27 Ağustos 2012 Pazartesi

SEYYAH MANAVGAT ŞELALESİNDE


26/AĞUSTOS/PAZAR



Bu vidyoları hiç şelale görmedim diyen arkadaşım için çektim






  Her zamanki gibi söze önce teknik bilgilerle başlayayım.Antik çağdaki adı Melas olan Manavgat çayı nın dar ve dik yamaçlı kanyonlardan geçerek oluşturduğu ünlü Manavgat Şelalesi  görülmesi gereken doğal güzelliklerden.


Antalyaya 80km mesafededir.Manavgat ilçesinin 3km kueyinde bulunan ve adını bu ilçeden alan şelale ,ırmak sularının 4_5mlik bir bir falezden düşmesiyle meydana gelir.Az bir yükseklikten dökülmesine rağmen gürül gürül akışı görülmeye değer diyor google amca.


Bencede doğru söylüyor.Harika bir manzara insanın ayrılası gelmiyor.
Sizlere en güzel resmi çekebilmek için suların içine daldık


Çok seneler öncede gelmiştim ben Manavgata ama bu kadar zevk almışmıydım hiç hatırlamıyorum.Bu sefer içim kıpır kıpırdı her halde resimlerimi sizlerle paylaşacağım için
                     Sudaki ayaklarımız belki inanmassınız nolur nolmaz ben çekeyimde



      Bu da sudan çıkmış balık Güldehan.Evveeeeeeeeeet bir gezinin daha sonuna geldik.Yarın SEYYAH ALANYADA. Bekliyorum beni yalnız bırakmayın.
   HEPİNİZE HAYIRLI GECELER


19 yorum:

  1. İyi gezmeler size. Ayaklarda usume oldu mu:)))

    YanıtlaSil
  2. Orada çay içmek çok zevklidir.Manzarası da harikadır hele üzerinde birde sis varsa deymeyin keyfime dedirtir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi çay içemedim geç oldu yola devam edxeceğim diye ama aklımda kaldı

      Sil
  3. Hosgeldiniz yasadigim sehire.kaleyi,dimcayini,magaralari gezmeyi unutmayin.sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım.Akşam kaleyi hallettim.Bu günde programımda damlataş mağarası var kısmet olursa.Tavsiyeleriniz için teşekkürler

      Sil
  4. Ne güzel resimlemişsiniz..Manavgat şelalesini görmek lazım bence ,çok güzel bir yer...bayılırım ben oraya..Su nasılda soğuktur..keyifli gezmeler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buz gibiydi tatlım ama değdi hele sizlerde beyenince keyfime diyecek olmuyor

      Sil
  5. Yazıların gezi dizisi gibi oldu:)
    Ben çocukken Ayşegül vardı,Ayşegül lunaparkta,Ayşegül tatilde filan gibi:)
    Çok oldu manavgata gitmeyeli.
    Serin serin pek iyi geldi:)
    Etme beni de al yanına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizin yerinizde olsa gezilmedik yer bırakmam vallahi.

      Eşine selam söyle artık şöyle bir kıpraşın bir ucundan gezmeye başlayın.yoksa ben alıp gezdireceğim seni.Haberi olsun

      Sil
  6. Harika görünüyor fotoğraflar İzmirde yaşadığımız için sahil yerleri bize yetiyor sanırım :) ben de Antalyaya hiç gitmedim mutlaka gidilecek yerler arasında.Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tavsiye ederim.Çok güzel gezilecek yerler var.hayırlı günler

      Sil
  7. manzara süper...
    şelaleye bayıldım :))
    o manzaranın karşısında zeytin ekmek bile yerim valla :))
    bu arada sizde çok güzel çıkmışsınız....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya aslında ben resim çekilmeyi hiç sevmem çekerim çekilmem ama bana ne olduysa bu aralar çekilir oldum.
      beğenmenize sevindim teşekkürler.

      Sil
  8. burayı da çook severim.
    o suları.
    foto çektiğin o noktayı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende en çok o noktaya bayıldım zaten

      Sil
  9. Teşekkür ederim bitanem..gitmiş hattadokunmuş kadar oldum..
    Serinlettin,sevindirdin Allah da seni sevindirsin..
    Suların müthiş bir tefekkür kaynağı olduğunainanırım..su,deniz pınar nehir hele ki şelaleden nasıl tesbihler çıkar nasıl tesbihler yükselir semaya vallahi bir saniyeleik perde kalkıp görmek isterim..
    Sevgiler canım esirgeme dualarını..

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel yaa hep geziyorsunuz ^^ iyi gezmeler :) kazasız belasız inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. o soğuk suya bende ayaklarımı sokmak ısterdım şimdi..:))manzara harıka..şırıl şırıl su sesi..ahh ahh..Allahım nekadar güzel yerler yaratmıs..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu