23 Eylül 2012 Pazar

BİRAZDA GÜLELİM




BU GÜN SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM

19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. GÜLERMİSİN AĞLARMISIN
      KARIŞIK BİR DURUM

      Sil
  2. :)İkinci resim çok komik:) kesin tarlaya gidiyorlardır:) oo teyzelerim benim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCEDE
      KADININ ÇİLESİ İŞDE HER YERDE AYNI

      Sil
  3. ama sen ne iyi blogçu oldun.
    hemen gidiyosun anında, yazdıklarıma.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İYİBLOG CU OLMA YOLUNDA ÇABA SARFEDİYORUM SADECE

      ÇOK DA KEYİF ALIYORUM

      BAZEN AKLIM KARIŞIYOR GİDİYORSUN GİDİYORSUN TIK YOK
      YİNE DE PAYLAŞMAK GÜZEL TÜM GÜZELLİKLERİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
    2. Evet ben mesela her zaman hemen yorumlara cevap veremiyorum (yoğunluktan) bazen geç cevap veriyorum. Ama bil ki yorum yaptığında seviniyorum canım ;)

      Sil
  4. karşıdan yanıt gelmeyebilir ama.
    herkesin blog ve yorum anlayışı farklı ki.
    karşıdaki yanıt versin veya sana gelsin diye sakıın yorum yapma.
    :)
    ocak ayına dek ısınırsın işte.
    :)

    YanıtlaSil
  5. DOĞRUSÖYLÜYORSUN HAKLISIN
    YOK ZAMANLA OTURTUYORUM

    BAZILARI VAR HİÇ GERİ DÖNMÜYORLAR AMA BEN HEP GİDİYORUM ÇÜNKİ KEYİF ALIYORUM

    BAZILARINI TAKİBE ALIYORUM AMA SENİN İLK BLOG LARLA İLGİLİ YAZINI OKUDUKTAN SONRA TAKİBE ALDIĞIMI BİLE SÖYLEMİYORUM
    EPEY GELİŞME VAR YANİ BENDE YADA EN AZINDAN BEN ÖYLE OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM
    ARTIK 4AY OLDU :)

    YanıtlaSil
  6. ilahiiii:)
    Kalbimin gülen yüzü oldun sen annecim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooooooooooo bu ne güzel iltifat böyle

      Sil
  7. hepsi çok komik de seyyahım 1.ye bayıldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ona bayıldım
      işin kötüsü şimdi hız yaptığım zaman sanki bana ordan bakıyor gibi gelecek:)

      Sil
  8. ha haaaaaaa komiiiik.
    sonuncu çok çok kommiiiik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bul şit
      hurşit :)
      hah hah haaaaaaaaa

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu