9 Eylül 2012 Pazar

BİTEN YENİ BİR KİTAP

      HER ŞEYDEN BİR TUTAM'IN ÖNCÜLÜĞÜNÜ YAPTIĞI   KİTAPLAŞMA ETKİNLİĞİNDE BANA ZAMAN AKIP GEÇERKEN ÇIKTI. BURSA DAN MERVE CİM BANA BU GÜZEL KİTABI GÖNDERMİŞTİ SIRADA OKUNACAK BİR SÜRÜ KİTAP OLMASINA RAĞMEN KENDİMİ TUTAMAYIP OKUDUM.
        BİR SOLUKTA OKUYUP BİTİRECEĞİNİZ BİR KİTAP BEN ÇOK BEĞENDİM UMARIM SİZDE BEĞENİRSİNİZ.SONUNDA BİRAZ HAYAL KIRIKLIĞI YAŞADIM AMA YİNEDE DEĞDİ.
                                  BOL KİTAPLI GÜNLER DİLERİM

Arka Kapak:
Dokuz parmaklı bir kadın, kostümünü hiç terk etmeyen bir süper kahraman, kimlik buhranında aklını yitiren bir adam ve Nijeryalı bir göçmen; Küçük Arı.

Yaşamları acımasız bir şaka gibi kesişen karakterlerin size sunduğu sadece bir gülümseyiş; ama buruk bir gülümseyiş... Derken coşkulu bir kahkaha ve hemen ardından kalıcı bir sızı... Ve sonra daha büyük bir kahkaha.

Kitap, içinden hızla geçip gidilen bir duygu tüneli.

Bu kitabı okuduğunuzda herkese anlatmak isteyeceksiniz. Bunu yaptığınızda, lütfen neler olduğunu anlatmayın; çünkü bütün büyü, olayların akışında...



12 yorum:

  1. geçen sene okumuştum,etkilendiğim ve beğendiğim kitaplardan. ben de tavsiye ederim herkese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım yorumun için
      hayırlı geceler

      Sil
  2. Canım maşallah sana darısı başıma sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin talım
      mevlam gönlüne göre versin inşallah

      Sil
  3. Benim de çok sevdiğim ve bir müddet etkisinden kurtulamadığım bir kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok ilginç bir kitapdı
      konusu tarzı
      hayırlı geceler

      Sil
  4. Şu üzerinde yazan övgü cümleleri olmasa bende beğendim diyeceğim. Övgüleri hak etmese de güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülüm zevkler ve renkler tatışılmaz
      rahat ol
      hayırlı geceler

      Sil
  5. okuduuuum çok güzeeel.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Hmm yazına ve yorumlara bakılırsa iyi bir kitap herhalde. Ama Almanya`da kitap almak kolay değil. İnternetten sipariş vermek gerekiyor.

    YanıtlaSil
  7. EVET HAKLISIN
    ARKADAŞIMDA HEP BURAYA GELDİĞİNDE ALIYOR KİTAPLARINI

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu