1 Eylül 2012 Cumartesi

GÜNÜN SÜPRİZİ

     BU GÜN MAİL  KUTUMA BAKTIĞIMDA DEĞMESİN YAĞLI BOYA DAN BİR MAİL GELMİŞ .AÇTIM BİRDE NE GÖREYİM BU GÜZEL HEADER. İŞİN DOĞRUSU BUNUN HEADER OLDUUNDAN BİLE BENİM HABERİM YOKTU .BAŞKA BLOGLARDA GÖRÜP ÇOK BEĞENİYORDUM.HER GÜN YENİ ŞEYLER ÖĞRENİYORUM ARANIZDA.
    BU ARADA BİR ÖNCEKİ GÜZEL GÜLLERİMİDE SAĞOLSUN DERYAYLA LEZZETLER HAZIRLAMIŞTI.HALADA NE ZAMAN BAŞIM DARA DÜŞSE SAĞOLSUN YARDIM EDER BANA.

    HER NEYSE ARKADAŞLARIMA  ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
KARŞILIKSIZ BİRBİRİNİ ALLAH İÇİN SEVMEK VE YARDIMLAŞMAK BU OLSA GEREK .             ALLAHA EMANET OLUN

10 yorum:

  1. Güzel olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş,bloğuna pek yakışmış.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.daha iyileri sizin olsun inşallah

      Sil
  3. Şengül ablacım headerin çok güzel olmuş değmesin yağlı boyanın ellerine sağlık..iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Canım headerin çok yakışmış arkadaşın ellerine sağlık.Bu arada çekiliş
    te kazanan arkadaşları tebrik ederim.Sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım Allah razı olsun.Deryacım sengul_oncel1969@hotmail.com

      bu adrese adresini bir mail atarsan sana bir süprizim var

      Sil
  5. heeeey değmesin, header hediye edecekti.
    bak işte sana yollamış.
    ne güzeel.
    :)
    koymuşsun bileee.
    hızlı bilokçuuu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim.

      yapamam zannediyordum ama becerdim valla değiştirmeyi

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu