2 Eylül 2012 Pazar

ANTALYA (devam eden adetler)NİŞAN (DEVAMI)

     Daha önceki bir yazımda size nişan daki bohça adetlerinden bahs etmiştim.İstanbul'a döner ken oğlunu nişanlayan arkadaşıma bir kere daha uğrayayım hem bir allahaısmarladık diyeyim hemde nişan dan sonra Korkuteli yaylasına çıktıkları için son bir yayla havası alayım dedim.Eeeee ne var bunda diyeceksiniz tamam durun anlatıyorum.
      Güzel bir akşam yemeği yedik detaylara girmiyorum.Yemek den sonra ablam bu güzel bohçayı getirdi önüme koydu.Hayırdır bu ne dedim bu da senin  dedi .Dünürleri taaaaaa İstanbuldan Serik'e nişan a gelip onlarla beraber olduğum için onların tabiri ile çam sakızı çoban armağanı bana göre ise çok kıymetli hediyeler hazırlamışlar.
     Çok güzel oyalı bir havlu kendinden de güzel dantel kese sinin içinde,sabunluk,kızlarıma birer tane tülbent,eşime elörgüsü takke ve gelelim bana .Tabikide benimki torpilli  güzel bir kumaş onun kombinine uygun ipekli bir kumaş ve yine kumaşlara uygun ipek eşarp.Doğrusunu isterseniz hem sevindim hemde mahcup olduım.
İnce düşünceli insanların hali bir başka oluyor.Zaten çok temiz görgülü bilgili bir aile.İnşallah yeni nişanlılarda çok güzel anlaşır mutlu mesut bir yuva kurarlar.
EN GÜZEL GÜNLER ONLARIN OLSUN

20 yorum:

  1. yeni nişanlılara hayırlı uğurlu olsun dileklerimi yolluyorum :))
    Allah tamamını erdirir inşallah...
    herşey çok güzel...
    maaşallah diyelim....
    öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN DİYORUM ARKADAŞIM.GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  2. Günümüzde çoğu yerde kalksa da,aslında bunlar güzel adetler.Hediyeleşmek sünnet,adetlerimiz çok güzel,hediyelerinizde öyle.İyi günlerde kullanın,selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE.BENDE OLDUM OLASI HEDİYE VERMEYİ SEVERİM.
      PEYGAMBERİMİZİN HADİSİ ŞERİFİ VAR (HEDİYELEŞİN ÇÜNKİ HEDİYELEŞMEK MUHABBETİ ARTTIRIR)
      HEPİMİZE BOL MUHABBETLİ GÜNLER DİLİYORUM

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. NE YALAN SÖYLEYEYİM ÖNCEKİ BOHÇALARDA BU KESELERDE GÖZÜM KALMIŞTI BOY BOY VARDI.,
      ÇOK İSTEMİŞİM HER HALDE RABBİM BANADA NASİP ETTİ:)

      Sil
  4. hala bu bohça işi var demek ki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var var arkadaşım.eskiden düğünde de ayrı olurdu şimdi sadece nişanda oluyor.
      hayırlı günler

      Sil
  5. Allah tamamına erdirsin inşallah çok güzel ayrıntılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah.Bende eski adetlerimizi seviyorum.

      Sil
  6. ne güzel adetler bunlar
    artık unutuluyor.
    hepsi çok hoş.güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef bende unutulmasın diyeburadan hatırlatmak istedim.güzel dilekleriniz için teşekkürler.

      Sil
  7. Maşallah maşallah..bitmesin bu adetler ben pek bi severim abartılı olmaması şartıyla..ayrıca mutluluklar da diliyorum!!!!
    Günaydın :)

    YanıtlaSil
  8. nekadar düşüneli insanlar iyi günlerde kullanın Şengül ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım daha güzelleri senin olsun inşallah.güzel günler

      Sil
  9. böle şeyleri görmeyi çok seviyorum yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen
      çok güzel oluyor
      helede bu bohça sana geliyorsa

      Sil
  10. Çok güzeller hepsi de,güle güle kullanın ablacım:)
    Benim de bir bohça hazırlamam lazım oğlanın nişanında sana:)
    Şimdi başlasam anca yetişir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      BENCE BAŞLA ANCAK HAZIRLARSIN.:)

      Sil
  11. bunlar bana tanıdık geliyor sankii:))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu