28 Eylül 2012 Cuma

BİRAZDA GÜLELİM










10 yorum:

  1. Bu karikatür meselesini baya bi sevdin-sevdik dimi :) Şu adamın yaptığı duaya bak ya :)
    Sana da hayırlı akşamlar dilerim canım...

    YanıtlaSil
  2. VALLA SEVDİNİZMİ SEVMEDİNİZMİ ÇOK EMİN DEĞİLİM AMA
    BEN GÜLÜNCE SİZİDE GÜLDÜRMEK GELİYOR İÇİMDEN
    YORGUNLUĞUNUZU ATIN DİYE

    YanıtlaSil
  3. Ben en cok su Hihohoho kısmına bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  4. ama bunlara devam et olur muuu.
    hepsi komik.
    ikinci süpeeer.
    ha ha haaaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  5. BEĞENMENE SEVİNDİM DEEP

    BİRAZ TEBESSÜM İYİDİR DEĞİLMİ

    YanıtlaSil
  6. Hİhohoho :::::)) çok komişşş hep böyle güzel şeyler istiyorummmm:)))
    hayırlı geceler Canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN YETERKİ İSTE GÜLÜM
      BİRAZ YORGUNLUĞUNUZU ATMAK İSTİYORUM
      KAFA DAĞITMAK GİBİ BİR ŞEY

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu