1 Ağustos 2012 Çarşamba

SILK RIBBON EMBROIDERY

                           KURDELE NAKIŞI

  Daha önce sizlerle goblenlerimden bağzılarını paylaşmıştım.Bu günde kurdele nakışlarımı paylaşmak istedim.Bakalım beğenecekmisiniz.Bu çiçek buketi benim ilk yapmış olduğum tablo onun için bende yeri ayrı.orjinal ipek kurdele kullandım.
  Bu ikinci tablom. Git gide teknikler farklılaşıyor ve zorlaşıyor.kurdele işini pano harici sevmiyorum ben çok kullanışlı bulmuyorum.


Menekşelerde telli kurdele kullandım bağzı yerlerdede kristal taş kullanarak hareket verdim
Bu biraz zorlandığım bir çalışmaydı.Baskı üzerine işleme yapıyorsunuz.


 İşte bu benim profesyenellik çalışmam diyebileceğim bir tablo.Bir çok teknik var üzerinde.Çok özel bir çalışma.Özel baskı.Eşim Güney Afrikadan getirmişti baskısını.Dİ VAN NİEKERK hanımefendiye ait orjinal tasarımı.çok severek yaptığım bir tablo.Halada seyrederken büyük keyif alıyorum.
 Bu arada yaptığınız işlerde güzel bir çerçeve koymanız işlerinizi daha da özelleştiriyor.
 Buda yine desenli goblen üzerine yaptığım bir çalışma .Bunuda işlerken çok keyif almıştım.Umarım benim sevdiğim gibi sizde görmekten keyif alırsınız.
    HAYIRLI GÜNLER

34 yorum:

  1. çok güzel,ellerinize sağlık.bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Süperler..bu ne beceri maşallah.ellerinize sağlık..hepsi bir birinden güzel olmuş..bende bu beceri yok işte..evde düğmemi zor dikiyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla düğme dikmeye gelince bende düğme dikmekten nefret ediyorum ama nakış değince akan sular duruyor.beğenmenize çok sevindim

      Sil
  3. bunlar çok güzel.
    hemen anneme göstercem.
    :)
    el işi, yemek, moda bloglarını bazen annemle okuyorum.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Hayran hayran izledim resmen. Kurdele nakışı çok hoşuma gidiyor, ama nerde bende o beceri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar kolayki ilk tabloyu bir günde yaptırabilirim size

      Sil
  5. sadece keyif almadım hayranlıkla baktım..ellerinize emeğinize sağlık nefis olmuş bunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevindirdiniz beni

      Sil
  6. çok güzel görünüyorlar :) özellikle biraz zorlandım dediğiniz çalışmayı çok beğendim ^^

    YanıtlaSil
  7. Oyyy maşallah ellerine,emeğine sağlık canım lila benim aşık olduğum renk en çok onu beğendim süpersin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindirdiniz beni beğendiğinize çok sevindim

      Sil
  8. Canım merhaba ziyaretine geldim.Ne güzellikler gördüm goblen işlemelerin harika ellerine sağlık.Sevgi ve muhabbet ile kal ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım.senin güzel görüşlerin.her zaman beklerim

      Sil
  9. Sizde ne marifetler varmış Hepsi çok güzel bende kurdele işini panoya çok yakıştırıyorum..
    Ellerinize sağlık
    Dikişlere sıra ne zaman gelecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikişlere sıra gelemiyecek her halde gençliğimde dikiyordum ama şimdi artık hiç elime almıyorum.ama çok değişik nakışlar gelecek ilerleyen zamanlarda

      Sil
    2. Bekliyor olacağım özellikle manzara varsa bu nakışlarda

      Sil
  10. Kurdela nakışını bende çok seviyorum.Hepsi harika olmuş.Önce bende kullanışlı olmadığını düşünüyordum.Kullandım ve memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  11. Bu ne güzellikler böyle.Maşallah ellerinize sağlık.Tabloların hepsi bir birinden emekli ve güzel en çok profesyonel çalışmam dediğiniz tabloyu çok beğendim,süper olmuş.Bütün teknikler bir arada:)

    YanıtlaSil
  12. Thanks for visiting my blog.Sure, I'll follow your blog.The ribbon works are marvelous!

    YanıtlaSil
  13. what a beautiful embroidery frames !cant get words to praise you..i really appreciate your talent..

    YanıtlaSil
  14. Hepsi de harika gözüküyorlar, bayıldım ben resmen.
    Ne hamaratsın maşAllah.
    İdolümsün ablaların ablası:)

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar büyük bir emek nasıl muhteşem ürünler... Tek kelimeyle harika. Kültürümüz ne de zengin:) Ellerinize sağlık çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim .Beğenmenize çok sevindim

      Sil
  16. Keske yakın olsan ablam banada öğretsen su kurdele ısını çok beğeniyorum sizin çalısmalarınızda harika gözüküyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çamlıcaya yolunuz düşerse ben seve seve öğretirim.beğenmenize sevindim

      Sil
  17. gözlerimi alamadım.. muhteşem görünüyorlar.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu