3 Eylül 2012 Pazartesi

ANKARA'DAN SEÇMELER(teyzemin evinden bir diğer köşe)

      Merhabalar artık şu Ankara dosyasını bir kapatayım dedim bu teyzemin evinden son kareler.Size bu seferde tasarımı teyzeme ait olan bir ayna ile tanıştıracağım.Tamamen özgün tasarım.Teyzecim önce kuşlarını bir güzel örmüş sonrada yaptırmış aynasını.Resim çekerken çok uğraştırdı beni bir türlü istediğim gibi olmadı ama elimden gelen bir şey yok.telefonla bu kadar oluyor ancak. Biraz önce fotoğrafçılık kurslarına baktım ismek lerin hepsi şimdiden dolmuş.Yine geç kaldım anlaşılan.Ne yapalım kısmet değilmiş.

    Ne dersiniz sizinde böyle güzel bir aynanız olmasını istemezmisiniz.Ben isterim şahsen onun için bu sene Allah izin verirse dantel yerine HARDENGER kullanarak yapmak istiyorum bende.

   Arzu edenler kuşların modelini burdan çıkarabilirler.Aynı kuşlardan vitrin içine de örmüş gayetde güzel olmuş.Nostaljik bir havası var.

 Helede annaneciğim ve dedeciğim öyle bakıyorlarki ordan içim bir hoş oluyor.Çok özlüyorum onları dün gibi dedemin kucağına oturup çay tabağında çay içtiğim günler dün gibi annanemin saçıma iğne oyalı kurdele taktığı günler.Şimdi hepsi mazide kaldı.Geriye camın ardındaki resimleri kaldı.

  
    Bu da teyzemin minik tepsi örtüsü, mutfak da görünce onun resminide çektim hemen.Böylelikle Ankara dosyasının teyzemle ilgili kısmını bitirmiş bulunmaktayım.Umarım beğenmişsinizdir.
   HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN

15 yorum:

  1. ya ne güzelmiş senin ankara evlerin valla bak.
    :)

    ay foto da eksik kalsın şimdilik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eksik kalsın değilmi deep
      bir şeydende kusur kalayım
      iyi dedin valla
      beğenmene sevindim

      Sil
  2. Muhteşem,çok güzel,harika valla ne yazacağımı şaşırdım çok güzeller teyzenin ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize o kadar çok sevindimki anlatamam.sizde sevgiyle kalın

      Sil
  3. bloğumu ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim :) bende sizi izlemeye aldım.

    teyzenizle aynı şehirdeyiz :) maşallh marifetlerine,

    bol paylaşımlar , sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım hoş geldin sefa getirdin

      Sil
  4. Merhabalar tanıştığımıza memnun oldum canım:)
    El emeği işleri beğenmek ne kelime bayıldım:) Her bir el emeği çok güzel.
    Teyzenizin ellerine sağlık,Paylaşım için de ayrıca teşekkürler :)
    Bol paylaşımlar da bulunmak üzere Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM.HAYIRLI GÜNLER DİLİYORUM

      Sil
  5. Ziyaretinize memnun oldum.Ben de dantel seviyorum ve kullanıyorum ama ayna hiç aklıma gelmemişti.Çok beğendim,teyzenizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİM BİLİR BELKİ SİZDE BİR AYNA YAPARSINIZ.BEĞENMENİZE SEVİNDİM.
      HAYIRLI GÜNLER DİLİYORUM

      Sil
  6. Öncelikle Ayet-i kerimeyi paylaştığın için Rabbim gani gani razı olsun.
    O kadar canım acıdı ki, o kadar öfkelendim ki, şehitlik mertebesinin ne ulvi bir makam olduğunu unutuverdim sanki..
    Rabbim şehitlerimizin ailelerine de sabırlar versin.
    Son olsun inşAllah..

    YanıtlaSil
  7. Siz ailecek hamaratsınız ben bunu bilir bunu söylerim:)
    Bir o kadar da sempatik.
    Anneanne ne tatlı şey öyle,tartışmasız ona benzemişsin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM O SENİN GÜZEL DUYGULARIN.ÖPÜYORUM YANAKLARINDAN

      Sil
  8. Annecim bu aynadan bende istiyorum :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu