19 Eylül 2012 Çarşamba

BİTEN YENİ BİR KİTAP (ARA SICAK)

              Geçenlerde bizim bilirkişi   deeptone blogunda gezerken bu serinin PANİK YOK adlı kitabını gördüm.Biraz daha bakınca bu serinin kızımın kitaplığında da olduğu aklıma geldi.Şimdi yine sesinizi duyar gibiyim bütün kitaplarıı hallettin çocuk kitaplarımı kaldın diyorsunuz,haklısınızda.
              Benimde okumaya hiç niyetim yoktu hem zaten bu kitap sayılmaz nasılki lokantada ana yemekden önce ara sıcaklar geliyor buda ana kitapdan önceki ara sıcak misali
              Bizim bilmiş deep :) çocukların bakış açısı için oku çok eğleneceksin dedi.Her zamanki gibi yanılmamış,kitabı okurken zaman zaman kendimi gülerken buldum.Şimdi tutupda bu kitabı size alın demem ama benim gibi çocuklarınızın kütüphanesinde varsa yatmadan önce uyku ilacı yada melissa çayı yerine geçebilir onun için  okuyabilirsiniz
              Malum hep diyoruz ya EMPATİ yapalım diye işde buda bir nevi çocuklarla empati yapmak
Hepinize hayırlı akşamlar diliyorum.

10 yorum:

  1. :) diazem değil de bitki çayı yerine geçse olmaz mı


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAKLISIN GERİ ALIYORUM MELİSSA ÇAYI DİYELİM

      Sil
    2. değiştirdim diazem hiç içmediğim için çok da ne işe yaradığını bilmiyordum

      Sil
  2. Bir iki kayık tabak pasaj yazsaydın ya seyyah gül'üm. sevgili arkadaşım deep'e bilirkişi demene bayıldım. Hakikaten öyle..Pire gibi. Ben ona atom karınca diyorum..önerine teşekkürler. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Vuslatım üşeendim galiba bu ara nazara geldim :)
      atom karıncada fenaa değilmiş
      haayırlı akşamlar canım

      Sil
  3. Bu kitabın serisini kızım okudu bu yaz.Bende göz attım ara ara ,çocuk gözüyle olaylara bakmak güzel oluyor,hoş bir kitap bence de .Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım güzel yorumun için
      evett bazen çocuklaşmada fayda var sanırım
      he şeyi bir keara bırakıp

      Sil
  4. Ziyaretinize çok sevindim her zaman beklerim:)iyi ve güzel günlerde
    görüşmek dileğiyle..
    sıcacık sevgilerimi bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  5. bizim evde de tüm seri var. bir göz atayım bakalım :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu