3 Ağustos 2012 Cuma

MİMLER MİMLER MİİİİİİİİMLEEEEEEEEEEEER

Bilim,Ekoloji,Uzay,Deney,uzaylı
       Sevgili arkadaşım deep beni mimlemiş bende hemen harekete geçip mim ödevimi yapıyorum.Çok da keyif aldım
Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?


Nemi yapardım hemen Türk sineması tadında  acıların kadını moduna geçerdim.Bir güzel ağlardım ağlardım.Ondan sonra biraz aklım başıma gelince minumum eşya alıp yanıma sevdiklerimle vedalaştıktan sonra dünyayı dolaşırdım.


Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?


Fobiler im yok denecek kadar az.Daha doğrusu garip bir huyum var benim korktuğum şeyin üstüne giderim velev ki sonuçta öleceğimi bileyim yapmak isterim.Çocuklarımı yetiştirirken de onlara korkuyor musunuz korkar mısınız sorusunu hiç sormadım.Bizim evde korku hiç konuşulmadı.Amaaaaaaa takıntıya gelince iş değişiyor inanılmaz takıntılıyım öyle böyle değil.Yanımda sakız çiğnetmem,para şıkırdattırmam,çekirdek kuruyemiş vs yedirtmem,ses takıntım var anlayacağınız.Takıldımı da tövbeler tövbesi hiç bir şey yapamam beynim oraya kilitlenir adeta


Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?  


Bunu hiç düşünmemiştim bu biraz ürkütücü kafayı yerdim her halde.


Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?


Gezmek istediğim o kadar çok ülke varki  Amerika ,Japonya,Dubai vs vs her halde Amerikadan başlardım amcam orada yaşıyor hem özlem giderirdim hemde Amerikada hoby merkezleri çok fazla tam benlik yani


İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?


Öpmekten öpülmekten hiç hoşlaşmam onun için söz konusu bile değil.Çocuklara bile zor öptürürüm kendimi buda bi takıntı her halde


En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?


Hatırlamıyorum öyle bir şey yaşamadım her halde.


Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?


Telefonum ,ilaçlarım,kitaplar


En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 


Hadi daha ne duruyoruz hemen gidelim derdim


İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir? 


Yüzüme gülen insanların ben yanlarından ayrıldıktan sonra hemen arkamdan ne konuştuklarını öğrenmek isterdim.    




SIRA GELDİ BENİM MİMLEDİĞİM ARKADAŞLARA;Umut Sepeti,Deryayla Lezzetler,Gurme Şirine,Şeker Kedim,Sevil Aslan,Uçamayan Cadı,Mehtap,Nursen Aksoy,Otuzundansonra,Nesrin,Vişnap,Gül kokuları,Birincisin,Saliş Mutfakta,Dür ri Yekta.


Ben sembolik bir kaç isim yazdım başka katılanlar olursada çok sevinirim.


    HAYIRLI AKŞAMLAR

8 yorum:

  1. Çoook keyifliydi gerçekten.
    Bu arada hızına yetişmek imkansız :)
    Işık hızından bile hızlı ilerliyosun maşAllah:)
    Uzaylı arkadaşına verdiğin cevaba koptum:)
    Ben olsam oracıkta ölüverirdim heralde:)

    YanıtlaSil
  2. Bir de mimlediğin arkadaşlara haber vermen gerekiyor canım:) Bak görmesem haberim bilem yok mimlendiğimden:)

    YanıtlaSil
  3. Cevaplar güzel,seni daha yakın tanımaya çalıştım okudukça:)Beni de mimlemişsin teşekkür ederim,en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım:)

    YanıtlaSil
  4. Evet bende mım imı yeni gördüm kısa zamanda cevaplayacağım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. cevaplar çok hoştu ,süpersiniz valla. mimlenmişim sağolun. İnşallah cevaplayabilirim en kısa zamanda

    YanıtlaSil
  6. mimimi gördüm ve cevapladım..benim için ilk oldu ilk kez mimlendim:))çok teşekkür ederim .:))

    YanıtlaSil
  7. Belki de bu gece mimimi ben de cevaplarım.Olmadı yarına .Kendimi çok iyi hissediyorum şu an .Ve de mimleri okumak cevaplamak çok keyifli geliyor bana .Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Canım cevapladım mimimi ve çok severek büyük keyif alaraktan Çok teşekkürler tatlım...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu