25 Eylül 2012 Salı

BOĞAZDA YEMEK VE BOĞAZ TURU


      Dün akşam kızım ve ben fenerbahçe maçına gidecektik.Bazı sebeblerden dolayı ben gidemedim daha doğrusu oğlum ve kızım beni ektiler.Bende biraz bozuldum bu işe doğrsu eşimde madem onlar seni ekti hadi bizde seninle boğaza yemeğe gidelim dedi ve salacaktaki Filizler köfteye gittik



Ben ilk defa gidiyorum ama çok memnun  kaldım.Zaten Hürriyet gazetesinde 2012 yılında en iyi köfteci seçilmiş bence hak ediyor doğrusu.lezzet güzel ,servis güzel



 Manzara muhteşem Kız Kukesi tam karşınızda bütün bu güzelliklere rağmen fiyatlarda çok iyi geldi bana böyle bir manzara olunca insan daha farklı fiyatlarla karşılaşacağını düşünüyor.

                        Üstünede damla sakızlı kahve deymeyin keyfime maçı felan unuttum.Çok iyi geldi
     Biraz sahilde yürüyelim dedik bir de baktık boğaz turu hadimi hadi dedik her ne kadar teknenin küçük olması eşimi biraz endişelendirsede benim israrlarıma dayanamayıp atladık tekneye
             Hava güzelmi güzel,manzara ondan güzel,sarayların her biri ayrı ihtişamı ile karşınızda
                                Çok güzel bir alşam geçrdim anlayacağınız

     Köprü tüm ihtişamı ile altından geçmek çok keyifliydi.Ortaköy caminde restarasyon çalışmaları var onun için resmini çekemedim size bir dahaki sefere inşallah

       İstanbul dışındaki arkadaşalarım şayet bir gün yolunuz buraya düşerse Filiz köftecisine gidin sonrada bir boğaz turu yapın derim ben .Ne kadar haklı olduğumu o zaman anlayacaksınız.Zaten ben buraları niye geziyorum bir seyyah olarak sırf sizlere yeni yerler tanıtmak için geziyorum :)

Şimdilik Seyyahın aktaracakları bu kadar.Her keze güzel günler diliyorum.
    HOŞÇAKALIN
video

22 yorum:

  1. bence çocukların seni ekmeleri iyi olmuş çok güzel bir gece geçirmişin..İstanbula gelmeyi çok istiyorum kısmetse köfteciyede gideceğim paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖYLEMİ DİYORSUN ARKADAŞIM
      GİT GİT MUHAKKAK ÇOK BEĞENECEKSİN
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  2. allah içinize sindirsin.çok iyi yapmışsınız karı-koca başbaşa yemeğe çıkmakla.hele ardından da bir boğaz turu üstüne kaymaklı kadayıf olmuş.
    boğaz denince akla hep balık gelir ama bu köfteciyi de not etmek lazım bir yere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE KAYMAKLI KADAYIF OLDU
      UZUN ZAMANDIR BU KADAR KEYİFLİ GEZİ YAPMAMIŞTIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Ah ablacım ah..Allah ağzının tadını bozmasın..iyi etmişsin napcan maçı..bak damla sakızlı kahve de içmişsin ooh..
    Yarasın!..
    Hep mutlu ol..hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM İNŞALLAH BİR GÜN GELİR O KAHVEYİ BOĞAZA KARŞI SENİNLE İÇERİZ HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. Ahhhh Ahhhh..
    Resimler muhteşem yine.
    Senin bu İstanbul yazılarını okumak hem çok iyi geliyor,hem de kötü:)
    Bir taraftan ben de istanbul havası alıyorum,bir taraftan da sadece izlemek yetmiyor.
    5 yıllık kalkınma planımızı daha erkene çeker inşAllah Rahman c.c.
    Dualarında unutma beni,Züleyha da yaşamak istiyor orda,sen bizim için dua et,biz gelelim, o zaman yaşarız işte ne güzel:)
    Çok gevezelendim yine:)
    Öpüyorum seni..
    Hayırlı yolculuklar diliyorum şimdiden..
    Sağlıcakla kavuşmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  5. Bu manzarayı kaçırıp o sesin gürültünün içerisine gidecektin :) Küfürlerde cabası ! Eşinle başbaşa ohh..Bence çocuklar kıskanmıştır seni sonradan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SORMA CANIM GERÇEKTENDE ÇOK KÜFÜRLÜYMÜŞ
      KIZIM BİLE RAHATSIZ OLMUŞ TEZAHÜRAT YAPAN YOK HER KEZ KÜFREDİYOR DİYOR
      HANIMLARDA ERKEKLERİ ARATMIYOR HER HALDE
      AYNEN KISKANDILAR

      Sil
  6. Herkesin ekilme telefisi bu kadar güzel olsa keşke :)
    Uzun süredir bogaz turu yapmamıştım. aklımın bir köşesinde var. Havalar sogumadan geçe bogaz turu yapılacak.

    YanıtlaSil
  7. oooh sefanınız bol olsun. maçtan daha güzel olmuş boş ver maçı

    YanıtlaSil
  8. Geçen sene bende gitmiştim..Çok keyifliydi...keyfiniz bol olsun..bak iyiki gitmemeişsin maça...

    YanıtlaSil
  9. hah haaaaa iyi olmuş ekmeleri.
    sevmezsin gezmeyi.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Az sonra gelip postunu okuyacağım canım .Kahvemi de yanıma alıp keyifli keyifli okumak istiyorum.Şimdi mutfakta balıklar beni bekliyor da malum akşam yemeği faslımız var şekercimm..

    YanıtlaSil
  11. Videoyu şimdi izleyebildim, muhteşem valla :)
    Hadi yine iyisin:)

    YanıtlaSil
  12. resimlere bakınca boğazı gezmiş kadar oldum :) bu arada afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  13. Oh sefan olsun arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  14. ahhh ahhh bak aks'l'[e canimmcim klavyem'n harf tu;lari tu; oldu k'm'ler' ?* Hay Allahim yazamadim g,nl]mce affet ;ekerc'['m ben' ve yaramaz harfler'm'/

    YanıtlaSil
  15. canım ablam vallahi çok aktifsin...
    seni tebrik ederim...
    filizler köftecisini biliyorum...
    namını çok duydum...
    ama gitmedim...
    önünden defalarca geçiyorum aslında...
    ama gidicem inşallah...
    oooof afiyet olsun ablam...

    YanıtlaSil
  16. Çok değerli, özel bir boğaz turu makalesi olmuş. Paylaşılan görseller ve tanıtım kısımları da aynı derece kaliteli.. Yazarın emeğine, parmaklarına sağlık :) Senelerdir binlerce fotoğraf çekmişimdir boğaz gezileri esnasında. Ancak her blogda değişik açılardan fotoğrafları görünce gerçekten çok heyecanlanıyorum. İyi ki varsınız blog yazarları..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu