1 Eylül 2012 Cumartesi

ANKARA'DAN SEÇMELER(teyzemin evinden bir diğer köşe) lace curtain

  Malum Ankara da teyzemin ve annemim evinde gördüğüm güzelliklerden size bahs etmiş ve zaman zaman bunları sizinle paylaşacağımı söylemiştim.Hazır evcazıma gelmişken birer birer bunları paylaşmaya kara verdim.

Bu teyzemin mutfak perdesi kelebekli çok şık bir perde.Aslında kelebekli çok güzel tepsi örtüleri felan da vardı ama benim onlar aklıma gelmemiş şimdi yazarken geldi aklıma

Bu da kendi kullandığı odanın perdesi ben bu modeli çok beğenirim çok keyifli durur ama perde yapmak hiç aklıma gelmemişti perdede de çok güzel olmuş


Birde yakından çekeyim dedim motifi merak edenler olur diye.


    Gelelim bunları yapan hamaratlar kim diye soracağınız sorunun cevabına.Sağ tarafda ki teyzem evinin önünde perdesi ile beraber çektim.Bu arada teyzem tam bir hayvan dostu tam bir çevrecidir.Bahçede kuşlar için ayrı sular kedi ve köpekler için ayrı sula,koyar,onlara mama alır.
     Apartmanın bahçesini düzenler ağaç diker gayret sarfeder ,gayret sarfeder diyorum çünki bazı insanlar kendileri bir taş bile koymadıkları halde koyandan rahatsız oluyorlar her nedense.
    Sol baştaki de benim anacığım hani şu müthiş goblenleri işleyen teyze yani benim annem.Resmini buralara koyduğumu görse kim bilir beni ne yapar.Biraz Osmanlı hanımıyızdırda. Neyse çaktırmayın aramızda kalsın.

       HEPİNİZE SAĞLIKLI VE MUTLU BİR GÜN DİLİYORUM.

10 yorum:

  1. Annenize ve teyzenize maşallah,allah nazardan korusun ne kadar emekli işler çok beğendim teyzenizin ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum tatlım.beğenmene sevindim.hayırlı günler diliyorum

      Sil
  2. çok hamaratsınız maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. oyyy oyyy annene ve de teyzene kucaklar dolusu selamlarımı sevgilerimi yolluyorum canım benim.Hepsi göz nuru maşallah,Rabbim nazarlardan korusun sevgilerimle canım ..

    YanıtlaSil
  4. iki perdeyi de çok sevdim, helede o rüzgargülü gibi süslemesi olanı çok hoşlar :) teyzenizde annenizde çok hoş insanlara benziyorlar, Allah hayırlı sağlık uzun ömür versin onlarada, sizede herkesede :)

    YanıtlaSil
  5. beğenmene sevindim tatlım.rabbim büyüklerimizi başımızdan eksik etmesin inşallah

    YanıtlaSil
  6. Gençliğimde o ilk karedeki kelebekliden bende örmüştüm :p

    YanıtlaSil
  7. ne güzel köşeler var teyzenizin evinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize sevindim

      Sil
  8. ablam sitenin tasarımı çok cici olmuş,güle güle kullan:)
    Bu arada hızına hayran olduğumu yinelemek istiyorum.
    Dün gece geldim eve ve daha yeni kendime gelebildim.
    Senin enerjinden istiyorum çeyrek :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu