28 Eylül 2012 Cuma

ECDADIN DİLİ OSMANLICA 8



HAYIRLI SABAHLAR

HAYDİ KAHVALTIYA

14 yorum:

  1. bende simit istiyorummmmmmm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM CANIM
      GÖNDERİYORUM YAKALA
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. hayırlı sabahlar... haydi kahvaltıya...

    sana da hayırlı sabahlar ablacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      SANADA
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. valla bu dili bilmiyorum ama...
    fotoğraftaki çayı simidi karperi görünce canım çekti...
    hemen simit almaya gitmem lazım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM DİLİ BİLMESENDE MESELEYİ KAVRAMIŞSIN
      ÖNEMLİ OLAN BU
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Size de hayırlı sabahlar, biz yaptık size de afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİZ EFENDİM
      ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  5. Bunu okuyabildim çok mutluyum:)
    Zamanla olacak galiba,hayırlı sabahlar,hayırlı günler seyyahım..

    YanıtlaSil
  6. yıllar önce kısa bir süre osmanlıca eğitimi almıştım,benim için pratik oldu,unutmamışım,sanada hayırlı sabahlar,kahvaltı tamamdır:)

    YanıtlaSil
  7. öğrendim öğrendim okuyabiliyoroooom.
    :)

    YanıtlaSil
  8. صانا داخىرلى صبحلر

    YanıtlaSil
  9. صانا داخىرلى صبحلر

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu