27 Ağustos 2012 Pazartesi

SEYYAH ASPENDOS'TA



Öncelikle biraz coğrafi konumu hakkında bilgi vermek gerekirse Antalya'nın 48 km doğusunda,Side'ye 38km uzaklıkta bulunan Aspendos ,İlkçağ'da kurulmuş bir antik kent ve bu gün Serik ilçesine bağlı Belkıs köyü sınırlarının içinde.Belkıs köprüsü ,Akuadük,Aspendos Tiyatrosu,Bazilika Agora bölgenin gezilip görülmesi gereken yerlerinden bağzıları.Biz vakit geç olduğu için sadece Aspendos Tiyatrosunu gezebildik.


Aspendosun mükemmel akustiğinin sırrı bu gün dahi keşfedilememiş.


              Kızlar tiyatronun üst taraflarına çıktılar.


         Buradaki yorgun savaşçı ise SEYYAH





    Günümüze kadar kalanlar içinde en iyi korunmuş antik tiyatro olarak nitelendiriliyor.Burasıda tiyatronun ön tarafı.Biraz geç kaldığımız için bu seferlik bu kadar.Aslına bakarsanız size daha güzel resimler çekmek isterdim ama benim mütevazi telefonumla ancak o kadar.Neyse ben Manavgat ' a doğru yola çıkıyorum.Merak ediyorsanız   SEYYAH'I İZLEMEYE DEVAM EDİN :)
       














23 yorum:

  1. canım benim çok güzel fotolar paylaştın...
    hepsi çok güzel...
    objektifine sağlık....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet sevgili şirine günün talihlisi sen ve Mehtap.Bu yazıya ilk yorum bırakan iki kişiye magnet ve kart almıştım.bana adreslerinizi mail atarsanız en kısa zamanda size gönderebilirim

      Sil
    2. sengul_oncel1969@hotmail.com

      Sil
    3. ablacım beni çok şaşırttın...
      çok ama çok teşekkür ederim...
      ben az önce sana mail attım...
      eşimin iş adresini yazdım...
      oraya gönderebilirsen çok seviniirm...
      öptüm kocaman...

      Sil
    4. ŞİRİNEM ALT TARAFI BİR KART BİR MAGNET ÇOK ÖNEMLİ ŞEYLER DEĞİLDE.SEMBOLİK.GÖNÜL ÇOK DAHA FARKLI ŞEYLER DÜŞÜNÜYORDA

      Sil
    5. ablam tekrar mail attım sana...
      belki spam mailine gitmiştir mailim...
      oaraya da bakabilirsin...

      Sil
  2. Gercekten guzel yerlerdi. ben de buralara alti sene once gitmistim. manavgatta guzel. sideye de gidersin artik. sana iyu gezmeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım sende günün şanslı yorumcususun .İlk yorum yapan iki şanslı arkadaşıma aspendostan kart ve magnet almıştım.Adreslerinizi gönderirseniz size ulaştırabilim.

      sengul_oncel1969@hotmail.com

      Sil
    2. Cok sagol ablacim. cok ince dusuncelisin. zahmet ediyorsun inan. adres mailine atarim

      Sil
    3. CANIM KIYMETLİ BİR ŞEY DEĞİL SADECE SEMBOLİK BİR HATIRA

      Sil
  3. O yöre de çok zengin bir kültürü sergiliyor.!977 yılında yörede tez çalışması yapıyordum.O nedenle her köşesini iyi bilirim ve çok severim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız çok ihmal ediyoruz.Ben her sene Antalyaya gelirim bu sene heveslendim.Ben kendime kızıyorum ama Antalyada oturup benim kadar gezmeyenlerde var.Cennet vatanımızın tadını turistler çıkarıyor

      Sil
  4. İlk fırsatta gitmem lazım:)
    Beni götürmedin demiyorum,diyemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istersen de al cevabını gülüm.şaka bir yana en kısa zamanda gidin muhakkak

      Sil
  5. Çok güzel yerlermiş siz ne çok geziyorsunuz MaşALLAH
    sizi okurken aklıma şu laf geldi yediklerin senin olsun gezdiğin gördüklerini anlat:))
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynen onu yapmaya çalışıyorum.
      aslına bakarsanız daha önce ihmal ettiğim yerleri sizin sayenizde geziyorum.hayırlı geceler

      Sil
  6. aspendosahiç gitmedim ama manavgat çoook güzeldir.manavgat dönüşü dim çayına,kurşunlu şelalesine de uğrayın benim için;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyelim vakit olursa neden olmasın.seve seve

      Sil
  7. bende bu yaz efes ve antık tıyatroyu gordum burdan pek farkı yok gıbı :) burayıda goruruz ınsallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah.çok güzel yerler gerçekten

      Sil
    2. Alanya'ya 2 kez gittim ama burayı göremeden geldim...
      İyi oldu bu post, teşekkürler..

      Sil
  8. aspendooos bayılırım. çok konser dinledim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konser dinlemedi ama çok özel bir şey olurdu her halde akustiğini çok meth ediyorlar

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu