28 Ağustos 2012 Salı

SEYYAH ALANYA'DA (1)

                                     

ALANYA'NIN KÖPEKLERİ VE WC LERİ

 Şimdi nerden geldi aklına Alanya nın köpeklerini konu etmek diyebilirsiniz esas benim ilgimi çeken başka şey ama onu yazımın sonunda göreceksiniz.

 Gerçi o kadar cana yakınlar ki anlatamam size  yol boyunca bir sürü sakin köpeğe rastlıyorsunuz
Sanki bizi sevin der gibi bekliyorlar.Bizde bu fırsatı kaçırmadık tabi ki.


 Buda denizde bana arkadaş olan köpecik biraz daha ısrar etse idim benimle yüzecekti her halde


Buda utangaç kızımız resmini çekeyim deyince patisi ile yüzünü kapadı.Çok sevimli değilmi?
       Şimdi gelelim ana mevzumuza evet evet yanlış görmediniz ,
resimdeki bir köpek wc si.Aaaaaa sen ilk defa mı görüyorsun diyenler olabilir cahilliğimi bağışlayın ben ilk defa görüyorum.Avrupa dada bir çok şehre gittim orada da görmedim.Belkide o zaman bir blog'um olmadığı için dikkatimi çekmedi ama bu uygulama benim çok çok hoşuma gitti.
        Köpeğim yok ama zaman zaman köpek sahiplerinin elinde poşetle köpeklerini yürüyüşe çıkarttıklarını görüyordum.Burada hem kum bir alan var,hem çöp kovası poşetli.Hemde sokak köpekleri için su kapları.Bu uygulama için ben şahsım adına Alanya belediyesine teşekkür ediyorum.
        Aslında sizinle bu gün paylaşacağım konu bu değildi ama görünce dayanamadım.Şimdi anlıyorum Alanya köpeklerinin niye mutlu mesut plajda ve yürüme yollarında gezdiklerini.


Şimdilik benden haberler bu kadar eskiden bir hava durumu sunucusu vardı havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun derdi.Seyyah da diyor ki haberler ne olursa olsun sizin haberleriniz hep güzel olsun efendim.
     SEVGİYLE KALIN

21 yorum:

  1. İnşaAllah canım ;) bu uygulamayı ben de çok beğendim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün belediyelerin örnek alması lazım.İstanbula döndüğüm zaman bir kaç belediyeye mail atmayı düşünüyorum

      Sil
  2. denize giren köpeği iyi yakalamışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırnaşıp durdu bana dalga geliyor umurunda değil.çok sevimliydi

      Sil
  3. Yakın zamanda eve doğru yürürken önümüzden yürüyen bir genç köpeğini gezdiriyordu.Köpeğin wc'si geldi.Gencin yapma oğlum hayır demesine aldırış etmeden önümüze pisletti.Biraz ilerledi tekrar.. Zavallı köpekcik cırcırdı heralde:)Köpek wc'sini görünce aklıma geldi keşke burda da olsa bu sistem
    Ama yinede Türkiye'nin bir ilinde işlediğini görmek de sevindirici:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN ŞAHSIM AINA BİR KAÇ BELEDİYEYE ÖNERİ OLARAK MAİL ATMAK İSTİYORUM.KİMBİLİR BELKİ BİR KIVILCIMI ATEŞLERİZ

      Sil
  4. ben korkuyorum tüylü hayvanlardan bi fobim var onlara karşı :(((
    sadece uzaktan seviyorum :((

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SÜRÜNGENLER HARİÇ HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM BEN

      Sil
  5. senden duydum işte.
    işte çok gezen biliyooor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖYLE DİYORSAN ÖYLEDİR DEEP.SEN NE DİYORSAN O

      Sil
  6. bugün okudum da ondan.
    :)
    damlataş dim güzel yerler.
    :)
    sen hiç yorulmaz mısın beeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu zaten yorulmuş halim performansımı hiç beğenmiyorum bu sene
      eski sengül olsa
      oooo daha neler yapar neler yapardı.
      siz beni gençliğimde tanıyacaktınız dermişiiiiiim

      Sil
  7. Köpekler çok masum gözüküyorlar içim onlara karşı sevgi ile doldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende öyle idiler sanki hepsi ev köpeği.Okadar uysal ve sevimli.yanlarından geçerken sevmeden geçemiyorsunuz.

      Hayırlı Günler

      Sil
  8. Çok hoş keşke heryerde böyle uygulamalar olsa ve köpeklerde heryerde bu kadar uysal olsa .

    YanıtlaSil
  9. köpek tuvaletlrini ilk kez görüyorum .. gerçekten çok iyi düşünülmüş..:)köpekçiklerin hepsi çok tatlı..keske sürekli yaşayabildiğim bi bahçeli evim olsada onlardan birini kendim büyütp beslesem..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bende çok isterdim inanki sevilim.Allaha emanet ol

      Sil
  10. aa ben ilk kez gördüm köpek tuvaleti.İstanbul da gözüme hiç çarpmadı.Köpekten biraz uzak duranlardanım ama fotoğraflarda pekte güzel çıkmışlar.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim vallahi bende acaba benmi görmedim demiştim.bu arada benim 300. üyem oldunuz bana adresinizi yollarsanız ufak bir süprizim var size.

      sengul_oncel1969@hotmail.com

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu