3 Ağustos 2012 Cuma

YİNE MİM YENİ MİM

       KÖTÜ HİSSETME MİMİ
     Sevgili deep te olmasa beni kim mimler bilmiyorum.Ama bu gün blog trafiğinde aşırı bir yoğunluk vardı doğrusu.Bir yandan çekilişler bir yandan mimler.Yetişmek zor valla.Allah tan uyku ile hiç aram yok ta elimden geldiği kadar trafiğe ayak uydurmaya çalışıyorum

Mimin konusu kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler.

      Kendimi kötü hissettiğim de nemi yaparım öncelikle kendimi çok sık kötü hisderim bazen deep tone gibi uykuya veririm kendimi telefonlara bakmam paso uyurum.
      Bazende zırıl zırıl ağlarım ama öyle böyle ağlama değil her şeye ağlarım heni derler ya birisi gözünün üstünde kaşın mı var dese ona bile ağlarım.
      Buda yengeç burcunun en kötü özelliği olsa gerek biraz ağlak bir burç.Bu huyumdan da nefret ederim ayrıca.Duygularımı çok yoğun yaşıyorum.
      Sıra geldi kimi mimlediğime isteyen her kez kendini mimlenmiş saysın.Buda seyyah gül usulü.Bakalım üstüne alıp kendini mimleyen olacak mı onuda zaman gösterecek.
     HEPİNİZE HAYIRLI SAHURLAR

7 yorum:

  1. bende yengeç burcuyum :))aynı ağlamalar bendede var dediğiniz gibi duyguları fazla derın yaşıyoruz:)bazen mutlu oluncada gözlerimden yaşlar dökülür bana bunda nevar ağlanıcak derler duygulanırım anlamazlar:))ınsallah gözyaşlarımız hep sevincten olur..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel arkadaşım kınaya giderim kızın annesinden önce ben ağlarım.Dediğin gibi inşallah göz yaşlarımız hep sevinçten olsun canım

      Sil
  2. Çok içten,samimi bir mim olmuş, yüreğine sağlık ablacım.
    Rabbim hep mutluluktan ağlatsın inşAllah..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  3. gözyaşları gulmek içn temzlikmş.her daim gulumsemnzı dılerım =)

    YanıtlaSil
  4. ben ikizler burcuyum ama 7 saat sonra doğsam yengeç olacakmışım. Tam sınırdayım yani :) yengeç burcundan etkilenmiş olmalıyım ki ben de duygularımı çok yoğun yaşayan ağlamalarıma engel olamayan bir insanım :)

    YanıtlaSil
  5. zaman zaman insan zor durumda kalıyor.olmadık yerde ağlayabiliyorsun.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu