4 Ağustos 2012 Cumartesi

KİTAPLAAAAAAAAAAAR

     

öööööööööÖöÖğleden sonra alışveriş için oğlumla dışarı çıktık.Tam işlerimizi hallettik geri dönüyorduk ki   D&R  karşımda duruyor.Oğluma sadece bir bakıp çıkacağım dedim.İşte sonuç bu  4kitap.Baksanıza karemel de tutturdu illa bende okuyacağım diye zor ikna ettim valla.
       Kitap gördümmü dayanamıyorum ne olacak bu işin sonu bilmem.Her zaman  her kitabı okuyamıyorum insan değişiklik istiyor zaman zaman bende aldım gitti.
      Bakalım sizlerle ne zaman paylaşırım.                                         Hayırlı Akşamlar

23 yorum:

  1. ankaradaki fuara tam 4 kez gittim her seferinde de kitap aldım tabiki artık eve nasıl sokacağımı düşünüyorum, annem yinemi kitapp diye söylenmeye başladı, bugün de sibel eraslan için gidecektim ama annemin korkuya gidemedim :)

    YanıtlaSil
  2. sorma bende kitapları gizlice eve sokuyorum.Sibel Eraslanın bir tane kitabını aldım.ilk defa okuyacağım

    YanıtlaSil
  3. Bende her kitabı okuyamıyorum. Beğenmeyince sinir oluyorum buna mı zaman harcadım diye. İlk görüşte itici gelen kitaplar var, mesela sizin aldığınız Hiç. Bana itici geliyor. Adını bile yeni duyuyorum ama ne yaparsın insan insan değil ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beğenmiyeceğimi hissettiğim an bırakıyorum okumayı.HİÇ e gelince entresan geldi konusu okuyunca haber veririm sana

      Sil
  4. Canım ya bak aklım Piruze de kaldı desem Şam'da bir Türk gelini ilk ondan başlardım okumalara.Ayağım bir iyileşip ayağa kalkayım bende alıp okuyacağım nasip olursa.Sana keyifli okumalar diliyorum .Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senimi kıracağım arkadaşım bende ondan başlarım okumaya

      Sil
  5. Hiç doğumgünümde oğlumun bana aldığı kitap henüz okumadım.Diğerlerini okumuştum keyif alacağınızdan eminim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım banda öyle geliyor

      Sil
  6. Canım yeni kirtapların hayırlı olsun inşallah en kısa zamanda mimi cevaplamaya çalışacağım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. ay ay kültürlü kedinin hali de bir başka oluyor:))sevgiler

    YanıtlaSil
  8. yani şekerim.kedi var kedicik var

    YanıtlaSil
  9. Aaa benim gibi ayakta biri daha:))Ben anca kız uyuyunca nette yaklaşabiliyorum.Yorumunu hemen görünce anladım ki yalnız değilim..

    Kitaplar eskiden vazgeçilmezimdi şimdi elime aldığım kitap uzadıkça uzuyor kızımdan pek fırsatım olmuyor doğrusu..

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genelde bende geceleri ayakta olurum.uyku ile pek aram yok

      Sil
  10. Ben de kitaplari severim. Kürk Mantolu Madonnayi okudum super gercekte. Piruze alacak listemde. Digerleri de guzele benziyor. iyi okumalar size...

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun, seçimleriniz isabetli olmuş.İçlerinden Piruze ve Sonsuza Kadar kitaplarını okudum.Kürk Mantolu Madonna'yı aldım ama henüz okuma fırsatım olmadı.Çünkü Piruze ile aynı anda almıştım.
    İlk tercihim Piruze olmuştu, zira bununla ilgili yazımı biliyorsunuz, memnun kalacağınızdan eminim.Susanna Tamaro'yu ilk Yüreğinin Götürdüğü Yere Git kitabı ile ortaokul zamanımda tanımıştım, mektuptal bir tadı vardı.Sonsuza Kadarda ise tam tersi, ilk başta biraz sıkabilir ama kaptırırsanız, güzel betimlemelere yer verdiğini görürsünüz.Keyifle okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten piruze yisizin yazınız üzerine aldım.sonsuza kadarda biraz tereddüt ettim ama sizin gibi diğer kitaplarını okuduğum için aldım.bilgi için teşekkürler

      Sil
  12. Keyifli okumalar şimdiden ,kitaplar çok güzel ama karamel daha güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkür ederiz.onunda canı sıkılıyordu hiç bana bir şey diyen olmadı mı diye. yanımdan ayrılmıyor

      Sil
  13. Kitaplar harika gözüküyor canım çekti vallahi:)
    Sen gelirken getirsen,ben de sen gidene kadar bir solukta okuyuversem ne güzel olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam tatlım sen hangisini istersen ben getiririm gelirken.

      Sil
  14. ne güzel bir alışveriş olmuş çok güzel kitaplar almışsınız...keyifli okumalar diliyorumm..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu