22 Ağustos 2012 Çarşamba

SILK RIBBON EMBROIDERY&GOBLEN

ANKARA DAN SEÇMELER SERİSİ DEVAM EDİYOR

      Annem hayırlı uzun ömürler versin 74 yaşında ve tam bir goblen tutkunu.Bayram için ziyaretine gidiince işlediği goblenleri sizinle paylaşayım dedim.Bazılarınız ee ne var bunda her kez goblen işliyor diyebilirsiniz annemin farkı doğaçlama çalışması.Örneğin yukarıdaki tabloyu ben tuhafiyenin kapı önünde satılan eskimiş ürünlerden aldım uygun fiyata gerçek rengini görseniz şaşar kalırdınız neredeyse fuşye rengi dağlar bi baktım annem tonlama yapıyor  


Bu tabloda öyleydi meyveler az gelmiş gözüne onları çoğaltmış.Çiçekler küçük gözükmüş gözüne onları biraz büyütmüş ve sonuç ortada nefis bir 4 mevsim tablosu.Satın aldığım tuhafiye bunları annem işledikten sonra görse her halde şaşar kalır.

Anacığımın bir özelliğide  gemilere TÜRK bayrağı çekmek büyük keyif alıyor bundan bu benim oğluma işlediği tablo torunlarının hepsine işledi sağolsun.


Yine güzel bir çalışma.


Bu çalışmasını yeni gördüm çok çok beğendim.Gerçi ben çok iyi resmini çekemedim ama 3 boyutlu gibi gözüküyor.Kayık daki Türk bayrağı dikkatinizi çekmiştir her halde ve GÜL kafe.Annemle tek anlaşamadığımız şey ise panolarının altına işlediği g&s harfleri.ben fanatik Fenerbahçeli olduğum için bana direk Galatasarayı çağrıştırıyor.neyse bu sefer ikna ettim onu minik plaketler yaptıracağım tablonun köşesine onu koyacağız.



En güzelini en sona sakladım.Bu çalışmanın alt yapısı anneme ait üst yapısı bana kurdele nakışı ve kesme boncukla hareketlendirdim biraz boyut kazandırdım.ben çok beğeniyorum bakalım siz beğenecekmisiniz




HEPİNİZE SAĞLIKLI HUZURLU MUTLU GÜNLER DİLİYORUM.


20 yorum:

  1. selamlar harika olmuş, ciddi yeteneği var teyzenin, ankaradayken sizi aramak istedim tanışmak için ama cenazemiz vardı, bayramda da ankara bulunamadım o yüzden arayamadım, inşallah bir dahaki gelişinizde tanışma imkanımız olur

    YanıtlaSil
  2. valla hayranlıkla baktım,hepsi birbirinden güzel ama dediğin gibi sona saklanan şahane.anneciğinin ellerine gözlerine sağlık.Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yaaa süperler..müthiş bir emek ve yetenek bence..annenizin ellerine sağlık..kim demiş goblen kolay diye...hepsi süper..bakış açısına bayıldım annenizin,bide en sondakiler ve gemi süper ötesi..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler tatlı .e tabi en sondakinde benimde elim var biraz hava atayım bari.beğenmenize sevindim

    YanıtlaSil
  5. bana mı öyle geliyor, yoksa bunlar gerçek tablolardan daha da mı güzeller:))))
    Annenizin elleri dert görmesin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz annem sizin bu yorumlarınızı okusa çok sevinirdi.tabi ben ona aktaracağım.beğenmenize sevindim

      Sil
  6. çok güzeller, annenizin ellerine, gözlerine sağlık. Genceçik yaşımıza rağmen yapmıyoruz, kendi adıma çok utandım şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gülüm be bu merak meselesi ilgini çekse sende yaparsın teşekkür ederim

      Sil
  7. şengül ablacım annenizin ellerine sağlık..bayıldım hepsine ama ençokta en alttakine:)..goblen cok zor bırsey kayınvaldem cok sevdıgı ıcın bende kayınvaldem ıcın ıslemıstım cok zor mınıcık mınıcık ugrasmak ..anneciğinizin ellerine gözlerine emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım teşekkür ederiz.bunları anneme ileteceğim oda sevinsin bari

      Sil
  8. Oyyyy 41 kere maşallah bende istiyorum vakit bulursam.Teyzemizin ellerine,emeğine sağlık.Öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence hiç vakit kaybetmeden al.çok rahatlatıyor insanı.tam bir terapi.sağlıkla kal canım

      Sil
  9. geçmiş bayramımız kutlu mutlu olsun...
    anneniz çok marifetliymiş...
    annenizin ellerinden öpüyorum...
    bu güzel şahaserler için ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler canım.güzel dileklerinizi anneme ileteceğim

    YanıtlaSil
  11. Oyyy annenin marifetli ellerinden öperim Allah sağlık ,afiyet versin .Çok güzel işlemiş goblenleri.Selamlar canım

    YanıtlaSil
  12. AMİİİİİİİİİİN. Diyorum evvela duana .teşekkür ediyorum sonrada ziyaretine.öpüldünüz tatlım

    YanıtlaSil
  13. Harikaaaaa >.< bayıldım gerçekten. Maaşallah anneniz yaş falan dinlemiyor :) son resimdeki sizin eklentiniz de çok güzel :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu