kızınızı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir genç kızın mutfak maceraları
      çok mutlu olur teyzesi

      Sil
  8. Canım ne güzel bir sürpriz olmuş kızların ellerine sağlık mutlu pazarlar sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım
      gerçektende güzel bir süpriz oldu

      Sil
  9. Kardeşlerim birer melek:)

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle kız çocuğu gibisi yok, biz de 3 kızkardeşiz... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerden göğe kadar katılıyorum arkadaşım
      hayırlı günleer

      Sil
  11. çok güzel bir şey yapmışlar ne mutlu sana. benim kızlarda büyüyünce inşallah böyle şeyler yaparlar. ne mutlu kız çocuğu olana. Tabi ki rabbim hayırlı evlat versimn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH
      CANIM RABBİM HER KEZE NASİP ETSİN İNŞALLAH

      Sil

  12. :))
    kız gibi malım olsun '' demişler..
    ama bizde 2 kara dut var.
    ümidi gelinlere mi bağlasak acep ?
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RABBİM HAYIRLI GELİNLER VERSİN DİYE DUA EDELİM O ZAMAN

      KARA DUT BENZETMESİNE DE BAYILDIM BU ARADA :)

      Sil
  13. Kızlar ananın yarı diye boşuna dememişler,çok şükür ki benimde kızlarım var.Kızının bloguna takipçi oldum,maşallah ne güzel yetiştirmişsiniz.Kimin kızı olduğu belli:)Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK SEVİNMİŞ
      ŞİMDİ GELDİM SINAVDAN
      HEYECANLA 15 TAKİPCİM OLDU ANNE DİYOR
      TEŞEKKÜR EDERİZ TEYZESİ

      Sil
  14. Maşallah ne güzel anneler ne kadar mutlu oluyor böyle ikramlardan bizde yapardık annemize süprizler onları hatırladım şimdi... benim oğlum var (2,5) yaşında ondan böyle büyük beklentilerim yok ama oda geçengün eline 2 bardak ve meyve suyu almış zorlukla taşıyıp yanıma geldi ikimiz meyva suyu içelim dedi inanın gözlerim doldu ...
    şimdi kızınızın bloğunuda ziyaret edeceğim,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz neler yapardıkda gülüm takdir edenmi vardı
      şimdi gençler şanslı
      önleri açık

      Sil
  15. Simdi kızının blogunu gezdim Sengul abla afetim ona ...belli ki yasının üstünde olgunluğa ve beceriye sahip... Bende ilk kurabiyemi 10 yasımda yapmıştım hala herkes salihanın Elmalı kurabiyesi diye yapar ama kimse bana yemek blogu acmamaisti :) seni sevindirmişler bende sevindim ...

    YanıtlaSil
  16. Ah gülüm sorma 7 yaşında hem şişle hem tığla örgü örebiliyordum.
    dediğin gibi çok şeyler yapabliyorduk ama blog mu vardı
    hey gidi günler hey
    çok heves etti bende müsade ettim
    aslında bir bakıma iyi oldu her gün bir şey denemek istiyor
    bizde afiyetle yiyoruz
    abi ile baba çok memnun bu durumdan :)

    YanıtlaSil
  17. canım, benim de iki kızım var. ama bir gün olsun onlardan mutsuzluk duymadım ben de senin gibi Rabbimin hayırlısını ihsan ettiğine inandım. onlar iyiki varlar. benimkiler de büyüyüp bana böyle sürprizler yaparlar diye düşünüyorum çünkü onlar da hevesli bu konuda. mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH CANIM
      EVLATLARININ GÜZEL GÜNLERİNİ GÖR İNŞALLAH

      Sil
  18. O tatlı kızın annesi sizmişsiniz demek, Allah bağışlasın, maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN.HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  19. Ne varsa kızlarda var işte, gerçi abimin hakkını yemeyeyim hayırlı bir evlattır, abidir, kardeştir ama çevreme bakıyorum da yine diyorum ne varsa kız evlatta var. Allah bağışlasın, gittikleri yol güzel olsun, Allah kötü insanlarla karşılaştırmasın evlatlarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede tatlım her eve bir kız çocuğu lazım bence
      ziyaretin için teşekkürler

      Sil
  20. Kız evlat çok başka işte
    dur bir kızının bloğuna da bakayım:))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu