16 Eylül 2012 Pazar

BİTEN YENİ BİR KİTAP

                                       İNCİR    KUŞLARI

    Göz yaşları içinde biraz önce bitirdim kitabımı.Aslına bakarsanız söylenecek çok şey yok Bosna'da yaşanan dramlardan bir tanesi daha ,sadece gözlerinizden yaşlar akıyor siz söyleyecek söz  bulamıyorsunuz.
    Akıcı bir dilde anlatılmış.Bazı kitaplar vardır okunur verilir bu kütüphanede durması yaşananların unutulmaması gereken bir kitap.Biz her ne kadar şimdi hikaye gibi okuyorsak da bu hikaye değil bu yaşanmışlık.Bosnalı annelerimizin ablalarımızın kız kardeşlerimizin yaşadığı acı gerçekler
     Hepinize tavsiye ediyorum okumanızı.ALLAHA EMANET OLUN

12 yorum:

  1. Merhabalar,

    Bosna'daki Müslüman kardeşlerimizin hikayesini anlattığını söylediğiniz "İncir Kuşları" isimli kitabı okuyup gözyaşları içinde bitirdiğinizi yazmışınız.

    Sizin bu kitapla ilgili tanıtımını yaptığınız kısacık parağrafınızdan ben bu kitabın neler anlattığını tahayyül edebiliyorum.

    Müslüman dindaşlarımızın çektiği çilelere bakınca, ne diyeceğimi bilemiyorum. Cenab-ı Allah, yeryüzündeki tüm Müslüman kardeşlerimizin yar ve yardımcısı olsun. Onları her türlü tehlikelerden, belalardan ve felaketlerden korusun ve mugafaza buyursun inşallah!

    Kitap ile ilgili tanıtımınız ve öneriniz için de ayrıca teşekkür ederim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABALAR
      RECEP BEY YAZACAK ÇOK ŞEY VARDI AMA YAZAMADIM
      ANLAYAN ANLADI ZATEN
      DUANIZA AMİN DİYORUM EN İÇTEN DİLEKLERİMLE
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  2. Ben sadece Leyla'yı okumuştum
    İnanılmaz kötü etkilendim
    Allah hiç bir kula öyle büyük acılar yaşatmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN DİYORUM CANIM
      ÇOK KÖTÜ GERÇEKTEN HALA TESİRİNDEN KURTULAMADIM

      Sil
  3. acaba ne zaman kitap okuyorsun bilemedim ki.
    :)

    YanıtlaSil
  4. DEEP CİM BENİM UYKU İLE PEK ARAM YOK
    4SAAT UYUDUMMU YETER BANA
    ANLIYORSUN DEĞİLMİ
    GERÇİ BU ARALAR BİRAZ FAZLA UYUYORUM 6SAATE ÇIKARMAYA ÇALIŞIYORUM:)

    YanıtlaSil
  5. Deep ne güzel demiş.:)
    Sen bunca şeyi hangi ara yapıyosun maşAllah sübhanAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN ABLANI BİLİYORSUN BEN ARABADA KIRMIZI IŞIKTA BİLE KİTAP OKUYORUM

      DAHA NE OLSUN

      Sil
  6. Cidden şimdi bende merak ettim (arkadaşların yorumlarına bende katılıyorum). MaşAllahın var canım. Ama bu kitabı okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OKU TATLIM YAŞANANLARI BİLDİĞİMİZİ İDDİA EDİYORUZ HİÇ BİR ŞEY BİLMEDİĞİMİZ MEYDANA ÇIKIYOR
      UZAKDAN DAVULUN SESİ HOŞ GELİRMİŞ,
      YAŞAMAK ÇOK FARKLI

      Sil
  7. Çok okumak istediğim bir kitap. İlk fırsatta ben de okuyacağım.

    YanıtlaSil
  8. Bende merak ediyorum bu kitabı.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu