23 Eylül 2012 Pazar

ECDADIN DİLİ OSMANLICA 3

DÜNYANIN EN GÜZEL FOTOĞRAFI

      YANILIYORMUYUM?

12 yorum:

  1. Ama çok zor biraz daha kolaylardan sor:)
    ''dünyanın en güzel fotoğrafı yanılıyormuyum''
    :)))

    YanıtlaSil
  2. zorlandım ama fotoğraftanda kopya çekerek şöyle diyorum. "Dünyanın en güzel fotoğrafı yakalıyor muyum?" dedim. ama kefleri başta n olarak okuyunca şöyle de olur mu diyorum. "Dünyanın en güzel fotoğrafı yanılıyor muyum?"

    YanıtlaSil
  3. Dünya`nın en güzel fotoğrafını yakalarmıyım.. mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YANILIYORMUYUM
      ORADAKİ KÜT KEF

      Sil
    2. olsun gülüm yaklaşmışın

      Sil
  4. şek ve şüphe yok
    RABBİME ŞÜKÜRLER OLSUNKİ BURDA YAŞIYORUM
    ve senide bekliyorum yanıma

    YanıtlaSil
  5. Yanılmıyorsun. Gerçekten dünyanın en güzel resmi..Ne mutlu bize..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. taam yazarsın işte anlamını.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DÜNYANIN EN GÜZEL FOTOĞRAFI YANILIYORMUYUM ?

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu