13 Ağustos 2012 Pazartesi

MİMLER MİMLER MİİİİİİİİMLEEEEEEEEEEEER

  MİMLENDİİİİİİİİİİİM




SUİHOMESUİ  Beni mimlemiş bende vakit kaybetmeden mim e cevap vereyim dedim.Bu mimin konusu; “Gözlerinizi kapatın ve 15 yıl sonrasını düşünün , kendinizi hayal edin, nerede olurdunuz, nasıl olurdunuz, neler yapardınız?”


    Gördüğünüz gibi çokda kolay hemen bir çırpıda cevap verilebilecek bir soru değil.15 yıl sonra kendimi çocuklarının 2sini evlendirmiş 5 tane torunu olan tonton bir teyze olarak görüyorum.
     Bunun yanısıra yaşına rağmen yine rafting yapmaya giden jet sky binen arabada hız yapan gidebildiği kadar denizde açılan hala ısrarla kırmızı giyen çılgın bir teyze olarak da görüyorum.Yılların benim hiperaktif ruhumu engelleyeceğini pek düşünmüyorum açık cası.
     Bakarsınız ünlü bir blogger da olabilirim yada ne bileyim  40 ından sonra dünyayı gezmeye karar veren bir SEYYAH da olabilir.
   Bildiğim tek şey ALLAH izin verirse evde oturup torunlarına bakan klasik bir annane yada babanne olamayacağım.Muhtemelen ben onlarıda alır gezmeye yine devam ederim.
    15 sene sonra en son çıkan teknoloji harikası telefon, tablet,fotoğraf makinası, ne varsa muhtemelen oda elimde olur.görüyorsunuzki hep pozitif düşüncelerdeyim.Ben bile şu an şaştım kendime.     Benden bu kadar eeee adettendir mimlenen mimler sıra benim kimi mimlediklerime geldi.
  1. Okuyan                      
  2. Hayat mutfakda güzel       Önemli not:sadece arzu ederseniz mimlenin arkadaşlar kimseyi 
  3. Öylesine biri                                         sıkıntıya sokmak istemem.şimdiden teşekkürler
  4. Nesrin 
  5. Asabi bakire
  6. Zen
  7. Deeptone
  8. Mehtap
  9. Nasti
  10. Uzun kirpik
  11. Gül kokuları
  12. Sevda s
  13. Nursen aksoy
  14. Nilginden gülücükler
  15. Swoppisces
  16. Vişnap
  17. Saliş mutfakda
  18. Umut sepeti
  19. Gurme şirine
  20. Derya sezgin

26 yorum:

  1. Beni de mimlemişsin,güzel:)))Hayallerin gerçek olsun.

    YanıtlaSil
  2. eğlenceli bi mim olmuş, beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. :))) Eşimle birlikte okuduk mim cevaplarını,hakikaten de 15 değil 25 yıl sonra bile hiperaktifliğinden hiçbir şey kaybetmeyeceğini düşünüyorum:)
    Dilerim herşey gönlünce, düşündüğünden çok daha güzel olur.
    Öpüyorum seni.
    Dualarında unutma.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. Canım maşallah hızına yetişemiyorum Mimlere cevap veremedim kusuruma bakma sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil tatlım canın sağolsun

      Sil
  5. canın sağolsun Deryacım.Yarından sonra mecburen sakinleşeceğim yola çıkıyorum

    YanıtlaSil
  6. O hiperaktiflik bende de bol mevcut ;P
    Keyifli bir mim olmuş açıkçası çok hoşuma gitti ;)
    Bu arada yola çıkıyormuşsun canım.. Rabbim yolunu(uzu) açık etsin ;)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım kısmet olursa yarın gece ankara yolcusuyum.

      Sil
  7. Çok eğlenceli cevaplar :) Benim aklıma gelmeyen ne çok konuya değinmişsiniz. Yıllar neşenizi ve enerjinizi eksiltmesin, sevdiklerinizle nice mutlu 15 yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. süper babaanne :) güzel fikir bende ilerde evlenirsem torunlarımla gezmeye çıkacağım. Belki uzaya gitmek normal olur torunlarla giderim :)

    YanıtlaSil
  9. Severim mimleri nedeniyse birbirimizi daha iyi tanımamız açısından .Bu mimin sorusu biraz zor geldi.Düşünüp taşınıp cevaplamalı canım.Beyaz sayfam da yollamış aynsından her ikisini de cevaplayacağım canım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende o yüzden seviyorum zaten.acelesi yok sen düşün ben beklerim

      Sil
  10. Mim için teşekkürler, en kısa zamanda yapmaya çalışacağım. Cevaplarını da çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım merakla bekliyorum

      Sil
  11. ya sen ne kadar aktif enerjiksin ama ne güzel bişi. hem torunlar hem rafting hem teknoloji. çok hoş birşey ama bu. seyyahlık zaten var. bravo. mutlu bir yaşam bence.
    :)
    mim. yaparım ama bak yaaa bugünlerde çok mim ve duyuru yazdım ya.
    biraz yazı yazayım artık. cumaları da duyuru yapıcam artık zaten hep.
    :)
    bunu pas geçeyim ben. sona başka çook mim yaparız ki.
    :)
    bak bi de, ben seni zaten hep okuyorum, görüyorum, mimleri göremeyenler olabilir, bir mim geleneği var, mimlediklerine teker teker gidip haver veriyosuuun.
    :)
    öğrenmeyi seviyon diye sölüyom bak.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Aramızda teklif yok pas geçebilirsin.hiç önemli değil.mimlediklerime haber verdim ama atladığım oldumu bilmiyorum.

    Her zaman iyi kötü söyleyebilirsin.Keyif alıyorum.Daha öğreneceğim şey çok.

    Mutlu yaşam kısmı biraz tartışılabilir.Dışarıda ne kdar şen şakraksam içimde bir o kadar hüzünlüdr ama kimse bilmez.İşde ben böyle deli dolu bir ablayım.

    Aktifliğimin önüne geçemiyorum malesef.geçen gün oğlumun arkadaşları beni kısa mesafe eve bıraktılr.Baktım arabadan değişik ses geliyor.H EY GENÇLER EGZOZA MODİFİYEMİ YAPTIRDINIZ YOKSA DEDİM.Şöyle bir baktılar bana şaşkın şaşkın evet dediler.O aradada eve gelmiş olduk.dedim ben bundan bir şey anlamadım bir müsait zamanda şöyle bir baağırtalım tabi ikinci şoku yaşadılar.
    Arkamdan oğluma diyorlarmış ya sen ne ballı adamsın ne değişik bir annen var diye.
    bende diyorum delidir ne yapsa yeridir.

    YanıtlaSil
  13. miminizi görmemiştim(ayıp bana!) bloğunuzu gezerken farkettim ilk mimim sizden oldu çok teşekkür ederim :) düşünüp cevap yazmayı umuyorum :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu