14 Eylül 2012 Cuma

CUMA TEBRİĞİ

      CUMANIZ MUBAREK OLSUN

Kıyâmet günü her merhalede bana en yakın olanınız, dünyada bana en çok salât ü selâm getireninizdir. Kim Cuma günü ve gecesi bana salât ü selâm getirirse, Cenâb-ı Hak, onu, yetmişi âhiret, otuzu dünya ihtiyaçlarından olmak üzere, yüz hâcetini giderir. Sonra Allah bir melek vazifelendirir; size nasıl hediyeler gelirse, o melek de kabrime gelir, bana salevat getirenin -adını, nesebini kabilesine kadar- haber verir; Ben de beyaz bir deftere yazarım. 
Cuma günü olduğunda, sizden biri başını yıkar, gusül eder, mescide erkenden gider, minbere yakın oturup hutbeyi dinler ve sükût ederse, o kimsenin attığı her adım için kendisine bir senelik oruç ve bir senelik namaz sevabı verilir. (C.1,S.61/6)


Dört gün var ki, gecesi gündüzü gibi, gündüzü de gecesi gibidir. Allah o günlerde yemin verenin isteğini geri çevirmez, insanları mağfiret eder ve onlar bu günlerde bol ihsana nâil olurlar. Bunlar: Kadir gecesi ve sabahı; Kurban arefesi ve sabahı; Berat gecesi ve sabahı; Cuma gecesi ve sabahıdır. (C.1,S.69/9)

28 yorum:

  1. Senin de Cuma'n mübarek olsun. :]

    YanıtlaSil
  2. Sizinde Cumanız hayırlara vesile olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM NURSENCİM.AMİN İNŞALLAH

      Sil
  3. Allahüm Mesalli Ala Seyidina Muhhammed Sallallahü Alehi vesslem....Cuman mubarek olsun eline yüreğine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    Şu mübarek Cuma'nın önce tüm insanlığın hayrına (iyiliğine ve güzelliğine) vesile olmasını dilerim. Cuma'nız hayırlı ve mübarek olsun!..

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  5. TEŞEKKÜR EDERİM
    ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  6. Ben de herkese hayırlı cumalar dilerim..

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Bloguma bıraktığınız güzel yorum için çok teşekkür ederim.
    Bende takipteyim artık :)
    Sevgiler, hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  8. sana da hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  9. Geç kalmış sayılmam sanırım dışarıdaydım. Eve yeni geldim.Hayırlı cumalar ve hafta sonları diliyorum.Sevgi ile kal canımmmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK GÜLÜM GEÇ KALIRMISIN HİÇ
      GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  10. yazı da fotolar da ne güzel.
    sana daaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  11. Hayirli Cumalar arkadasim :)

    YanıtlaSil
  12. Gül gibi insana güller yakışır ;) Fotoğraflar çok güzel :)

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş cuman hayırlı olmuştur umarım , hafta içi yaamadım kısmet bu güneymiş:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu