16 Eylül 2012 Pazar

GELİN ARABALARI




    Dün akşam Darıcada bir düğün'deydim.Nesi var şimdi bunun diyebilirsiniz nedense düğünlerde beni bir gerginlik huzursuzluk kaplıyor henüz sebebini bulabilmiş değilim.Birde şu görünce tüylerimi diken diken eden düğün arabası plakaları en sinir olduğum bu MUTLUYUZ.Daha dün bir bu gün iki bile diyememişken insan nasıl mutlu olur bunu çözemiyorum.Sadece buruk bir tebessümle gördüğüm zaman inşallah diyorum.
Bir o kadar daha iddialı plaka.İyi hadi bakalım görelim.İnşallah dediğin gibi olur Allah ayırmadıkça ayrılmassınız
Hadi al bakalım meleğini.İnşallah ilk gün yazdığın bu yazıyı unutmayıp evini hep cennet bahçelerinden bir bahçe eyler 3 gün sonra o hayatı cehenneme çevirmezsin.
Mubarek olsuuuuun.Allah sonunu hayır getirsin.Uzayda bir tane daha da bulursan ne olacak
Buda güzel hadi bakalım .İnanayımmı gerçekten bir tane olarak kalacakmısın,gözün başkalarına kaymayacakmı hiç?

    Bunun gibi örnekler uzayıp gidiyor.Biliyorum aşırı tepki veriyorum ama çevremde o kadar mutsuz insan varki onlarında muhakkak arabalarında mutluyuz,meleğim sin,birtanem sin,ölümüne,yazıyordu.Şimdi ne oldu da bu sözler unutuldu ne olduda kalbinin bir tanesi iken o kalbe başkalarınıda sokmaya başladın,ne olduda evlatlarının sana en çok ihityacı olduğu bir zamanda ayrılma kararı aldın.
   İşte ben bu yüzden her gelin arabası gördüğüm zaman sinirlerim tepeme çıkıyor.Kendime engel olamıyorum arkadaş haksızsam haksızsın diyin.Ama bu benim duygularım.
     Mutlular yokmu var var tabiki  istisnalar kaideyi bozmuyor.Dediğim gibi bunlar benim düşüncelerim kimseyi bağlamaz.
      HAYIRLI AKŞAMLAR  KALPLERİN BİR TANESİNE,SARININ LACİVERTİNE,ANNESİNİN İLK GELİNİNE SELAM OLSUN EVLENİPTE TÜM MUTLU OLANLARA YADA HALA  MUTLULUĞU BEKLEYENLERE .
SELAM OLSUN

25 yorum:

  1. ayyy kıyamam sana ablam amma sinirlendirmişler seni... bende bu konvoy meselesini hiç sevmem havlular falan bağlanır yazılarıda hiç sevmem kendi nikahımda da yazdırtmadım zaten havluda taktırtmadım senin kadar kızmasamda banada samimi gelmediği için hoşlanmıyorum ...

    YanıtlaSil
  2. RAHATLADIM VALLAHİ EN AZINDAN BİR KİŞİ BENİMLE AYNI FİKRİ PAYLAŞIYOR
    OOOOOOH

    ABARTTIĞIMIN FARKINDAYIM AMA ELİMDE DEĞİL
    HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

    YanıtlaSil
  3. Şengül abla beklerim yolun düşerse banada şimdi okudum buralara geliyormuşsun..

    YanıtlaSil
  4. sağol canım kısmet kimbilir

    YanıtlaSil
  5. düğünlerden ben de pek hazetmem.biraz mahzunlaşırım hatta.düğün arabası konusunda da hemfikirim sznle.komiklik olsun dye yaptıklarını düşünüyorum ama evliliğin her yüzünü görmüş insanlar için trajikomik oluyor tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı duyguları paylaşıyoruz nasılda naladın beni Ebrucum
      hepsi bana trajikomik geliyor
      gülemiyorum):
      hayırlı geceler

      Sil
  6. Düşüncelerine tamamiyle katılıyorum canım. Hatta uzun süre gelin konvoyu sesi duyduğumda yüreğim ciz ederdi. Birinin daha başını yaktılar derdim. Ama seneler sonra bu söylemi bıraktım. Bende bu tür şeyleri hiç samimi bulmam. Ne kadar mutlu ve eşine sadık olduğunu o an değil yıllar içerisinde ispatlayarak göstermeli.
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  7. aynen benimde cız ediyor
    hatta kaba bir tabirle görürsün sen babanın ö......ni derim
    söylediklerinede tamamen katılıyorum
    hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  8. çokooooooş.
    :)
    anamın ilk gelini en güzeliiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENDİN YANİ
      SEN OLSAN ACABA NE YAZARDIN DEEP ÇOK MERAK ETTİM Bİ DÜŞÜNDE BANA CEVAP VER OLDUMU

      Sil
  9. ben istemedim zorla kaçırdılar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CUK OTURDU DEEP CİM
      İLERDE ÖYLE BİR GELİN ARABASI GÖRÜRSEM HEMEN ÖNÜNÜ KESECEĞİM DEEEEEEEEP DEEEEP BEN SEYYAAAAAAH

      (ZARF DA DOLAR TL EOURO KABUL EDİLİR)
      :)

      Sil
    2. Kendimi tutamadım ;)
      Demek ben istemedim zorla kaçırdılar :))

      Sil
    3. EE DEEP CEVAP VERDİMİ ÖYLE VERİR CANIMCIM

      Sil
  10. hah haaaa, biliyo musuuun, ocakta ağır ekonomik kriz geliyooooo.
    :)
    amerikadan başlıyo, emlak piyasasından, burda da evler çok düşcek.
    :)
    monopoly parası veririm hah haaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM ANLAŞTIK O ZAMAN ETİLER VE LEVENTİN TAPUSUNUDA İSTERİM İKİSİNİ BİRDEN

      Sil
  11. Şengül'üm çok güldüm gördüğüm sözlere .Onlara davulun sesi uzaktan hoş geliyor .Hele bir o davul tepelerinde çalmaya başlasın da görürler yaldızlı yazıları:))Sevgilerimle canımcımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canımcım
      bende öyle diyorum
      görürsünüz siz babanızın ö lerini diyorum hah hah haaaa :)

      Sil
  12. bana bu gelin arabası yazıları kamyon arkası yazıları gibi geliyor :D ayrıca bana günümüz düğünleri samimiyetsiz geliyor yaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AL BENDENDE O KADAR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  13. İlahiii,alemsin vallahi :)
    Bu kadar komiklerini de görmemiştim hiç:)
    Paylaşımın ne iyi geldi yorgun bünyeme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENİ RAHATLATABİLDİ İSEM NE MUTLU BANA
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  14. Şahane sözler bunlar; biz evlenrken; evleniyoruz; mutluyuz falan vardı:)
    Sevgiler yolluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle
      şimdiki gençlerin hayal gücü çok yüksek

      Sil
  15. :)) ayvayı yedik te olabilir):))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu